Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
drgania
Autor Wiadomość
DOHC24 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: jaworzno
Wysłany: 30-03-2016, 20:12   drgania

Witam.Mam problem z pajero 3.5v6 3 drzwiowy .Mianowicie na biegu 1.2 przy obrotach od 1800 do 3500 karoseria wpada w drgania na reszcie biegow tez sa odczuwalne wibracje ale nie tak duze.Krzyżaki na przednim wale sa ok,na tylnym krzyżak ok. Tylko niewiem jak sprawdzic przeglub przy reduktorze na poczatku walu. Jest tam wyczuwalny luz tylko czy to moze byc przyczyna? I za co odpowiada ten przeglub?
_________________
LIS
 
 
pablo1999 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 17
Skąd: WAWA
Wysłany: 31-03-2016, 09:11   

Też walczę z drganiami budy.tylko że mam gdy obroty silnika są 1500-2000 głównie drgania ( rezonans budy jest na 2i 3 biegu. Przyczyn może być wiele:
zużyte poduszki pod skrzynią biegów , luz na tulei wału tylnego na wyjściu z reduktora krzyżaki na wale ,chyba też sprzęgło . Ja do tej pory po wymianie ww. nadal mam drgania ( może minimalnie mniejsze ale są ) Czy masz zrobiony lift zawieszenia ? Ja kupiłem już z liftem 2" i drganiami i zastanawiam się czy przy robieniu liftu nie powinno się założyć dystansu na "przedłużającego" wał. Może Ktoś z kolegów skutecznie zwalczył te drgania?
_________________
Pablo
 
 
DOHC24 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: jaworzno
Wysłany: 31-03-2016, 19:35   

Ja mam luz na wyjsciu z reduktora na tuleji jutro wymieniam zobaczymy mam lift 5cm
_________________
LIS
 
 
Radek J 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 classic 3.5v6 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2015
Posty: 9
Skąd: Kleszczów
Wysłany: 18-05-2016, 15:09   

Też mam 3.5v6 krótkiego.Kupiłem z liftem budy i zawiasu.Cały czas mam problem z tymi drganiami na niskich obrotach na 1i 2.Jak ruszę z kopyta to drgań nie ma.Do tej pory wymieniłem poduszki skrzyni.Mam też luz na wyjściu z reduktora,myślę ,że to wina wysuniętego wału przy lifcie zawieszenia.Pozostaje jeszcze sprzęgło(chociaż wydaje się ok),tuleja wyjścia z reduktora i ewentualnie dystans na wał.Napisz proszę w jaki sposób wymieniłeś tę tuleję.Pozdrawiam
 
 
pablo1999 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015
Posty: 17
Skąd: WAWA
Wysłany: 18-05-2016, 21:09   

Tuleję kupiłem używaną od Zbyszka . Luzu nie ma ale z drganiami nic lepiej .
_________________
Pablo
 
 
DOHC24 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2014
Posty: 22
Skąd: jaworzno
Wysłany: 13-06-2016, 21:53   

Po wymianie krzyzaka na tylnym wale koniec drgan ani nic podobnego:-)
_________________
LIS
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.