Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Stukanie . "terkotanie" po załączeniu 4H
Autor Wiadomość
Tunio852 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.5 LONG '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Białogard
  Wysłany: 11-04-2016, 23:03   Stukanie . "terkotanie" po załączeniu 4H

Witam! Skrzynia super select , automat 3.5 1999r, po załączeniu na 4H w lewym przednim kole słychać tzw. " terkot" co mogło zakończyć swój żywot? Z góry dzięki!
 
 
 
chris junior 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 TD LONG 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 20
Skąd: Kraków/Bielany k.Oświęcimia
Wysłany: 12-04-2016, 15:35   

Prawdopodobnie przegub ( zewnętrzny lub wewnętrzny ) bądź oba lub/ i łożyska Sprawdź czy nie ma luzu na półosi , u mnie jest ten sam objaw i mam przegub do wymiany ( zewnętrzny lewy ) , niestety występują różne rodzaje tychże przegubów. Musisz wyciągnąć i zmierzyć ilość ząbków od strony wewnętrznej i zewnętrznej i takowy zakupić . są np 28/26 lub 28/25 ...mam namiar na firmę z przegubami jak coś to pisz , nie będę robił reklamy na forum żeby nie było:) Pozdrawiam
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 12-04-2016, 20:46   

Najlepiej sprawdzić jadąc do tyłu po łuku, skręć sobie w lewo, przejedź kawałek i analogicznie w prawo, wtedy zazwyczaj najwyraźniej słychać, wydaje mi się że wtedy zlokalizujesz który to, łożysko terkotać raczej nie powinno, no chyba że jest w totalnej rozsypce...
 
 
Tunio852 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.5 LONG '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Białogard
Wysłany: 13-04-2016, 14:17   

Dzięki wielkie, winny był przegub wewnętrzny lewy. :) dzięki za pomoc!
_________________
Wcześniej MONTERO 2.8 TD '96 LONG SS MANUAL
Teraz PAJERO 3.5 V6 '99 LONG SS AUTOMAT
 
 
 
grzesix81 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2016
Posty: 52
Skąd: Ząbki-Siedlce
Wysłany: 14-04-2016, 18:36   

Tak z ciekawości, ile za przegub trzeba zapłacić?
 
 
chris junior 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 TD LONG 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 20
Skąd: Kraków/Bielany k.Oświęcimia
Wysłany: 15-04-2016, 18:31   

To zależy który ale tam gdzie ja kupiłem to około 180-230 zł w zależności od rodzaju.
 
 
Tunio852 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO 3.5 LONG '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 4
Skąd: Białogard
Wysłany: 17-04-2016, 15:46   

Ja dałem za 28 i 26 zębów 330 zł :-)
_________________
Wcześniej MONTERO 2.8 TD '96 LONG SS MANUAL
Teraz PAJERO 3.5 V6 '99 LONG SS AUTOMAT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.