Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] System lubryfikacji zaworów
Autor Wiadomość
Papik38 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 29
Skąd: Czarnków
Wysłany: 28-05-2016, 17:00   [Cari 1.6] System lubryfikacji zaworów

Witam przymierzam się do instalacji lpg , co sądzicie na temat lubryfikacji zaworów do naszych cari ? N.p w artykule auto świat 10 silników do LGP , jest napisane że taka instalacja musi posiadać dodatkowy system smarowania żeby ochronić zawory. Jestem ciekaw opinii osób które posiadają gaz sekwencyjny a nie posiadają dodatkowej ochrony.

Drugie pytanie jaka jest różnica od strony mechanicznej między silnikiem 1.6 v16 90km a 1.6 v16 103km ?

link do artykułu :
http://www.auto-swiat.pl/...ch-do-lpg/xmwcc
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 28-05-2016, 17:09   

Mój brejdak w Carismie z 2000r ma gaz od nowości i nie ma tego cudownego układu smarującego i zawory w jego autku mają się bardzo dobrze mimo przejechanych około 300 tys km.
Jest to ściema pozwalająca na dodatkowy zarobek montującym to warsztatom.
Podstawa to dobre podzespoły w instalacji LPG, poprawny montaż i dobre strojenie na drodze. Kiedy mieszanka paliwowa ma odpowiedni skład to ani zaworom ani gniazdom zaworowym nic się nie stanie.
Główna różnica po miedzy tymi wersjami silnikowymijest taka, że w tym 103 konnym silniku zawory mają samoregulatory hydrauliczne w wszystkie poprzednie wersje maja regulację manualna za pomocą śrubek.
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 30-05-2016, 17:02   

Cari 1996 rok, instalacia BRC zamontowana przy 170 tys. Żadnej lubryfikacji nie miałem. Auto sprzedane przy stanie licznika 320 tys. Żadnych problemów z silnikiem, świece zmienione raz...i to tylko dla zasady. Zawory nigdy nie regulowane. Jedyne co robiłem to wymieniałem filtr gazu. Dodam, że auto sprzedane koledze!!! więc niczego złego w nim nie zaobserwowałem. Moim zdaniem zbędny wydatek. Dodam, że tamta instalacja to był Siqent (jakoś tak to się pisze) 24, teraz mam też BRC Siqent 32. W tej nowszej jest możliwość ustawić przy jakich obrotach ma sterownik zabrać kilka procent gazu a zastąpić go benzyną. To podobno zastępuje lubryfikację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.