Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 GDI] Wymiana szpilek przednich piast.
Autor Wiadomość
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 10-07-2016, 10:46   [1.8 GDI] Wymiana szpilek przednich piast.

Koledzy, zostalem zmuszony do wymiany bo przy odkrecaniu urwalem 2 szpilki. Ktos to robil juz? Podobno sie wybija ale wolalbym sie upewnic zanim rozbiore.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-07-2016, 14:27   

Tak, wybija się dodatkowo zmień sobie nakrętki na coś takiego http://allegro.pl/nakretk...5565240077.html to w przyszłości już szpilki nie urwiesz.
 
 
Piotrek4 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 216
Skąd: Olesno
Wysłany: 10-07-2016, 20:38   

Raczej oryginalne nakrętki będą zdecydowanie lepsze do oryginalnych felg. Tego typu co z linku w poście powyżej w ogóle się nie nadają do oryginalnych felg.
_________________
2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-07-2016, 21:46   

Jeśli urwano szpilkę to raczej były felgi stalowe i takie nakrętki http://allegro.pl/nakretk...5492504584.html po których zakręceniu gwint szpilki wystaje około 0,5cm poza nakrętkę przez co ta część koroduje oraz zbiera się tam sporo syfu i czasem podczas odkręcania nakrętki zrywa się na tej części gwint lub szpilka się ukręca. Takie pełne nakrętki zapobiegają tego typu problemom.
 
 
mstrucz 
Forumowicz


Auto: Pinin 1,8 MPI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 272
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-07-2016, 14:12   

Oryginalne zamknięte nakrętki z ruchomą podkładką pasują dobrze i doalufelg i stalowych - oczywiście też fabrycznych.
_________________

 
 
Kordesky 
Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 47
Skąd: Radom
Wysłany: 15-07-2016, 12:27   

Wiec tak, szpilki wymienione. Koszt jednej oryginalnej to 19zl, nakretka rowniez oryg 18zl. Nakretki zwykle nie pasowaly bo nie wprowadzaja felgi odpowiedni chociaz na sile by zakrecil.

Mala rada przy wybijaniu trzeba znalezc szczeline w zacisku najlepiej, w innych polozeniach szpilka sie kosi i nie chce wyjsc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.