Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
stacyjka
Autor Wiadomość
zloty115i 
Nowy Forumowicz

Auto: hyundai galloper
Kraj/Country: Spain
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 16
Skąd: mazowsze
Wysłany: 15-02-2016, 19:18   stacyjka

witam, po przekręceniu kluczyka nie powraca z powrotem, muszę go ręcznie cofnąć aby nie spalić rozrusznika, czy czeka mnie wymiana stacyjki, czy są jakieś tańsze rozwiązania?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-02-2016, 19:54   

Może wystarczyło by rozebrać i wyczyścić ale nie jest to proste zadanie a i tak może się okazać, że bez wymiany się nie obejdzie.
 
 
zloty115i 
Nowy Forumowicz

Auto: hyundai galloper
Kraj/Country: Spain
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 16
Skąd: mazowsze
Wysłany: 15-02-2016, 20:31   

podobno jest spręzynka która za to odpowiada,ale czy można wymienić tylką ją i skąd ją wziąć, kurcze to chyba zegarmistrzowska robota i nie na moje dłonie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-02-2016, 21:17   

Najwięcej zabawy jest pewnie z wyjęcie wkładki. W Mitsubishi tego nie robiłem ale w kilku innych autach i z tym zawsze było trochę zabawy.
 
 
Sir Stanczyk 
Forumowicz


Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 186
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 24-02-2016, 11:14   

Ja się podłączę do tematu by nie tworzyć nowego.
Ja mam taki problem, że mam dwa kluczyki
Jeden jest z immobilaizerem (czyli mogę nim też otwierać drzwi), a drugi służy tylko do odpalania.
I o tyle ten z immobilaizerem przekręca się bez problemu to ten drugi zacina się i nie zawszę mogę go przekręcić, a nie chcę za dużo siły w to ładować by czegoś mechanicznie nie zepsuć. Spotkał się ktoś z tym?
_________________
Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne ;)
Teraz powrót do Mitsubishi :D
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-02-2016, 12:00   

Klucz który działa bezproblemowo musiał być używany więcej przez co wyrabiał się razem ze stacyjką i lepiej do niej pasuje. Klucz mniej używany jest niewyrobiony przez co niezbyt pasuje do już wyrobionej stacyjki. Jeśli był dorabiany to tez mogło to być zrobione niezbyt precyzyjnie przez co też może się zacinać.
Ps. Immobiliser to zabezpieczenie niepozwalające na odpalenie silnika, w Twoim przypadku jeśli w jednym kluczu nie było by immobilisera to nie mógł byś nim tylko odpalić auta ale drzwi bez problemu dało by się otworzyć.
Ten klucz który nie pasuje do wszystkich zamków to taki dziwny zabieg producenta aby osoba pożyczająca auto nie miała dostępu do schowka i do bagażnika.
 
 
Sir Stanczyk 
Forumowicz


Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 186
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 18-05-2016, 08:45   

No i kluczyk po 2,5miesiąca całkiem przestał działać. Nie mogę nim odpalić auta, w ogóle nie chce wskoczyć na inną pozycję poza "0".
Jeszcze dziwnie się zachowuje tzn jak zostawisz kluczyk w stacyjce i otworzysz drzwi to jest dźwięk przypominający, ten kluczyk jakby nie styka, tzn jak go docisnę do stacyjki to jest dzwięk, jak tylko go puszczę to przestaje. Aż całkiem przestał działać...
Dobrze, że mam ten lepszy kluczyk jeszcze, ale jest to baaardzo dziwna sytuacja ;)
_________________
Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne ;)
Teraz powrót do Mitsubishi :D
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-05-2016, 09:09   

Napisz czy ten uszkodzony klucz jest oryginalny czy nie.
 
 
Sir Stanczyk 
Forumowicz


Auto: Montero Sport 2001 3.0 6v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 186
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 18-05-2016, 09:17   

Tak oryginalny.
_________________
Były właściciel Carisma 1.6 1999 GL (7lat) - niezawodne
Później inne marki które zawiodły, nawet te niezawodne ;)
Teraz powrót do Mitsubishi :D
Obecnie: Montero Sport 2001 3.0 6v
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-05-2016, 09:23   

Jeśli drugi klucz działa to ten jakoś bardzo musiał się uszkodzić. Najtaniej było by dorobić od tego działającego klucza nowy klucz z miejscem na immobiliser i przełożyć z tego uszkodzonego sam transponder. Za dorobienie takiego klucza z miejscem na transponder w Lublinie płaciłem 60zł.

[ Dodano: 18-05-2016, 09:25 ]
Tu na drugiej stronie na fotkach masz pokazane gdzie dokładnie siedzi transponder immobilisera http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10705
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-05-2016, 11:49   

plecho1 napisał/a:
Za dorobienie takiego klucza z miejscem na transponder w Lublinie płaciłem 60zł.

U mnie chcą 100zł z przełożeniem transpodera włącznie.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.