 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zasadzam się na tego Lancera X 1,8 LPG - doradźcie! please |
Autor |
Wiadomość |
picek
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: kudowa
|
Wysłany: 24-01-2016, 17:17 Zasadzam się na tego Lancera X 1,8 LPG - doradźcie! please
|
|
|
Czarny piękny Lancer. Fabrycznie dostosowany do lpg. Rocznik 2011, 73000 km. Rozmawiałem z właścicielem, jest już w drugich rękach.
Co mnie zastanawia: jak sprawdzić, że jest on przystosowany do gazu (bifuel)??, czy to nie dziwne, że 5- letnie auto jest już w drugich rękach? Jak sprawdzić, czy obecny właściciel - os. pryw. nie kupiła go w komisie? Na co zwrócić uwagę sprawdzając prawdziwość przebiegu?
http://otomoto.pl/oferta/...m-ID6yeach.html
Pomóżcie, doradźcie.
BTW - mam też Lancera poprzedniej wersjiz 2005r., 2,0 z gazem do sprzedania, po lekkim spotkaniu z dzikiem. Jeszcze go blacharz nie robił, ale już mam części - może ktoś chce kupić jeszcze przed naprawą?
Zapraszam. |
|
|
|
 |
RalfPi
Mitsumaniak
Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 26 Lis 2010 Posty: 3185 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 24-01-2016, 17:47
|
|
|
pytanie kiedy był 1 właściciel - jeżeli produkcja 2011 i gość kupił po roku i jeździ od 2012.. to może chce sprzedać i wymienić na coś lepszego.
Tą kwestię należy sprawdzić porządnie (nie na słowo).
Cena trochę wysoka jak dla mnie.. Dorzucisz 20kzł i masz nówkę z salonu. Trochę mało stracił na wartości jak na auto z drugiej reki. |
|
|
|
 |
picek
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: kudowa
|
Wysłany: 24-01-2016, 17:53
|
|
|
Sprawdziłem na www.historiapojazdu.gov.pl i wychodzi, że najpierw miały go 2 firmy, a obecny właściciel kupił go w lipcu 2015r i już chce go sprzedać! Z kolei pierwszy rejestrowany przebieg z kwietnia 2015r wynosi 51009 km. Dziwnie równa liczba, gdyby nie ta dziewiątka.
Chyba trzeba odpuścić...
Co sądzicie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 24-01-2016, 20:38 Re: Zasadzam się na tego Lancera X 1,8 LPG - doradźcie! plea
|
|
|
picek napisał/a: | Czarny piękny Lancer. Fabrycznie dostosowany do lpg. Rocznik 2011, 73000 km. Rozmawiałem z właścicielem, jest już w drugich rękach.
Co mnie zastanawia: jak sprawdzić, że jest on przystosowany do gazu (bifuel)??, czy to nie dziwne, że 5- letnie auto jest już w drugich rękach? Jak sprawdzić, czy obecny właściciel - os. pryw. nie kupiła go w komisie? Na co zwrócić uwagę sprawdzając prawdziwość przebiegu?
http://otomoto.pl/oferta/...m-ID6yeach.html
Pomóżcie, doradźcie.
BTW - mam też Lancera poprzedniej wersjiz 2005r., 2,0 z gazem do sprzedania, po lekkim spotkaniu z dzikiem. Jeszcze go blacharz nie robił, ale już mam części - może ktoś chce kupić jeszcze przed naprawą?
Zapraszam. |
Tak z innej boczki. Bo też mam Lancera CS 2.0 z LPG. Nie boisz się, że Lancer X 1.8 będzie mniej dynamiczny niż stare porządne 2.0 4g63? |
|
|
|
 |
multikos
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan 1,6 Invite `15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2015 Posty: 70 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-01-2016, 20:54
|
|
|
picek napisał/a: | l kupił go w lipcu 2015r i już chce go sprzedać!
Co sądzicie? |
To przecież może być leasing, czyli po leasingu właściciel/użytkownik jedynie go wykupił od firmy leasnigowej i teraz chce sprzedać. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 24-01-2016, 21:27
|
|
|
picek napisał/a: | Jak sprawdzić, czy obecny właściciel - os. pryw. nie kupiła go w komisie? | Poprosić o skan / zdjęcie Karty Pojazdu i dokumenty na podstawie, którego został zakupiony (umowa / faktura). |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
picek
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: kudowa
|
Wysłany: 24-01-2016, 22:09
|
|
|
Tak z innej boczki. Bo też mam Lancera CS 2.0 z LPG. Nie boisz się, że Lancer X 1.8 będzie mniej dynamiczny niż stare porządne 2.0 4g63?
