Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Galant 2,5V6 Elegance Żyrardów 2001rok
Autor Wiadomość
frytos 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant Avance 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 10
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-02-2016, 15:17   [EAx 97-04] Galant 2,5V6 Elegance Żyrardów 2001rok

Prośba o ocenę autka.

link: http://otomoto.pl/oferta/...e-ID6yhGjR.html


Dane techniczne

Oferta od
Osoby prywatnej
Kategoria
Osobowe
Marka
Mitsubishi
Model
Galant
Wersja
VIII (1996-2006)
Rok produkcji
2001
Przebieg
210 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
2 498 cm3
Moc
161 KM
Skrzynia biegów
Manualna
Napęd
Na przednie koła
Typ
Sedan/Limuzyna
Liczba miejsc
5
Liczba drzwi
4
Kolor
Niebieski
Metalik
Tak
Kraj pochodzenia
Niemcy
Pierwsza rejestracji
lipiec 2001
VIN
JMBSNEA5A1Z000792
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Stan
Używane

Zobacz raport niezawodności
Wyposażenie

ABS
Centralny zamek
Elektrycznie ustawiane lusterka
Immobilizer
Poduszka powietrzna kierowcy
Światła przeciwmgielne
Wspomaganie kierownicy

Alufelgi
Elektryczne szyby przednie
Gniazdo AUX
Klimatyzacja automatyczna
Poduszka powietrzna pasażera
Tapicerka skórzana

CD
Elektryczne szyby tylne
Gniazdo USB
MP3
Poduszki boczne przednie
Tempomat

Opis pojazdu
Witam.

Mam do sprzedania samochód w bardzo dobrym stanie technicznym. Auto sprowadziłem sam z Niemiec od pierwszego właściciela. Środek czysty i zadbany. Zawieszenie jest w dobrym stanie. Silnik żwawy, po wymianie oleju i filtrów. Lekkie rysy na nadwoziu. Nowe zimowe opony. Stan taki jak na zdjęciach. Więcej informacji pod nr: 512 - wyświetl numer - . Samochód jest do obejrzenia w Żyrardowie. Cena do negocjacji.
 
 
lolek27 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 1
Skąd: Żelechów
Wysłany: 21-02-2016, 21:14   

Na tylnych nadkolach już widać purchle, silnik nie schodzi do zadanych obrotów, trzyma w granicach 1200rpm, na desce pali się chek, tak jak widać na zdjęciu szyba przednia pęknięta.
Ogólnie samochód nie zmęczony ale wymaga sporego wkładu, z tej sumy trzeba sporo ubić, właściciela za granicą , sprzedaje jego ojciec który nie wiele wie na temat egzemplarza.
 
 
Panocek 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2016, 20:20   

Po rozmowie z właścicielem:
-Auto jest niecały rok w Polsce, rejestracja w czerwcu 2015
-Przez ten okres samochód przejechał blisko 40k km (170k km po sprowadzeniu do PL)
-nie miał kolizji ani obcierek parkingowych, za to miał starcie z krawężnikiem - uszkodzona miska olejowa, została wymieniona na używaną z innego Galanta. Oprócz pojawiającej się rdzy na nadkolach ktoś się bawił w Zorro i wydrapał kluczem/czymś metalowym "Z" na masce
-zbliża się termin wymiany rozrządu, 4mies temu był wymieniany olej na "Mobil syntetyk". Dodatkowo silnik delikatnie się poci olejem "pod pokrywą" (uszczelka głowicy?)
-pęknięcie szyby zaczęło się w Niemczech na autostradzie od strzału kamieniem, z czasem odprysk rozwinął się w to co widać.
-Właściciel planował przerobić Gala na wersję brytyjską, nawet założył "lewe" reflektory, ale po oszacowaniu kosztów zrezygnował i wystawił Gala na sprzedaż. Oryginalne reflektory wciąż posiada, do założenia.
-uszkodzona wysuwana antenka od radia, uszkodzona wkładka/zamek klapy bagażnika, można otworzyć tylko z wewnątrz
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-02-2016, 20:44   

Panocek napisał/a:
Dodatkowo silnik delikatnie się poci olejem "pod pokrywą" (uszczelka głowicy?)
Do wymiany uszczelka pokrywy zaworów, standard w tym silniku.
Cytat:
uszkodzona wkładka/zamek klapy bagażnika
Nie uszkodzony tylko zapieczony. Kilka dni w ropie i działa jak nowy :D
 
 
Panocek 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2016, 21:03   

Hugo napisał/a:
Panocek napisał/a:
Dodatkowo silnik delikatnie się poci olejem "pod pokrywą" (uszczelka głowicy?)
Do wymiany uszczelka pokrywy zaworów, standard w tym silniku.
Cytat:
uszkodzona wkładka/zamek klapy bagażnika
Nie uszkodzony tylko zapieczony. Kilka dni w ropie i działa jak nowy :D


Choć tyle dobrego. Może jak pogadam z osobą na miejscu to da radę zaciągnąć samochód do warsztatu na pełnoprawne oględziny, choć liczba inwestycji na dzień dobry już niepokoi :)
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26-02-2016, 23:43   

Jeżeli oprócz nadkoli jest w miarę zdrowe podwozie oraz kielichy to i tak cena jest dobra, a jak zbijesz 500zł to bardzo dobra, pod warunkiem, że trzeba ogarnąć to co już zostało napisane. Jedź czym prędzej nim na podnośnik.
 
 
Panocek 
Nowy Forumowicz

Auto: EA5A 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2016
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-03-2016, 20:15   

Cóż... Silnik faktycznie po starcie pracuje na ssaniu powyżej 2k rpm, po kilku minutach stopniowo zbija do 1200, a kilku kolejnych minutach schodzi do 600rpm... i wtedy odzywa się całkiem głośny grzechot, niczym stary rozpadający się diesel czy traktor, dochodzący jakby z dołu silnika, z popychaczami klikającymi w tle. Po dodaniu gazu grzechot ustaje, silnik schodząc z obrotów zatrzymuje się na dwie-trzy sekundy na 1200rpm i potem spada do 600 i grzechot wraca. Silnik i wszystko wokół i poniżej upaćkane w oleju, razem z zimnym silnikiem od razu kręcą się wentylatory, w miarę nabierania temperatury się wyłączają i potem okresowo włączają (normalne?). Również sprężarka klimy po włączeniu odezwała się głośnym buczeniem, więc zwyczajnie zwątpiłem i przestałem szukać dalej...
 
 
McCoy 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi SE 2,5V6 /99
Kraj/Country: Germany
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2014
Posty: 249
Skąd: okolice Monachium
Wysłany: 03-03-2016, 20:49   

Wentylatory sie zalaczaja jak juz duzy obieg funkcjonuje i chlodnica jest goraca(dolny wąz gorący). Grzechot silnika to nie jest normalny objaw.Obroty jalowe to ok 650 i wtedy powinna byc cisza.Napelniony kieliszek wódki postawiony na silniku nie powinien sie rozlac.
_________________
Oczy są interfejsem duszy
 
 
Paweł84 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Maj 2014
Posty: 684
Skąd: Pabianice
Wysłany: 04-03-2016, 13:19   

możne skrzynie słychać?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.