Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2000 1.8 gdi- stukania na mokrej nawierzchni
Autor Wiadomość
robert195 
Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-03-2016, 18:19   2000 1.8 gdi- stukania na mokrej nawierzchni

Witam, od pewnego czasu dochodzą mnie stuki z tylnego zawieszenia, stuki są tylko słyszalne w deszczu, wymieniłem łączniki stabilizatorów, ale nadal słychać. Co to może być?

Mam jeszcze jedno pytanie, czy skrzypienie przedniego zawieszenia, stuków i lekkiego sciągania na jedną strone świadczy o zużytym sworzniu wahacza? zbieżność miałem ustawianą 2 razy, sciągania najczesciej jest tylko przy zimnym silniku.
_________________
robertforuś
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-03-2016, 20:17   

Może to być wina sworznia, sprawdź czy nie zdziera opon od wewnętrznej strony.
 
 
robert195 
Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-03-2016, 20:54   

plecho1, mówisz o przednim kole? właśnie w tym jest problem że zdziera, zbieżność wychodzi dobra, ale opony zimowe mam do smieci bo z wewnatrz przednie są zdarte
_________________
robertforuś
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-03-2016, 21:25   

Tak chodzi o przód. Zbieżność nie ma tu nic do rzeczy a pochylenie koła względem nawierzchni, przy uszkodzonym sworzniu koło pochyla się górą ku komorze silnika przez co jest większy nacisk na wewnętrzną stronę opony przez co z tej strony szybciej zużywa się bieżnik.
 
 
robert195 
Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-03-2016, 21:43   

z tyłu też są sworznie? albo jakies wahacze?
_________________
robertforuś
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-03-2016, 22:09   

Z tyłu jest wielowahacz, jak to dokładnie wygląda znajdziesz tutaj http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3448.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 22-03-2016, 22:42   

robert195 - podjedź sobie na stację diagnostyczną, żeby Ci zbadali auto na szarpaku.
Jak będzie kumaty diagnosta, to wszystko, no, prawie wszystko wychwyci.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
robert195 
Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 22-03-2016, 22:58   

apg2312, własnie nie kumaty, wszystko sprawdził i powiedział żebym śmiało jeździł, wszysto dobrze, a jednak nie jest dobrze.
_________________
robertforuś
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-03-2016, 01:00   

W w sumie nieszczególnie wielkim (wg Wiki 111 tyś. mieszkańców) mieście, jakim jest Königshütte, jest o ile dobrze pamiętam 6 stacji kontroli pojazdów. Czyżby w naszej ukochanej stolycy była tylko jedna ? :P
Ogólnie to poleciłbym SKP SpeedCar :
http://www.speedcar.pl/warszawa-nowej-huty.html
http://www.speedcar.pl/warszawa-gorczewska.html
bo zakładam, że firma w całej Polsce trzyma wysoki poziom...chociaż przyznaję, że to założenie może być mylne.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
robert195 
Forumowicz

Auto: carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 33
Skąd: warszawa
Wysłany: 23-03-2016, 11:26   

zużyte łóżysko w gornym mocowaniu może powodować scieranie opony od wewnatrz, stuki i sciąganie lekkie na jedną strone?
_________________
robertforuś
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 24-03-2016, 07:45   

no więc jeżeli chodzi o stuki z tyłu to jeż je miałem i u mnie zniknęły jak wymieniłem gumy drążka stabilizatora. Koszt około 10 zł za sztukę a stukania zniknęły ( przynajmniej u mnie)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.