... No tak słyszałem, że jest inna dynamika, że trzeba go mocno kręcić na obroty..., ale mój Lancer już trochę wysłużył... 250 tys. km...
[ Dodano: 02-02-2016, 16:31 ]
Byłem w salonie na jeździe próbnej nowym miśkiem 1,6, ale ciekawsze były rozmowy z dealerem. Okazuje się, że wycofali silniki 1,8 ponieważ już nie spełniają norm spalania Euro 6, następnie wycofali się z przystosowania fabrycznego silnika do gazu, ponieważ nawet te z utwardzanymi gniazdami zaworów również nie spisują się dobrze. Generalnie bryndza... no chyba, że do lancera założyć gaz z ciekłą fazą wtrysku. edit Jeśli dużo się jeździ i nie ma swojej firmy na wydatki paliwowe, to pozostaje jakaś skoda z gazem albo zgoła peugeot 301 klasy budżet.. taczka |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez tyku 02-02-2016, 16:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 02-02-2016, 16:36
|
|
|
picek napisał/a: | nawet te z utwardzanymi gniazdami zaworów również nie spisują się dobrze. | Na forum panują odmienne opinie.
picek napisał/a: | Byłem w salonie na jeździe próbnej nowym miśkiem 1,6, |
I jak było, bo jakoś nic nie napisałeś konkretnego |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
picek
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 11 Skąd: kudowa
|
Wysłany: 02-02-2016, 17:32
|
|
|
Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, czyli nic nowego, bo poprzedni model też jeździ fajnie. Trochę brakuje mu mocy, i rzeczywiście trzeba go wkręcać na obroty. Ciekawe jak jest z silnikiem 1,8? Myślę, że jednak trochę lepiej...
Zaś co do zasilania gazem, kolega miał lancera 1, 8 bez przystosowania do gazu , to musiał szybko wymienić głowicę... nie wiedział, że trzeba regulować zawory ręcznie |
_________________
 |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 02-02-2016, 18:50
|
|
|
picek napisał/a: | kolega miał lancera 1, 8 bez przystosowania do gazu , to musiał szybko wymienić głowicę... nie wiedział, że trzeba regulować zawory ręcznie | Jak się kupuje samochód z gazem lub zakłada instalację gazową, to wypada się dowiedzić jak serwisować auto, aby nie był przykrych niespodzianek.
Zapraszam do tematu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37991
|
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
marcink
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 25 Cze 2015 Posty: 568 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 02-02-2016, 19:27
|
|
|
picek napisał/a: | następnie wycofali się z przystosowania fabrycznego silnika do gazu, ponieważ nawet te z utwardzanymi gniazdami zaworów również nie spisują się dobrze. |
Z tego co można wyczytać z forum, dużo osób ma zamontowane LPG w 1.8 i robi nimi słuszne przebiegi. Być może opinia pana z salonu dotyczyła silnika 4j10 (140km SOHC), który jakoś po 2011 zastąpił 4b10 (143km DOHC, w którym zdaje się jest mniej zabawy przy regulacji luzów zaworowych). Podejrzewam, że gdyby nie normy emisji spalin, to sam bym teraz miał 4b10 albo i 4b11 pod maską. |
_________________ Mój misiek |
|
|
|
 |
Golotheman
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 448 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-02-2016, 07:03
|
|
|
Nie ma co wierzyć w opinie "Panów z salonu". Im zależy na tym, by zrobić jak najmniej za jak najdrożej. Dobrego mechanika warto mieć w rodzinie . Ale przyznam się, że jednak opinie o bezawaryjności w jeździe na gazie są w jakimś sensie wartościowe. Lancer dobrze nadawałby się do gazowania, gdyby nie te przeklęte szklanki... |
_________________ Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 03-02-2016, 08:48
|
|
|
Cytat: | Lancer dobrze nadawałby się do gazowania, gdyby nie te przeklęte szklanki |
Ale to temat do ogranięcia i to pewnie niekoniecznie w serwisie.
Mam takiego Lancerka na oku w niemczech i gościu piszę ze jest wąłsnie po serwisie popychaczy.. zastabawiam się bo tani nie jest, ale czy wersje w DE były z lepszymi głowicami?
http://www.mobile.de/pl/S.../218980735.html
Ewentulanie ten...
http://www.mobile.de/pl/S.../221043180.html |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|