Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
1.8 GDI gasnie na biegu jałowym
Autor Wiadomość
teklithuania 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: z tąd
Wysłany: 04-02-2016, 07:36   1.8 GDI gasnie na biegu jałowym

Witam, może ktoś miał taki problem, że gasła na biegu jałowym?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-02-2016, 07:53   

Gaśnie jak stoi na jałowym czy jak dojeżdżasz do skrzyżowania i wrzucasz luz :?: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
teklithuania 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: z tąd
Wysłany: 04-02-2016, 08:01   

Jak stoji, teraz gaśnie nawet tylko odpalona.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-02-2016, 08:04   

Skoro gaśnie odrazu po odpaleniu, to ma problemy ze sterowaniem biegiem jałowym, trzeba zdiagnozować co może być przyczyną, czy to będzie czujnik temperatury, silniczek krokowy, ECU, be ztego ani rusz.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-02-2016, 08:08   

Napisz jeszcze który to rok produkcji. Podstawa to sprawdzenie błędów silnika, jak auto starsze niż 2001, to błędy możesz sprawdzić sam za pomocą kawałka drucika lub spinacza biurowego Tu masz opisane jak to zrobić http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Jeśli autko młodsze to trzeba podłączyć pod komputer co też nie jest bardzo drogie, koszt interfejsu to około 50zł.
 
 
teklithuania 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: z tąd
Wysłany: 04-02-2016, 08:34   

Rok produkcji auta 1998.

[ Dodano: 04-02-2016, 08:41 ]
Ale ma juz podłaczenie odb2. Próbowaliśmy podłaczyc pod AutoCom chiński, to wyrzyca błąd, jakby nie moze zkątaktować się z ECU, na tym i zakończyla się diagnostyka.. Przed tym był problem, że falowała na biegu jałwym, wymieniłem czujnik temperatury dla ECU, filter benzynowu i poczyściłem. Naprawiło to auto na pare dni a teraz już problem z tym gasnięciem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-02-2016, 09:49   

Bo tu najlepiej błędy wymrugać w sposób który podałem wcześniej a nie szukać u mechaników. W złączu OBD łączysz ze sobą piny 1 z 4 i włączasz zapłon, jeśli są jakieś błędy to kontrolka silnika je wymruga. Do starszych miśków potrzebny jest lepszy sprzęt lub oryginalny MUT w ASO Mitsubishi.
Bez diagnostyki nic nie zrobisz bo powodów takiego problemu może być wiele. Jeśli chcesz dokładną diagnostykę komputerową to potrzebny jest kabel od VW czyli VAG KKL i program Evoscan. Podejrzysz tym zestawem wszystkie parametry silnika ale błędy możesz tylko wymrugać. Tu masz o Evoscanie i tym VAG KKL http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
teklithuania 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: z tąd
Wysłany: 04-02-2016, 10:57   

Złaczyłem właśnie drotem 1 i 4 wtyczke, wyzuca mi kod 46 i 56. 46 to Low charging voltage a 56 kodu nigdzie nie moge znaleźć..:/
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 04-02-2016, 11:02   

56 - abnormal fuel pressure system
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-02-2016, 12:37   

Teraz przydało by się podpiąć pod Evoscan i podejrzeć parametry podczas pracy. Tu masz ciekawy temat o pompie wysokiego ciśnienia i o samym ciśnieniu http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
 
 
teklithuania 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: z tąd
Wysłany: 04-02-2016, 16:46   

Hey, a może ktps jeszcze wie jak za pomocą prostego testera sprawdzić lamda sondę?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-02-2016, 17:42   

Przy pomocy kabla vag kkl i evoscana :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 05-02-2016, 08:16   

Jeśli nie masz błędu sondy to raczej to nie jej wina. U Ciebie to raczej wina ciśnienia paliwa , albo pompa szwankuje albo regulator ciśnienia. Poczytaj ten temat o ciśnieniu co podałem wyżej i według instrukcji za pomocą multimetru sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa lub kup kabelod Vaga zdobądź Evoscan i sam próbuj diagnostyki bo i tak chyba na tym się skończy bo niewielu mechaników ogarnia ten silnik. Jeśli sam tego nie zrobisz lub jeśli nie mieszkasz w pobliżu jakiegoś ogarniętego w temacie forumowicza to raczej będziesz miał problem z naprawą tego "wspaniałego silnika".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.