Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
brak zasilania na kompresorze blokady mostu
Autor Wiadomość
Maniek_Oka 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 2
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 30-01-2016, 18:00   brak zasilania na kompresorze blokady mostu

tak jak w temacie nie ma zasilania na kompresorze blokady. jakies pomysly ?
 
 
kubaeso 
Forumowicz

Auto: pajero sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Kwi 2014
Posty: 144
Skąd: swiebodzin
Wysłany: 30-01-2016, 20:32   

ja mam pomysl na pocztek wypada sie przywitac...
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 04-02-2016, 21:48   

Za załączenie kompresora odpowiada moduł który znajduje się nieopodal niego. Aby załączyć blokadę tylnego mostu musi być załączona blokada mechanizmu miedzyosiowego (C/D Lock). Jak się zachowują kontrolki na desce?

Napęd 4x4 musi być załączony,
Kontrolka C/D Lock musi świecić, nie mrugać,
Kontrolka R/D Lock mruga po wciśnięciu przycisku blokady a gdy napęd się załączy świeci światłem ciągłym.

Tak to wygląda w przypadku gdy instalacja elektryczna i pneumatyczna jest sprawna. Wystarczy, że sterownik nie dostanie sygnału z któregoś z czujników skrzyni biegów i nie zalaczysz blokady. Jeżeli chcesz rozwiązać swój problem musisz podać więcej szczegółów.
 
 
RR1111 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II 3.0 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 22
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 04-02-2016, 22:26   

Korzystając z tematu o blokadzie, chciałbym zapytać jak powinny zachowywać się
kontrolki napędów zaraz po odpaleniu silnika?
U mnie przy załączonym napędzie na tył, zapala się też kontrolka od blokady
która po chwili gaśnie.
Ostatnio ta chwila się wydłużyła a jak za szybko ruszę to są problemy ze skręcaniem
więc blokada na początku jest załączona.
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 07-02-2016, 21:37   

RR111 z tego co zaobserwowałem u mnie to po załączeniu zapłonu Kontrolka blokady C/D i R/D będzie mrugała ponieważ sprawdzany jest moduł i kontrolki. Jeżeli nie będzie mrugała któraś z kontrolek to informacja dla Ciebie, że coś jest nie tak. To, że szybko ruszysz to nie oznacza, że blokada jest załączona bo ją musisz załączyć mechanicznie, jedynie co to możesz mieć mała nieszczelności na podcisnieniu przedniego mostu stąd większy skręt. Auto ma napęd 4x4, po odpaleniu jest wymuszony napęd 2X4.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.