brak zasilania na kompresorze blokady mostu |
Autor |
Wiadomość |
Maniek_Oka
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2016 Posty: 2 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 30-01-2016, 18:00 brak zasilania na kompresorze blokady mostu
|
|
|
tak jak w temacie nie ma zasilania na kompresorze blokady. jakies pomysly ? |
|
|
|
 |
kubaeso
Forumowicz
Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014 Posty: 144 Skąd: swiebodzin
|
Wysłany: 30-01-2016, 20:32
|
|
|
ja mam pomysl na pocztek wypada sie przywitac... |
|
|
|
 |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 04-02-2016, 21:48
|
|
|
Za załączenie kompresora odpowiada moduł który znajduje się nieopodal niego. Aby załączyć blokadę tylnego mostu musi być załączona blokada mechanizmu miedzyosiowego (C/D Lock). Jak się zachowują kontrolki na desce?
Napęd 4x4 musi być załączony,
Kontrolka C/D Lock musi świecić, nie mrugać,
Kontrolka R/D Lock mruga po wciśnięciu przycisku blokady a gdy napęd się załączy świeci światłem ciągłym.
Tak to wygląda w przypadku gdy instalacja elektryczna i pneumatyczna jest sprawna. Wystarczy, że sterownik nie dostanie sygnału z któregoś z czujników skrzyni biegów i nie zalaczysz blokady. Jeżeli chcesz rozwiązać swój problem musisz podać więcej szczegółów. |
|
|
|
 |
RR1111
Nowy Forumowicz
Auto: pajero II 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Maj 2012 Posty: 22 Skąd: Stara Wieś
|
Wysłany: 04-02-2016, 22:26
|
|
|
Korzystając z tematu o blokadzie, chciałbym zapytać jak powinny zachowywać się
kontrolki napędów zaraz po odpaleniu silnika?
U mnie przy załączonym napędzie na tył, zapala się też kontrolka od blokady
która po chwili gaśnie.
Ostatnio ta chwila się wydłużyła a jak za szybko ruszę to są problemy ze skręcaniem
więc blokada na początku jest załączona. |
|
|
|
 |
ppkss4_
Forumowicz
Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 102 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 07-02-2016, 21:37
|
|
|
RR111 z tego co zaobserwowałem u mnie to po załączeniu zapłonu Kontrolka blokady C/D i R/D będzie mrugała ponieważ sprawdzany jest moduł i kontrolki. Jeżeli nie będzie mrugała któraś z kontrolek to informacja dla Ciebie, że coś jest nie tak. To, że szybko ruszysz to nie oznacza, że blokada jest załączona bo ją musisz załączyć mechanicznie, jedynie co to możesz mieć mała nieszczelności na podcisnieniu przedniego mostu stąd większy skręt. Auto ma napęd 4x4, po odpaleniu jest wymuszony napęd 2X4. |
|
|
|
 |
|