 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:57 |
[I 2.0T] Wymiana tylnych tarcz, linki ręcznego, szczęk |
Autor |
Wiadomość |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 10-12-2015, 13:27 [I 2.0T] Wymiana tylnych tarcz, linki ręcznego, szczęk
|
|
|
Panie i Panowie
Z racji tej, że padają mi tylne hamulce i brak ręcznego na jednej stronie, mam zamiar powymieniać klamoty, tarcze + klocki, szczęki i linka ręcznego no i pewnie reanimacja jarzma bo się chyba przycięło. Moje pytanie czy ktoś z Was wymieniał linkę od ręcznego? Chodzi mi o producenta ew. sklep w necie w którym kupowali - chcę uniknąć sytuacji jak w poprzednim wozidle w której okazało się, że linka dedykowana do strikte danego modelu a była za krótka, dopiero 3 jaką otrzymałem była ok. Co do szczęk od ręcznego - wiele wyboru nie ma ale co u kogo się sprawdziło? Nad tarczami zastanawiam się z Brembo i miękkie klocki z Textar'a.
Dodatkowo czy jakieś zaskoczenie może mnie spotkać przy wymianie ww. klamotów? Pytam na zaś |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
qlka2
Forumowicz
Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2013 Posty: 151 Skąd: KT
|
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 11-12-2015, 10:55
|
|
|
Jeżeli piszesz o palniku to chodziło mu, że trzeba zarobić nową linkę - długość, a bez palnika się nie obędzie. Ja tak dorabiałem sobie jedną w garażu bo okazało się, że jest za długa.
Dla autora tematu - ja zakładałem już taki temat i tam napisałem co udało mi się znaleźć. Proszę bardzo: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84889
PRAWA: MN102298 - 1560mm
LEWA: MN102297 - 1572mm
Jak znajdziesz na szrocie to będziesz miał taniej:) |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 11-12-2015, 21:38
|
|
|
nytsug, dziękuję
nytsug napisał/a: | na szrocie |
U mnie w okolicy cięęęęężko
[ Dodano: 11-12-2015, 21:40 ]
qlka2 napisał/a: | Obeszło się ponoć bez problemów |
Sama wymiana tarcz i klocków to chleb powszedni ale szczęki i linka to już czasem może sprawić więcej problemów |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 12-12-2015, 07:44
|
|
|
Przed zakupem szczęk obejrzyj resztę elementów w bębnach bo może okazać się, że musisz kupić całe zestawy i wymienić bo tam lubi korodować. A więc sprężynki, mocowania itd. Sama wymiana to nic trudnego. Przy wymianie linek będziesz musiał dostać się do nich od środka samochodu na tunelu środkowym od tyłu pod wykładziną. Masz wszystko opisane w Manualu jak będzie problem.
A czy Ty masz dwie linki ręcznego? Jeśli tak to dlaczego chcesz wymieniać jedną z nich? Urwana czy co? Bo jak tylko stanęła to można ją spokojnie rozruszać. |
|
|
|
 |
irek23rz
Nowy Forumowicz irek23rz
Auto: outlander 1 turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 12-12-2015, 09:01
|
|
|
Kolego linka staneła bo zatarło sie jarzmo od rozpieraka szczęk .według mnie wystarczy rozebrac szczęki sprawdzic stan okladzin i rozruszac ,ewentualnie wymienic komplet szczek. Jak rozbierzesz to zobaczysz ze linki chodza lekko . |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 12-12-2015, 21:04
|
|
|
irek23rz napisał/a: | linka staneła bo zatarło sie jarzmo od rozpieraka szczęk |
Tak własnie było
Jedej okładziny w ogóle nie było, starta do zera, właśnie skończyłem wymianę, poszły tarcze Textar, klocki Ferodo, okładziny Samko i komplet nowych sprężynek i tych "pierdutków", wkrótce relacja w Naszych Miśkach.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
|
|