Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Falująca temp. silnika
Autor Wiadomość
bloodgringo 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 89'
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 25 Sty 2016
Posty: 43
Skąd: Siemianowice
  Wysłany: 02-02-2016, 22:36   [E33A 2.0] Falująca temp. silnika

Hej,


Szukałam takiego tematu ale nie umiałam znaleźć... jeżeli takowy jest proszęo nakierowanie. :)

Jeżeli nie ma to zakładam... Mianowicie mam pewien problem... Temp w moim silniku dziwnie faluje. Wskazówka temperatury dochodzi do środka skali czyli ok. ale po chwili spada do 1/3 skali.. i tak w kółko.

Czy to będzie wina tylko termostatu? Czy jeszcze może być jakiś powód? Miał ktośpodobnąsytuację?

Z góry dziękujęza wszystkie odpowiedzi :D .

:oops: :oops:
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-02-2016, 22:57   

Czy to termostat, to można łatwo sprawdzić, kiedy temperatura spada i chłodnica robi się wtedy ciepła czy gorąca, to znaczy, że termostat zbyt szybko puszcza. Jeśli jednak chłodnica będzie zimna, to albo wina czujnika jednopinowego podającego sygnał na wskaźnik w zegarach albo coś dziele się z elektryka.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20985
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-02-2016, 07:22   

Ja bym sprawdził czujnik jednopinowy koło termostatu, który daje info o temp. do zegarów.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-02-2016, 08:40   

W E3x termostat pada dość często, więc zaskoczenia nie ma. Wymiana jest banalna - 2 śrubki, wszystko na wierzchu - sam termostat kosztuje od 20 zł, więc nawet dla zasady bym go wymienił.
 
 
bloodgringo 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 89'
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 25 Sty 2016
Posty: 43
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 03-02-2016, 10:52   

Hej,

Ok w takim razie w pierwszej kolejności zamawiam termostat. :twisted:

http://www.iparts.pl/auto...352-100095.html

Polecacie jakąś firmę? Nie chcę kupować szajsu do mojej Galaretki :mrgreen:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-02-2016, 11:23   

Ostatnio do obu EA zakładałem Vernet i się sprawdza. Co mam w E32 to nie pamiętam, bo zmieniałem w 2000 r :) (kosztował wtedy 21zł).
 
 
bloodgringo 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 89'
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 25 Sty 2016
Posty: 43
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 03-02-2016, 11:58   

A jaka powinna być temperatura otwarcia termostatu? :shock:
Na stronie z częściami termostaty maja temp. otwarcia 82 stC lub 88 stC, który bedzie najlepszy:P?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24297
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-02-2016, 13:16   

82
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-02-2016, 21:04   

Termostat WAHLER, VERNET albo BLUE PRINT.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-02-2016, 09:53   

Ale nie lepiej najpierw sprawdzić coby na darmo nie wymieniać, przecież to nic nie kosztuje i nie wymaga nawet siły fizycznej czy jakichś narzędzi. Wystarczy rozgrzać silnik aż temperatura drgnie na zegarze i podnieść maskę i dotknąć ręką do chłodnicy (jeśli jest klima, to do tej od strony silnika). Jak będzie ciepła, to termostat to wymiany a jak będzie zimna, to termostat OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.