 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.6] System lubryfikacji zaworów |
Autor |
Wiadomość |
Papik38
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 29 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 28-05-2016, 17:00 [Cari 1.6] System lubryfikacji zaworów
|
|
|
Witam przymierzam się do instalacji lpg , co sądzicie na temat lubryfikacji zaworów do naszych cari ? N.p w artykule auto świat 10 silników do LGP , jest napisane że taka instalacja musi posiadać dodatkowy system smarowania żeby ochronić zawory. Jestem ciekaw opinii osób które posiadają gaz sekwencyjny a nie posiadają dodatkowej ochrony.
Drugie pytanie jaka jest różnica od strony mechanicznej między silnikiem 1.6 v16 90km a 1.6 v16 103km ?
link do artykułu :
http://www.auto-swiat.pl/...ch-do-lpg/xmwcc |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 28-05-2016, 17:09
|
|
|
Mój brejdak w Carismie z 2000r ma gaz od nowości i nie ma tego cudownego układu smarującego i zawory w jego autku mają się bardzo dobrze mimo przejechanych około 300 tys km.
Jest to ściema pozwalająca na dodatkowy zarobek montującym to warsztatom.
Podstawa to dobre podzespoły w instalacji LPG, poprawny montaż i dobre strojenie na drodze. Kiedy mieszanka paliwowa ma odpowiedni skład to ani zaworom ani gniazdom zaworowym nic się nie stanie.
Główna różnica po miedzy tymi wersjami silnikowymijest taka, że w tym 103 konnym silniku zawory mają samoregulatory hydrauliczne w wszystkie poprzednie wersje maja regulację manualna za pomocą śrubek. |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 30-05-2016, 17:02
|
|
|
Cari 1996 rok, instalacia BRC zamontowana przy 170 tys. Żadnej lubryfikacji nie miałem. Auto sprzedane przy stanie licznika 320 tys. Żadnych problemów z silnikiem, świece zmienione raz...i to tylko dla zasady. Zawory nigdy nie regulowane. Jedyne co robiłem to wymieniałem filtr gazu. Dodam, że auto sprzedane koledze!!! więc niczego złego w nim nie zaobserwowałem. Moim zdaniem zbędny wydatek. Dodam, że tamta instalacja to był Siqent (jakoś tak to się pisze) 24, teraz mam też BRC Siqent 32. W tej nowszej jest możliwość ustawić przy jakich obrotach ma sterownik zabrać kilka procent gazu a zastąpić go benzyną. To podobno zastępuje lubryfikację. |
|
|
|
 |
|
|