1.8 GDI gasnie na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
teklithuania
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 7 Skąd: z tąd
|
Wysłany: 04-02-2016, 07:36 1.8 GDI gasnie na biegu jałowym
|
|
|
Witam, może ktoś miał taki problem, że gasła na biegu jałowym? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-02-2016, 07:53
|
|
|
Gaśnie jak stoi na jałowym czy jak dojeżdżasz do skrzyżowania i wrzucasz luz . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
teklithuania
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 7 Skąd: z tąd
|
Wysłany: 04-02-2016, 08:01
|
|
|
Jak stoji, teraz gaśnie nawet tylko odpalona. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-02-2016, 08:04
|
|
|
Skoro gaśnie odrazu po odpaleniu, to ma problemy ze sterowaniem biegiem jałowym, trzeba zdiagnozować co może być przyczyną, czy to będzie czujnik temperatury, silniczek krokowy, ECU, be ztego ani rusz. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-02-2016, 08:08
|
|
|
Napisz jeszcze który to rok produkcji. Podstawa to sprawdzenie błędów silnika, jak auto starsze niż 2001, to błędy możesz sprawdzić sam za pomocą kawałka drucika lub spinacza biurowego Tu masz opisane jak to zrobić http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
Jeśli autko młodsze to trzeba podłączyć pod komputer co też nie jest bardzo drogie, koszt interfejsu to około 50zł. |
|
|
|
 |
teklithuania
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 7 Skąd: z tąd
|
Wysłany: 04-02-2016, 08:34
|
|
|
Rok produkcji auta 1998.
[ Dodano: 04-02-2016, 08:41 ]
Ale ma juz podłaczenie odb2. Próbowaliśmy podłaczyc pod AutoCom chiński, to wyrzyca błąd, jakby nie moze zkątaktować się z ECU, na tym i zakończyla się diagnostyka.. Przed tym był problem, że falowała na biegu jałwym, wymieniłem czujnik temperatury dla ECU, filter benzynowu i poczyściłem. Naprawiło to auto na pare dni a teraz już problem z tym gasnięciem. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-02-2016, 09:49
|
|
|
Bo tu najlepiej błędy wymrugać w sposób który podałem wcześniej a nie szukać u mechaników. W złączu OBD łączysz ze sobą piny 1 z 4 i włączasz zapłon, jeśli są jakieś błędy to kontrolka silnika je wymruga. Do starszych miśków potrzebny jest lepszy sprzęt lub oryginalny MUT w ASO Mitsubishi.
Bez diagnostyki nic nie zrobisz bo powodów takiego problemu może być wiele. Jeśli chcesz dokładną diagnostykę komputerową to potrzebny jest kabel od VW czyli VAG KKL i program Evoscan. Podejrzysz tym zestawem wszystkie parametry silnika ale błędy możesz tylko wymrugać. Tu masz o Evoscanie i tym VAG KKL http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 |
|
|
|
 |
teklithuania
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 7 Skąd: z tąd
|
Wysłany: 04-02-2016, 10:57
|
|
|
Złaczyłem właśnie drotem 1 i 4 wtyczke, wyzuca mi kod 46 i 56. 46 to Low charging voltage a 56 kodu nigdzie nie moge znaleźć..:/ |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-02-2016, 11:02
|
|
|
56 - abnormal fuel pressure system |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
teklithuania
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 7 Skąd: z tąd
|
Wysłany: 04-02-2016, 16:46
|
|
|
Hey, a może ktps jeszcze wie jak za pomocą prostego testera sprawdzić lamda sondę? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-02-2016, 17:42
|
|
|
Przy pomocy kabla vag kkl i evoscana . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-02-2016, 08:16
|
|
|
Jeśli nie masz błędu sondy to raczej to nie jej wina. U Ciebie to raczej wina ciśnienia paliwa , albo pompa szwankuje albo regulator ciśnienia. Poczytaj ten temat o ciśnieniu co podałem wyżej i według instrukcji za pomocą multimetru sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa lub kup kabelod Vaga zdobądź Evoscan i sam próbuj diagnostyki bo i tak chyba na tym się skończy bo niewielu mechaników ogarnia ten silnik. Jeśli sam tego nie zrobisz lub jeśli nie mieszkasz w pobliżu jakiegoś ogarniętego w temacie forumowicza to raczej będziesz miał problem z naprawą tego "wspaniałego silnika". |
|
|
|
 |
|