Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Wymiana turbo na wieksze
Autor Wiadomość
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-02-2016, 12:14   Wymiana turbo na wieksze

Witam,

Zbieram się do wymiany turbiny na mocniejszą oraz wsadzenie FMIC, zapewne tez dojedzie do tego ydech.
Jakie turbo proponujecie celuje w około 350KM. Teraz jest 260KM i 380Nm
_________________

 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-02-2016, 19:59   

Hamulce też zmieniasz? Ori nie są za bogate....
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 19-02-2016, 20:27   

Resurs silnika spadnie pewnie o połowę... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
Ostatnio zmieniony przez Georg 20-02-2016, 17:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 19-02-2016, 21:43   

Zwierzu napisał/a:
Zbieram się do wymiany turbiny na mocniejszą oraz wsadzenie FMIC

Nie podpowiem Ci co dokładnie ale co do powyższego to większe turbo = większy lag, przy icku założonym przed chłodnicą podejrzewam, że też troszkę wydłuży się reakcja na dodanie gazu - dlatego jeśli chcesz mieć dobre przyśpieszenie to Twin-Scrool lub BiTurbo, włożenie tylko większego turbo da Ci moc max przy wyższych obr., do 4000 będzie "słabo".
Zwierzu napisał/a:
Teraz jest 260KM i 380Nm

Możesz napisać jak uzyskane? Sam remap czy mechanicznie? Pompa paliwa i wtryski jakie? Ciekawi mnie wykres z hamowni jak to u Ciebie przebiega, mógłbyś zapodać tu bądź na PW? :mrgreen:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 20-02-2016, 10:18   

http://www.evolutionm.net...pe1455959787447


Szybko wstaje. Nie będzie laga.
 
 
miron 
Forumowicz

Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 326
Skąd: Świlcza
Wysłany: 20-02-2016, 11:06   

Witaj. Sprawdz te : http://olx.pl/oferta/turb...html#a952e55afb
http://allegro.pl/mitsubi...5173604139.html
http://allegro.pl/mitsubi...5996215826.html
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 20-02-2016, 13:07   

Ostatnia jest najlepsza. Ja kupiłem za 1500,- z rozebranego EVO z Japonii.

Trzeba polować to się trafi.

Jeszcze jest turbo ale na około 320ps. Od EVO VII GT-A czyli tego w automacie. Dzieki temu nie jest katowana, najczęściej są zdrowe bo każdy wymienia na tą od EVO 9 i są tanie. Wcześnie wstają nie ma laga. TD05 15g 9T

EVO 9 jest na mivecu jak nie zmienisz wałków u siebie na ostre to nic Ci ona nie da.

Turba mają oznaczenia - cyfra przy T oznacza wielkości wirnika gorącego. Im większy tym więcej spalin trzeba żeby go rozpędzić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.