Check Engine P0304! |
Autor |
Wiadomość |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26-07-2015, 18:21 Check Engine P0304!
|
|
|
Siemka, Mam problem z moim autkiem.. zaczął wywalać błąd P0304, a dokładnie "wypadanie zapłonu w cylindrze 4" Czym może być to spowodowane? podmieniałem cewki i dalej to samo. Wtrysk? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-07-2015, 18:32
|
|
|
Sprawdzałeś świece |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26-07-2015, 22:44
|
|
|
świeczki były wymieniane jakieś 3/4 miesiące temu, a tydzień temu założyłem nowy Katalizator bo pewien idio** go wyciął i ten problem się pojawił. Może jednak coś z listwą wtryskową? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-07-2015, 23:08
|
|
|
A jakie założyłeś świeczki.
Taki błąd może powodować albo cewka (ale wykluczyłeś) albo świeca albo wtryskiwacz albo nieszczelność zaworów lub nieszczelność po między przepustnicą a głowicą na kanale czwartego cylindra. |
|
|
|
 |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 26-07-2015, 23:09
|
|
|
świece "denso" irydowe:) |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-07-2015, 23:34
|
|
|
Sprawdź może kompresję to zawęzisz poszukiwania. |
|
|
|
 |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 31-07-2015, 17:35
|
|
|
Siemka, kompresja jest ok:) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 31-07-2015, 18:46
|
|
|
Sprawdź wtryskiwacz |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Grzesiek GDI
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2015 Posty: 5 Skąd: kluczbork
|
Wysłany: 31-07-2015, 19:35
|
|
|
witam jezeli chodzi o swiece to tylko ngk izfr6b bodajze symbol gdi tylko na tych chodzi pozdrawiam |
|
|
|
 |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 13-10-2015, 19:03
|
|
|
Cześć, a czy takie objawy mogą wpływać poprzez złe ustawienie rozrządu? od wymiany wyskakuję ten błąd i są przerwy w pracy silnika czyli mocne szarpnięcie nawet parę razy pod rząd. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-10-2015, 09:12
|
|
|
125KM czyli Carisma przed liftem? Jeżeli tak, to wymiana rozrządu może mieć duże znaczenie. Na rysunku poniżej, na kablu czujnika położenia wału (14932) widać dwie tulejki one muszą być umieszczone ,jak na fotce z mojego 1.6 (zaznaczone strzałką). Jeżeli są przed lub za, pasek rozrządu wyciera kabel, tracimy sygnał z czujnika położenia wału i samochód najpierw ma problemy, a później staje. To częsty problem z Carisma-mi i Space Star-ami (niewłaściwy montaż po wymianie paska rozrządu). Dlatego po liftingu kabel jest na stałe wmontowany w osłonę rozrządu, a do czujnika wpinany jest wtyczką.
 |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-11-2015, 11:53
|
|
|
Siemka, Problem rozwiązany! Zapchany kolektor ssący:) Brak wypadania zapłonu i zero błędów. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
Kamacz
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI 125KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2014 Posty: 35 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25-11-2015, 18:07
|
|
|
Zapchany poprzez uszkodzone uszczelniacze zaworowe:/ |
|
|
|
 |
|