Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsu Eclipse 2g Garść pytań przed zakupem
Autor Wiadomość
krzyzakAndrew 
Nowy Forumowicz
Mnie tu nie było xDD

Auto: Mitsubishi Eclipse 2g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2015
Posty: 4
Skąd: Toruń
  Wysłany: 01-11-2015, 00:33   Mitsu Eclipse 2g Garść pytań przed zakupem

Witam Panowie i Panie (jeśli jakieś są :P )

Jestem nowy na forum i od niedawna planuję kupić Ecli 2g, myślę że jeżeli wszystko by dobrze poszło to chciałbym go kupować jakoś w styczniu/lutym.

Chciałbym zadać kilka pytań przed zakupem odnośnie tego auta

A więc.

1. Jak wyglądają spalania w cyklach miejskim i w trasie przy powiedzmy "oszczędniej" jeździe?

2. Jak wygląda sprawa wymian klocków, rozrządu itd. chodzi mi o cenę i okres kiedy należałoby je wymieniać czyli ile kasy musiałbym wyłożyć co jaki czas :P

3. Jak ma się sprawa części gdy coś "siądzie". Czy części są łatwo dostępne i czy ich cena jest w miarę rozsądna?

4. Na WIKI wyczytałem że Ecli posiada silnik Chrysler'a co mnie trochę zaniepokoiło bo spodziewałem się jednostki od Mitsu jak wiemy japończyki są raczej mało awaryjne dlatego jak przeczytałem o Chryslerze to troszkę mi się smutnawo zrobiło :P

5. Pytanie troszkę powiązane z poprzednim.. Jeżeli Ecli faktycznie jest napędzanie silnikiem Chryslera to jak wygląda sprawa jego awaryjności?

6. Czy spory problem sprawiają blachy?

7. Ostatnie pytanie troszkę z innej beczki.. czy orientuje się ktoś gdzie montują neony pod wozem w okolicach Torunia ?


Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi ;)
Pozdrawiam ;)
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 03-11-2015, 00:15   

Witam
1. W zależności od tego z jakim silnikiem 2l 2lturbo czy 2,4l ale musisz liczyć trasa od 7 do 9, w mieście min 10
2. Klocki czy szczęki wymieniasz tak jak zawieszenie czyli wtedy kiedy się zużyje, rozrząd i oleje najlepiej jak się kupi i mieć spokój na jakiś czas a co do kosztów to zależy czy chcesz dobre firmowe co polatasz jakiś czas czy byle po taniości i wymieniać co jakiś czas. Przykładowo za dobre wahacze z końcówkami drążków w granicach 1100zł a możesz po taniości za 500 zrobić ale ile pojeździsz to już zależy jak trafisz, na rozrządzie nie masz co oszczędzać i z wymianą napinacza i pompy wody to koszt około 1200zł
3. Części częściami tak jak w innych autach jeśli siądzie coś co jest normalną częścią która się zużywa to dostaniesz od ręki ewentualnie na następny dzień a jeśli nie mają na hurtowniach to trzeba czasami poszukać i na necie zamówić wszystko da się teraz kupić i nie jest strasznei z kwotami
4. jak mówisz o 2,4l to tak nawet solidne silniki co do 2l japońskich montowanych nawet w niektórych hyundaiach to jeśli uda Ci się kupić w dobrym stanie to lej dobry olej i wymieniaj max co 10tys, w tych silnikach lubią łapać panewki na korbowodach i jeśli to Ci się przydarzy to radzę wtedy wsadzić silnik 7bolt z 1 mocniejsze wały i bardziej odporniejsze na crankwalk
6. Głównie kielichy pod maską i progi szczególnie jeśli są nakładki na nich
 
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 03-11-2015, 21:38   

Silnik 2.4l był montowany tylko w Spyderach, koledze zapewne chodziło o silnik 420A z Chryslera który był montowany głównie w wersjach podstawowych i RS a w GS raczej szły na USA. Tu znalazłem o 420A na MEKP http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=46
 
 
 
krzyzakAndrew 
Nowy Forumowicz
Mnie tu nie było xDD

Auto: Mitsubishi Eclipse 2g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2015
Posty: 4
Skąd: Toruń
Wysłany: 03-11-2015, 22:23   

Czyli koledzy powiedzmy przeglądam ogłoszenia i w jaki sposób mam poznać jakiś silnik tam siedzi skoro oni tylko piszą 2.0 143KM

No i jezeli o tym rozmawiamy to jaki byście polecali?
Choc z tego co przeczytałem od kolegi wczesniej większość silników które są dostępne to właśnie silniki Chryslera dobrze rozumiem ?
_________________

 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 04-11-2015, 20:25   

420A
http://olx.pl/oferta/mits...html#61ee9165fb



4G63
http://olx.pl/oferta/mits...6c5757;promoted

Jak widać silniki różnią się obróconą głowicą i mają rozrządy odpowiednio z prawej(420A) i z lewej(4G63).

Tak bez urazy ale ja to wczoraj "wygóglałem" w 5 minut włącznie z tłumaczeniem stron z forum zagranicznego. Dzisiejsze ogłoszenia to też 5 minut szukania.... Skoro interesuje ciebie kolego takie auto to grzebnij trochę w necie a nie czekaj aż podadzą Ci na forum na tacy.
 
 
 
krzyzakAndrew 
Nowy Forumowicz
Mnie tu nie było xDD

Auto: Mitsubishi Eclipse 2g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2015
Posty: 4
Skąd: Toruń
Wysłany: 05-11-2015, 21:01   

Wybacz przyjacielu, ale jestem totalnie zielony nie wiem o co nawet się zahaczać dlatego staram się poradzić kolegów którzy w tym siedzą :P

Dlatego bardzo wam dziękuje że jesteście w stanie pomóc totalnemu laikowi w tej sprawie i przepraszam za problem ale proszę o wyrozumiałość :)

A który wg. was jest lepszy?
_________________

 
 
Domo 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 2009r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2016
Posty: 18
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 05-04-2016, 06:54   

Jeżeli 2 L to silnik 4G36 części z tego co pamiętam są tańsze i silnik jest lepszy. Rozrząd tani nie będzie sam napinacz kosztuje 500 zł. Części dostępne na pewno nie od ręki, ale są. Przy zakupie tak jak wspominali kielichy czy już nie przerdzewiały. Weź ze sobą śrubokręt krzyżaka to sprawdzisz tylne. Górne mocowania tylnych amortyzatorów podchodzą od innego modelu nie pamiętam, ale dedykowane do eclipse to parę stówek,a jeżeli poszperasz to kupisz komplet tak jak ja kiedyś po 40 zł/szt. Jeżeli mocniej depniesz i temperatura wyjdzie ponad dopuszczalną i zaraz będzie wracać to uszczelka pod głowicą :) Jeżeli będzie klima, i będziesz słyszał dziwne odgłosy dochodzące od sprężarki to łożysko do wymiany. Sprawdź przy hamowaniu czy nie trzepie kierownicą (drążki, końcówki lub tarcza często w tych modelach się przegrzewają ja założyłem mikody nacinane nawiercane i wentylowane i dawały rady:))

dopiero teraz zauważyłem, ale starocia odkopałem przepraszam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.