Zamknięty przez: fj_mike 31-01-2016, 15:43 |
2.5 v6 prosze o kilka wskazowek |
Autor |
Wiadomość |
mitsuV6
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2016 Posty: 3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 28-01-2016, 22:28 2.5 v6 prosze o kilka wskazowek
|
|
|
Witam wszystkich !! Przymierzam sie do kupna wlasnie owego autka w niewielkich pieniadzach. Na co mam zwrocic szczegolna uwage przy ogledzinach nie wliczajac tych nadkoli I ewentualnych stukow w zawieszeniu ?? Znalazlrm blisko siebie sprowadzone autko prosil bym o szybke opinie I porady poniewaz w sobote chcialem jechac obejrzec auto a boje sie tez zeby mnie ktos nie wyprzedzil ;p podrzucam link.
Bede mega wdzieczny !!
http://olx.pl/i2/oferta/m...tml#:18fbef668d
[/u] |
_________________ Ja mu w gaz a on zgasl |
|
|
|
 |
Misiek82
Nowy Forumowicz Misiek82
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2016 Posty: 1 Skąd: Rozalin
|
Wysłany: 28-01-2016, 23:03
|
|
|
Witam!Szczerze i tematycznie bardzo zmęczony samochód doprowadzenie go do stanu tzw.uczciwego będziesporo kosztowało tanio albo dobrze wybór należy do Ciebie ja dopiero co kupiłem galanta 2.5 v6 ale kombi 2001 r i powiem tak znaleźć dobrego wymaga czasu i cierpliwości mój kosztował 10500 zł plus 756zł rejestracja. plus ubezpieczenie i dopiero zaczynam pakiet startowy mimo że samochód jest ze Szwajcarii chociaż wygląda jak z fabryki .Przelicz wszystkie koszty razem z naprawami i poprawkami lakierniczymi a okaże się że to będzie jeden z droższych galantow.
[ Dodano: 28-01-2016, 23:13 ]
Tak ogólnie przyjętych kupnie należałoby wymienić rozrząd czyli ok600zł plus wymiana oleje filtry świece bo mogą być po przebiegu ok 300zł z uszczelką pod ssący ,sprawdź też czy nie ma wycieków spod pokrywy zaworowych będziesz czuł jak się rozgrzeje,uruchom zimny silnik posłuchaj popychaczy czy nie tłuką jeżeli tłuką daj sobie spokój lepiej nie będzie prawdopodobnie ktoś lal olej jaki popadnie i nie dbał o wymianę te silniki są czułe na jakość oleju,zawieszenie czy hamulce to sprawa jasna,blacha tu może być bardzo różnie kieruj się rozsądkiem powodzenia
[ Dodano: 28-01-2016, 23:17 ]
300 zł to za świece z uszczelką ,olej w silniku,skrzynki filtry to osobną sprawa |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-01-2016, 08:04
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Poprawki robione sprayem, czyli pewnie dolicz robotę nadkoli, kielichów, rantów drzwi, itd . | Jak dobrze widać na zdjąciach 3/4 auta do malowania w dodatku korozja na kielichach, tylne lampy przedliftowe - trzeba sprawdzić komore bagażnika bo z jakiegoś powodu te lampy zostały zmienione |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mitsuV6
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2016 Posty: 3 Skąd: Kielce
|
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 29-01-2016, 11:02
|
|
|
mitsuV6, za 5 nie kupisz Gala w bardzo dobrym stanie... tym bardziej polifta...
Ja swojego 2.0 na stagu z 97 roku sprzedałem za 4700 z tym że nowy właściciel wiedział że ma do zrobienia za max rok nadkola, uszczelnienie silnika, zawias z tyłu. Musi w niego wsadzić 2-3 tys ale liczył się z tym na dzień dobry i nie oczekiwał w tej kasie perełki.
sprzedałem go w 4 dni od momentu wystawienia ogłoszenia ze względu na uczciwy opis i 4 gości którzy przyjechali byli zdziwieni że wszystko co opisałem się zgadza. Stargowali swoje i odjechali. |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
mitsuV6
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Sty 2016 Posty: 3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29-01-2016, 12:52
|
|
|
No tak tez sie z tym licze kupilem bunie za bardzo male pieniadze ale tam jest od chuchu I jeszcze wiecej roboty do tego silnik zre olej I kopci mam dosyc chce cos normalnego ;D tylko szkoda ze nie maja tyl napedu ;p jak z awaryjnoscia tych aut Bo chyba czesto Te rozrzady trzeba robic... :/
A ze lubie nietuzinkowe auta to pomyslalem o galancie wczesniej mialem mazde mx 6 |
_________________ Ja mu w gaz a on zgasl |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 29-01-2016, 13:25
|
|
|
Rozrząd na zamiennikach co 60tkm, ori 90tkm.
