Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Max obroty 3000
Autor Wiadomość
zapas6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Classic 2.5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 06-01-2016, 20:38   [2.5 TD] Max obroty 3000

Witam szanowne grono frumowiczów.

Mam pewien problem ze swoim Miśkiem
Podczas jady max obroty na jakie się wkręca silnik to 3000 dalej nie idzie na postoju to max 4000, turbina działa , nie kopci , odpala pięknie , pali ok 10l/100km
Co się dzieje? Co zrobić?
 
 
sarnovsky 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 27
Skąd: Chmielnik
Wysłany: 07-01-2016, 12:24   

Nie masz czegoś takiego jak falowanie obrotów?, mi dziwnie pokazuje 0 obrotów jak odpalisz, jak masz 65-70km/h nie przekracza 2000 obrotów. Więc chyba alternator ale w 100% nie jestem pewien.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 07-01-2016, 12:57   

Chodzi tu o wskazania obrotomierza, czy o obroty silnika?
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
sarnovsky 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 27
Skąd: Chmielnik
Wysłany: 07-01-2016, 13:07   

Co jest odpowiedzialne za obrotomierz ??
Na mój słuch praca silnika u mnie jest ok, tylko obrotomierz głupieje.
 
 
zapas6 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Classic 2.5td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 10-01-2016, 11:12   

Temat zamykam
Przyczyną był syf w filtrze paliwa przy okazji wyczyściłem sitko przy wejściu do pompy i silnik działa jak wściekły
Dzięki
 
 
sarnovsky 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 27
Skąd: Chmielnik
Wysłany: 01-03-2016, 09:11   

Ponawiam temat,
Po odpaleniu obroty są na zero. przy prędkości 60km/h wskakują na 2000, alternator pada ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.