 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Power Boost w Pajero II 2.8 automat. Zamosc |
Autor |
Wiadomość |
Mochik
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 LWB automat 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Świebodna
|
Wysłany: 05-05-2016, 11:44 Power Boost w Pajero II 2.8 automat. Zamosc
|
|
|
Witam. Szukam kogos godnego polecenia w Zamosciu kto ogarnal by mi ten temat w pompie paliwowej. Sam bym to zrobil, ale niestety na kilka tygodni dysponuje tylko jedna reka. Ogolnie z autem niema zadnych problemow. Jednak podczas wspinania sie pod stroma gorke ma problem z rozbujaniem. Na zimnym tez rusza powoli. Macie kogos w Zamosciu godnego polecenia? Pozdrawiam
[ Dodano: 06-05-2016, 16:38 ]
Naprawde w Zamosciu niema speca od pomp wtryskowych w Pajero albo kogos godnego polecenia? |
|
|
|
 |
grzesiopol
Mitsumaniak prowadzący ;-)

Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 9239 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 06-05-2016, 17:31
|
|
|
A gdzie leży Zamość
Jaki niecierpliwy
Pewno skoro nikt nie odpisał to nie ma lub nikt nie naprawiał pompy, w Lublinie masz kilku pompiarzy więc możesz popytać. Zresztą z twojego rejonu rzadko tu ktoś zagląda żeby od razu udzielić odpowiedzi.
A przy okazjo najpierw wypadałoby sie przywitać w tym dziale http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=31411
Rozumiem, że na forum można znaleźć wszystko ale tak od razu, prosto z mostu.
A do Suśca nie chciałbyś przyjechać, zapoznalibyśmy się, pogadali, zintegrowali.
A na koniec zajrzyj tutaj https://www.google.pl/sea...KKsOv8weTgb74Aw
wybierz sobie zakład i znowu w szukajkę dodając opinie i już cos znajdziesz, jak nie z mitsubishi to może z innych samochodów dieslów ktoś cos podpowie, pompa to pompa zasada działania taka sama. |
_________________ Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 |
|
|
|
 |
Mochik
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 LWB automat 1994
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2016 Posty: 9 Skąd: Świebodna
|
Wysłany: 06-05-2016, 21:17
|
|
|
Fakt. Powinienem sie przywitac.
Witam wiec wszystkich serdecznie. Na codzien nie mieszkam w Zamosciu a w Swiebodnej kolo Jaroslawia.
Wynikla taka sytuacja ze zona zostala w Zamosciu. Ja polozylem sie do szpitala. Zostal jej samochod, ktorego nie zdazylem ogarnac. We wtorek wraca do domu. Problem z pompa nie wplywa w znacznym stopniu na komfort jazdy dopoki nie zapuscze sie w teren. Ruszanie pod gorke od zera wymaga wtedy troche wajchowania. Dlatego szukalem kogos zeby jej to ogarnal.
Troche awaria mojej reki mnie rozwala. Wlasnie po operacji jestem. Moze dlatego tak prosto z mostu wystrzelilem.
Poki co integracja wiec bedzie ciezka.
[ Dodano: 19-06-2016, 18:55 ]
Minelo chwile czasu. No wiec powiem jak to ogarnalem. Oddalem auto do swiatowej slawy Diesel Car Service na ul. Szczebrzeska 15 w Zamosciu. Koles najpierw zachowal sie jak burak bo olal konkretnie moja zone, ktora odprowadzila auto i powiedziala mu co ma zrobic. Przytrzymal auto 1 dzien. Wymyslil diagnoze ze padlo turbo i trzeba regenerowac. Szlag mnie trafia jak slysze takich mechanikow ktorzy wyludzaja pieniadze. Powiedzialem wiec zonie zeby odebrala auto i nie dochodzila sie z PANEM MECHANIKIEM bo moze faktycznie turbo nam przestanie dzialac. Jesli rozumiecie o czym mowie. Jako ze autem mozna bylo jezdzic, wrocila nim do Jaroslawia i jezdzila przez 6 tygodni.. Dzisiaj jako ze reka powoli wraca do normy postanowilem samemu to zrobic. Odkrecilem wiec intercooler. 4 sruby. Podparlem go kawalkiem deski zeby nie ograniczal dostepu do pompy. Potem odkrecilem 4 sruby na dekielku od pompy. Wyjalem membrane. Okazalo sie ze chyba poprzedni wlasciciel przy niej grzebal bo byla zle zalozona. Zalozylem nowa bo akurat mialem. I zlozylem. Trwalo to 45 minut. Auto dostalo mocy. Wszystko dziala jak trzeba. Nie komentuje juz bo szkoda slow. Jedno co powiem to to ze zle byc kaleka i byc zdanym na innych. |
|
|
|
 |
|
|