 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma] Scyzoryk do cari |
Autor |
Wiadomość |
Papik38
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 29 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: 10-06-2016, 19:36 [Carisma] Scyzoryk do cari
|
|
|
Witam , jak myślicie czy normalnie docięcie grotu w specjalnym punkcie i mogę go używać do cari ?
http://allegro.pl/kluczyk...5993249611.html
http://allegro.pl/obudowa...6213306459.html
Przyznam że takie rozwiązanie kluczyka jest bardzo wygodne a zarazem praktyczne.
Immo zamierzam na stałe przymocować gdzieś koło stacyjki.
Ostatnio miałem okazje porównać wizualnie kształt grotu oryginalnego scyzoryka od VW z kluczykiem od Cari i jeżeli chodzi o długość i grubość grotu to brak większych różnic. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 10-06-2016, 23:39
|
|
|
Ważne są nacięcia biegnące wzdłuż grota, Miśki mają takie same groty jak Volvo V40 lub S40 i być może też inne. |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 11-06-2016, 00:09
|
|
|
Nie wiem, czy masz centralny z pilota, ale w cari miałem taki myk (niestety nigdy go nie ukończyłem). Cari miała centralny na kluczyk, została dokupiona centralka na pilota, z pilotem typu scyzoryk. Niestety grot tego pilota nie pasował. Tutaj zakończyłem swoje zmiany zwykłego kluczyka na scyzoryk, jednak nie z powodów technicznych a z lenistwa. Z tego co sprawdzałem, to wystarczyło iść do miejsca gdzie dorabiają klucze, dokupić odpowiedni grot, zamontować go do tego pilota. Oczywiście pozostałby problem immo. Można to ogarnąć na trzy sposoby. 1. W cari przed liftem (taką miałem) pęka guma na kluczyku, więc można z uszkodzonego kluczyka wyciągnąć pestkę immo i umieścić ją gdzieś w scyzorryku. 2. W miejscu dorabiania kluczy zrobić dodatkową pestkę. 3. Przykleić ori kluczyk w okolicach stacyjki, tak, żeby kod immo był czytany z niego. Ten sposób ułatwia zwinięcie carismy. |
|
|
|
 |
|
|