Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Problemy z autkiem
Autor Wiadomość
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
  Wysłany: 13-03-2016, 09:54   [Cari 1.8 GDI] Problemy z autkiem

Witam zainteresowanych. Od jakiegoś czasu borykam się z problemami z moją cari a więc do rzeczy. Zaczęła mi kopcić na biało ale to niby para wodna. Drugi problem to check engine się zapalił i pokazuje mi bład p0170 i po podłączeniu na kompa kazali wymienić sondę lambda tak też uczyniłem. Po trzecie co jakiś czas na postoju czy to po trasie przed garażem na wolnych obrotach sam se je podnosi do 1200-1300 i trzyma tak przez 20 sekund a potem wszystko wraca do normy. Dodam jeszcze że przepustnice wyczyściłem i nic. Ma ktoś może jakieś pomysły? Z góry dziękuje za jakiekolwiek informacje.
 
 
xCrashx 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-03-2016, 12:48   

To ewidentnie wina jakiegoś czujnika, ale jakiego to nie mam pojęcia niestety... :( Ja bym stawiał na początek na czujnik temperatury silnika, albo czujnik temperatury zasysanego powietrza, bo wygląda to tak, jak by nie dostawał momentami informacji z któregoś czujnika temperatury i dlatego podnosił obroty tak jak robi to na zimnym silniku tuż po odpaleniu. Na forum masz do ściągnięcia serwisówkę, można pomierzyć te czujniki i ewentualnie typować dalej, chyba, że ktoś bardziej obeznany ma jakąś bardziej trafną diagnozę?
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 13-03-2016, 13:37   

ulianka7777 napisał/a:
Zaczęła mi kopcić na biało ale to niby para wodna

Sprawdź, czy nie ubywa Ci płynu chłodzącego, i czy nie jest przypadkiem zanieczyszczony olejem.
Jeśli płynu ubywa, a z rury wydechowej idzie para, to obawiam się, że uszczelka pod głowicą do wymiany.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 14-03-2016, 20:46   

Wypompuj wodę z baku paliwa bo prawdopodobnie uzbierał się kondensat szczególnie jeżeli nie jest oryginalny korek i powietrze dostaje się do baku , będzie jakiś czas kopcic na biało nierówno pracować i wywalać błędem lambdy aha i podziękuj fachowcom za naciagniecie na lambde, i jeszcze przypomnij sobie czy to się nie stało po zatankowaniu czasami jak są resztki paliwa dystrybutor wlewa nam wodę
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 15-03-2016, 06:23   

Korek mam oryginalny ale i to sprawdzę . Dziękuje za rady.

[ Dodano: 16-03-2016, 13:32 ]
No więc płynu nie ubywa , czujnik temperatury wymieniony ale niestety obroty dalej się podnoszą? m ktoś może jakieś pomysły?
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 16-03-2016, 13:34   

Masz podtlenek gazotu zamontowany ? Czy czysta benzyna ?
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
ulianka7777 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Sieniawka
Wysłany: 16-03-2016, 18:17   

Sama benzyna ale pomysłów brak.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 16-03-2016, 20:36   

Proponuję zaopatrzyć się w kabelek VAG KKL na czipie FTDI232 oraz w Evoscan oraz kilka razy dokładnie przeczytać temat o Evoscanie o TPS i SAS oraz o pompie wysokiego ciśnienia i o ciśnieniu paliwa i spróbować zdiagnozować problem przy użyciu tego interfejsu. Przy tym silniku najlepiej zacząć od diagnostyki Evoscanem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.