Przesunięty przez: roch_27 14-08-2007, 23:19 |
[E57A 2.0D] dwa pytania..... |
Autor |
Wiadomość |
maddj [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2007, 10:32 [E57A 2.0D] dwa pytania.....
|
|
|
jadąc tym razem do szwecji auto zaczęło masakrycznie kopcić z rury czarnym dymem przy dodawaniu gazu .....dziwna sprawa..... bo nie stracil mocy,ubytki oleju w normie a uklad turbina-intercooler wyglada na szczelny i dzialajacy.... mozliwe ze wtryski leja??
drugie pytanie po odpaleniu auta po dluzszym postoju sprzęglo przestalo reagowac, zero zmiany biegu.... po zdjeciu korka od plynu z dotem i ponownym uruchomieniu silnika wszystko wrocilo do normy(chyba) nic nie haczy nic nie zgrzyta dziala poprawnie.... czy jest mozlwe ze sie zapowietrzyl uklad???
mam stresa |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 14-08-2007, 23:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 04-03-2007, 15:41
|
|
|
maddj napisał/a: | mozliwe ze wtryski leja?? |
Możliwe. Nawet bardzo...
maddj napisał/a: | po dluzszym postoju sprzęglo przestalo reagowac, zero zmiany biegu |
Sytuacja była jednorazowa, czy powtarza się?
maddj napisał/a: | czy jest mozlwe ze sie zapowietrzyl uklad??? |
Możliwe |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Jacek Jabłoński [Usunięty]
|
Wysłany: 05-03-2007, 23:17
|
|
|
Jeżeli chodzi o sprzęglo to od temperatury być może zamarzł odpowietrznik w korku jeżeli chodzi o dymienie to przy niskich temperaturach mają prawo dymić(duża dawka paliwa) |
|
|
|
 |
maddj [Usunięty]
|
Wysłany: 11-03-2007, 20:29
|
|
|
na poczatku zdarzylo sie to raz teraz powtarza sie to juz cyklicznie lecz tylko gdy auto jest zimne.... zapowietrzenie wykluczam bo nawet zdejmuje korek i dalej to samo..... jesli auto chwile postoji po takiej akcji to zaczyna znowu dzialac.... pozatym pedal wpada w podloge i nieda sie napompowac sprzegla... co do dymienia to tez dziwna sprawa bo kopci tylko jak przejade okolo 400km ciagiem a tak to tylko jak dostanie naprawde po garach....
[ Dodano: 11-03-2007, 20:33 ]
jeszcze wracajac do sprzegla to zapale auto przejade kawalek i jest ok lecz po chwili gdy auto stoji pewien czas na jalowym biegu albo zbyt czesto zmieniam biegi to potrafi przestac dzialac i autko zaczyna robic zabki.... a po kilku minutach jest juz ok |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-03-2007, 20:40
|
|
|
wypalasz sadze z wydechu - Stad te dymy.
Przyczyny?
Lejace wtryski
Zle ustawiona dawka paliwa
Kiepskie paliwo
Wszystkie powyzsze
Sprzeglo- pada wysprzeglik? Najprawdopodobniej konieczna jest regeneracja |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|