drgania |
Autor |
Wiadomość |
DOHC24
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 30-03-2016, 20:12 drgania
|
|
|
Witam.Mam problem z pajero 3.5v6 3 drzwiowy .Mianowicie na biegu 1.2 przy obrotach od 1800 do 3500 karoseria wpada w drgania na reszcie biegow tez sa odczuwalne wibracje ale nie tak duze.Krzyżaki na przednim wale sa ok,na tylnym krzyżak ok. Tylko niewiem jak sprawdzic przeglub przy reduktorze na poczatku walu. Jest tam wyczuwalny luz tylko czy to moze byc przyczyna? I za co odpowiada ten przeglub? |
_________________ LIS |
|
|
|
 |
pablo1999
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 31-03-2016, 09:11
|
|
|
Też walczę z drganiami budy.tylko że mam gdy obroty silnika są 1500-2000 głównie drgania ( rezonans budy jest na 2i 3 biegu. Przyczyn może być wiele:
zużyte poduszki pod skrzynią biegów , luz na tulei wału tylnego na wyjściu z reduktora krzyżaki na wale ,chyba też sprzęgło . Ja do tej pory po wymianie ww. nadal mam drgania ( może minimalnie mniejsze ale są ) Czy masz zrobiony lift zawieszenia ? Ja kupiłem już z liftem 2" i drganiami i zastanawiam się czy przy robieniu liftu nie powinno się założyć dystansu na "przedłużającego" wał. Może Ktoś z kolegów skutecznie zwalczył te drgania? |
_________________ Pablo |
|
|
|
 |
DOHC24
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 31-03-2016, 19:35
|
|
|
Ja mam luz na wyjsciu z reduktora na tuleji jutro wymieniam zobaczymy mam lift 5cm |
_________________ LIS |
|
|
|
 |
Radek J
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2 classic 3.5v6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2015 Posty: 9 Skąd: Kleszczów
|
Wysłany: 18-05-2016, 15:09
|
|
|
Też mam 3.5v6 krótkiego.Kupiłem z liftem budy i zawiasu.Cały czas mam problem z tymi drganiami na niskich obrotach na 1i 2.Jak ruszę z kopyta to drgań nie ma.Do tej pory wymieniłem poduszki skrzyni.Mam też luz na wyjściu z reduktora,myślę ,że to wina wysuniętego wału przy lifcie zawieszenia.Pozostaje jeszcze sprzęgło(chociaż wydaje się ok),tuleja wyjścia z reduktora i ewentualnie dystans na wał.Napisz proszę w jaki sposób wymieniłeś tę tuleję.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
pablo1999
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 18-05-2016, 21:09
|
|
|
Tuleję kupiłem używaną od Zbyszka . Luzu nie ma ale z drganiami nic lepiej . |
_________________ Pablo |
|
|
|
 |
DOHC24
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 13-06-2016, 21:53
|
|
|
Po wymianie krzyzaka na tylnym wale koniec drgan ani nic podobnego:-) |
_________________ LIS |
|
|
|
 |
|