W Galu za 5 tys tez będziesz miał do roboty sporo. Ja uprzedziłem kupującego co go czeka w najbliższym czasie- zdecydował że jest na to przygotowany. Handlarz Ci tego nie powie i sam musisz sprawdzić. Pewnie jak ktoś chce to może ładować używane wahacze, co gorsza tarcze/ klocki,
ja w swoich autach na tym co ma bezpośrednio wpływ na moje bezpieczeństwo nie oszczędzałem. używany czujnik wałka rozrządu (w 2.0) czy przepustnica OK, ale nie wahacze. Po opinii kilku osób robiłem regeneracje wahaczy i mogę powiedzieć że było warto bo po 20 tkm nic nie pukało, nic nie stukało, a za 3 sztuki z wymiana zapłaciłem 500 pln (2x górny i jeden prosty), robiłem to w znanym podwarszawskim zakładzie zajmującym się tylko zawieszeniami.
Poprzednim galem zrobiłem 110 tkm w nieco ponad 4 lata.
Usterki które pamiętam:
*wypięty wahacz- 2 dni później miał być wymieniony.. niestety się wypiął przy 10km/h bez większych szkód
* urwane cięgno wybieraka skrzyni biegów- pospawany przez Serwis MM, 2 lata dział, jak teraz nie wiem, ale było konkretnie zrobione.
przez czas użytkowania 2 powyższe jako jedynie uniemożliwiły mi dalsza jazdę
oprócz tego
*Czujnik wałka rozrządu- dostałem gratis od exMitsumaniaka. Auto jeździło, ale gasło, szarpało.
z awarii tylko tyle.. ale dochodzi eksploatacja
olej wymieniany w tym czasie 9 razy
2x czyszczony filtr K&N, + 2x po 15 tkm zwykły filtr
wymienione 5łożysk
2x robiony rozrząd
1x wymiana 4 sztuk amortyzatorów
1x wymiana sprężyn na obniżające
2x wymiana świec i kabli
2x wymiana hamulców przód
1x wymiana hamulców tył
1x akumulator
1x pasek alternatora extra bo piszczał
1x robione nadkola samodzielnie + własna konserwacja kielichów
żarówek od świateł mijania nie zliczę ale z 7-8 kompletów przerobiłem na pewno
1x wymiana plecionki na wydechu + spawanie
kilka opon się przetoczyło
wahacze.. temat taboo
1x wymiana wtrysków LPG
1x wymiana reduktora LPG
kilkanaście razy strojenie LPG
i coś pewnie się znajdzie o czym zapomniałem..
czy to dużo czy mało? musisz sam ocienić, moje auto zawsze było utrzymane w przyzwoitym stanie i było bezpieczne. zdarzały się miesiące gdzie robiłem 3x w miesiącu trasę Warszawa- Gdańsk czyli ok 3tkm w trasie, + Warszawa- Zamość 500 km, i kolejne 500 po mieście i nigdy nie miałem wątpliwości czy jechać bo coś się rozkraczy po drodze.
powyższe opisuje mojego poprzedniego Mitsu 2,0 16 V LPG Sta-4 1998 (tak naprawdę to 31/12/1997 ) rok. Przez czas użytkowania zrobione ok 110 tkm, sprzedany z największym przebiegiem na allegro w tamtym czasie tj. październik 2015 - 325000 km.
teraz mam v6 i nie żałuje zmiany nowy wyszedł mnie w sumie ok 16 tys...
[ Dodano: 29-01-2016, 13:33 ]
ps, widzę że napisałem 5 łożysk, haha , oczywiście 4sztuki zostały wymienione za jednym razem, a później jedno z tyłu jeszcze padło i tez zostało wymienione
[ Dodano: 29-01-2016, 13:48 ]
Podliczyłem wszystko na dużej prędkości.. część z robocizną a część bez, wraz z 2 kompletami nowych opon letnich 17 i zimowych tez 17, + nowe/używane felgi.
ponizsza kwota nie uwzględnia ustawiania zbieżności, przerzucania opon, paliwa i jakiś pierdółek.
zawiera zrobione car audio
Orientacyjnie wyszło mi 15 tys pln... z czego opony 2200, felgi 600, łożyska ok 1300, reduktor + listwa lpg 600. wahacze 1700.
się nazbierało a poszedł tak tanio
podejrzewam że sporo osób w gronie MM taką sumę wydali x2 lub nawet x3 na utrzymanie auta... |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 29-01-2016, 13:55
|
|
|
mitsuV6 masz już nauczkę po swojej becie, więc po co się pchasz w Galanta, który będzie szrotem za 5 tyś złotych ? Dozbieraj jeszcze raz tyle i coś sensownego znajdziesz, choć i tak będziesz musiał na pakiet startowy minimum 2k zł wydać, chyba, że dopisze szczęście. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 29-01-2016, 13:56
|
|
|
+1 |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-01-2016, 14:26
|
|
|
Takiego jak na pierwszym ogłoszeniu to z nimiec za 500 euro byś kupił... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-01-2016, 16:36
|
|
|
Marcino napisał/a: | Takiego jak na pierwszym ogłoszeniu to z nimiec za 500 euro byś kupił... | Może nawet taniej |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10721 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-01-2016, 22:38
|
|
|
Sam sie zacząłem rozglądać co by w kolorze na cześci przywieść. Szkoda ze nie umiem gadać po niemiecku no mam cos na oku Z padnięta skrzynia automat |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 31-01-2016, 15:43
|
|
|
mitsuV6, jedno ogłoszenie na na temat oraz
Zamykam. |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
|