Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Filtr Paliwa] 2.2 DID Outlander 2008r
Autor Wiadomość
eqs 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: żarów/wrocław
Wysłany: 03-02-2016, 18:36   [Filtr Paliwa] 2.2 DID Outlander 2008r

Mam pewien problem.
Musze wymienic filtr paliwa w moim outku.
Czytajac o problemach jakie spotykaja ludzi w tym aucie, postanowilem kupic filtr orginalny (nie z ASO) ale PURFLUX.
Pojechalem na wymiane a tu moj mechanik mowi ze jest problem poniewaz ten filtr ma zalepione wejscie na czujnik wody. Byl to filtr o nr FCS604.
Pogrzebalem w intrenecie na stronie prodcenta i znalazlem ze w tym roczniku filtr sie zmienial na FCS614. Wymienilem wiec na FCS614.
Jednak okazalo sie ze FCS614 rowniez ma zaslepione wejscie na czujnik.
W obydwu przypadkach jest wszytsko gwint itd ale wewnatrz jest jakby zalepka ktora trzeba wylamac ? lub wylamie sie w trakcie wkrecania czujnika ?

Stary filtr ktory mam zalozony jest oryginalny z ASO ma nr FCS604 ( nie jestem pewnien bo te 0 jest tak kiepsko wybite) ale jest rowniez produkcji PURFLEX

Mial ktos juz taki przypadek ? Filtr dori jak cholera - nie usmiecha mi sie ich kolekcjonowac...

W ASO Wroc oryginal 400PLN - oczywiscie niedosteopny... w ASO Citroena maja cos po 240 PLN ale rowniez jest zaslepiony....


Moze ktos cos pomoc ?
Z gory dzieki
 
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 03-02-2016, 20:57   Re: [Filtr Paliwa] 2.2 DID Outlander 2008r

eqs napisał/a:
Mam pewien problem.
Musze wymienic filtr paliwa w moim outku.
Czytajac o problemach jakie spotykaja ludzi w tym aucie, postanowilem kupic filtr orginalny (nie z ASO) ale PURFLUX.
Pojechalem na wymiane a tu moj mechanik mowi ze jest problem poniewaz ten filtr ma zalepione wejscie na czujnik wody. Byl to filtr o nr FCS604.
Pogrzebalem w intrenecie na stronie prodcenta i znalazlem ze w tym roczniku filtr sie zmienial na FCS614. Wymienilem wiec na FCS614.
Jednak okazalo sie ze FCS614 rowniez ma zaslepione wejscie na czujnik.
W obydwu przypadkach jest wszytsko gwint itd ale wewnatrz jest jakby zalepka ktora trzeba wylamac ? lub wylamie sie w trakcie wkrecania czujnika ?

Stary filtr ktory mam zalozony jest oryginalny z ASO ma nr FCS604 ( nie jestem pewnien bo te 0 jest tak kiepsko wybite) ale jest rowniez produkcji PURFLEX Jeśli chcesz więcej wiadomości zapraszam n prv lub telefonicznie.

Mial ktos juz taki przypadek ? Filtr dori jak cholera - nie usmiecha mi sie ich kolekcjonowac...

W ASO Wroc oryginal 400PLN - oczywiscie niedosteopny... w ASO Citroena maja cos po 240 PLN ale rowniez jest zaslepiony....


Moze ktos cos pomoc ?

Jaki masz silnik 2,2 156km?
Z gory dzieki


[ Dodano: 03-02-2016, 21:00 ]
Jeśli masz silnik 2,2 156 km to taki filtr oryginalny Purflux kosztuje 140 zł.
Ten Twój mechanik to raczej bym go zmienił.
W zaślepiony otwór wkręcamy czujnik ze starego filtra,czujnik wodny oczywiście i nim wyłamujemy tą zaślepkę i po kłopocie.Filtr zalewamy czystym olejem napędowym i po zamontowaniu dwa razy napełniamy go pompą samochodową poprzez przekręcenie kluczykiem po to by pompa wysokiego ciśnienia nie złapała błędu i po ptokach.
_________________

 
 
eqs 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: żarów/wrocław
Wysłany: 03-02-2016, 23:23   

Dzieki za odpowiedz.

Sam mechanik jest OK. Jezeli czegos nie jest pewnien to nie pcha na sile itd. Mam pelne zaufanie do niego.

Swoja droga bedac u niego i widziac jak wyglada czujnik - jest ksztaltem do stozka, moja pierwsza mysla bylo ze zaslepka sie wylamie kiedy bedziemy wkrecac (co prawda mam obawy czy nie lepiej wylamac to np. srubokretem przed instalacja tak zeby ta zaslepka pozniej tam nie latala).
Jako że moj mechanik dalej dosc krzywo patrzyl na mnie i wrecz protestowal postanowilem zadzownic do ASO we Wroc, a tam w serwise uslyszalem ze nic sie nie wylamuje....

Dzieki w takim ukaldzie bede jutro namawial mechanika na silowe rozwiazanie...

jezli ktos ma jeszcze jakies doswiadczenia bede wdzieczny :)


BTW myslicie ze jak wsadze 614 zamiast 604 to bedzie problem ?
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.