Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: josie
03-03-2007, 20:53
[CA4A 1.6] rosnący poziom oleju
Autor Wiadomość
borys
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2007, 19:34   [CA4A 1.6] rosnący poziom oleju

Witam. Mam taki problem z moim coltem.Chodzi o silnik 4g92 ,po wymianie uszczelki pod głowicą ,paska ,filtra i przejechaniu ok.50 kilometrów sprawdziłem poziom oleju,a tam max.Spuściłem trochę oleju prawie do połowy stanu i znowu zrobiłem około 100 km,sprawdzam a tam znowu max,a nawet trochę więcej.Dodaję że olej ma normalny kolor a w zbiorniczku wyrównawczym i chłodnicy poziom płynu i kolor jest też ok. Silnik pracuje równo ma normalne przyspieszenie i ogólnie jest ok. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.Zgóry dzięki!
:|
Ostatnio zmieniony przez karolgt 18-10-2007, 00:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 26-02-2007, 22:09   

Swego czasu słyszałem od mechanika podobną historię ,okazało się jakimś sposobem paliwo dostawało się do oleju doszli wreszcie w prosty sposób, zlali trochę oleju z silnika i podpalili ogniem efekt - całkiem nowy olej zaczoł się palić jak benzyna ,ponadto sam olej silnikowy było czuć benzyną .jakimś sposobem dostawał się do komory silnika . ..........moja rada spróbój -podobnie ..powodzenia .......... :mrgreen:
 
 
 
 
borys
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 20:55   

dzisiaj okazało się że to benzyna dostaje sie do oleju ,ale w jaki sposób? Czy możliwe że mam zbyt duże ciśnienie paliwa i wtryski leją ?jaka jest tego przyczyna ?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-02-2007, 21:39   

tez stawialem na benzyne - kolego, jakie robisz trasy? bo jak krotkie, to moze zwyczajnie nie zdazy odparowac (szczegolnie zima, kiedy - przy krotkich odcinkach - ciagle chodzi na ssaniu)
bo benzyna dostaje sie do oleju i jest to w miare normalne - po to sie go wymienia, bo sie starzeje i rozrzedza m. in. z tego powodu; ale nie az tyle, by oleju przybywalo
ja bym sprawdzil cisnienie na listwie wtryskowej - moze regulator cisnienia padl
 
 
borys
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 21:47   

Krzyzak ,a masz jakiś warsztat 3city gdzie by mi to sprawdzili

[ Dodano: 27-02-2007, 21:49 ]
olej wymieniłem w tamtym tygodni razem z paskami,napinaczami i uszczelką pod głowicą i nadal to samo
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-02-2007, 21:57   

borys napisał/a:
uszczelką pod głowicą

a to w jakim celu? - bo zaczynam miec pewne podejrzenia
co do oleju - to nie jego wina, ze jest w nim paliwo :) - nie mialem na mysli, ze stary ciagnie a nowy nie :)
 
 
borys
[Usunięty]

Wysłany: 27-02-2007, 22:12   

uszczelkę wymieniłem bo się pocił w miejscu łączenia głowicy z blokiem od strony kolektora wydechowego
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 09:00   

i przed wymiana nie bylo tego problemu z podnoszacym sie poziomem oleju?
bo jak tak, to stawiam na blad w sztuce - czyli niefachowe zalozenie uszczelki
 
 
borys
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 09:50   

Przed wymianą uszczelki było to samo ,ale myślałem że może to płyn.Właśnie wróciłem od mechanika ciśnienie na cylindrach jest ok.3x12 i 1x13 mówią mechanicy że to może być zbyt wysokie ciśnienie paliwa na listwie albo wtryski leją :?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 11:28   

sprezanie dobre
pozostaje sprawdzic cisnienie na listwie, bo moze regulator padl - powinno byc ok. 270 kPa przy podlaczonym przewodzie podcisnienia (ten z niebieskim paskiem) i ok. 350 z odlaczonym (cienienie miedzy filtrem a listwa wtryskowa)
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 28-02-2007, 13:20   

borys napisał/a:
uszczelkę wymieniłem bo się pocił w miejscu łączenia głowicy z blokiem od strony kolektora wydechowego

A może wymieniałeś uszczelke od pokrywy zaworów a nie od głowicy?
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
borys
[Usunięty]

Wysłany: 28-02-2007, 13:48   

obje uszczelki wymieniłem ,,,,,ale mechanik mówi że to może być czujnik temperatury ten 2 pinowy, który steruje dawką paliwa na ssaniu .Silnik ewidentnie zalewany jest paliwem,sprawdzałem jak pracuje przez jakiś czas na wolnych obrotach to po delikatnym wciśnięciu gazu dławi go ,a potem już ok
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-02-2007, 14:02   

czujnik sprawdz sam - podlacz omomierz i napisz ile wyszlo
predzej leja wtryski
 
 
borys
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2007, 21:23   

zimny czujnik 2,37 ,temperatura pokojowa 1,82 itd. sprawdziłem w galancie po sciągnięciu wtyczki z czujnika temp. odrazu włącza się wentylator i zapala ce ,a w colcie nic się nie dzieje
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-03-2007, 08:04   

jeszcze podaj jednostki i czy te dane dotycza Colta czy Galanta, bo nie rozumiem ostatniego posta
po odlaczeniu tego czujnika w kazdym Mitsu z kompem powinno sie CE zaswiecic
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.