Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] ECU - kod błedu błąd 13
Autor Wiadomość
Mietek 
Forumowicz


Auto: cs9w, ea5a
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 101
Skąd: Owsiska
Wysłany: 04-08-2016, 09:13   [C62A 1.5] ECU - kod błedu błąd 13

Ostatnio wymrugalem błąd 13 i 11. 11 to sonda ale nie zauwazylem zeby wiecej palil. Jak ją sprawdzic? 13 czujnik temperatury powietrza. I ten wlasnie rozwial moje watpliwosci. Szukalem na forum i nic nie moglem zrobic az w koncu sie pojawil. Objawy mialem i mam:
-szarpanie
-brak mocy
-problem z wyprzedzaniem
-buczenie

Wydech szczelny ale nie mam katalizatora. Ostatnio szarpal az zgasl i nie chcial zapalic. Okazalo sie ze aparat zaplonowy. Mialem na podmiane. Kondensatory w ECU zmienione. Moze ktos z Warszawy bedzie chcial mi pomoc w leczeniu Lancera?

[ Dodano: 09-08-2016, 18:06 ]
Po regulacji zaworów nie zauważyłem różnicy w jeździe oprócz bardziej kulturalnej pracy silnika - pracuje bardziej miękko, ciszej.
Wyczyściłem przepustnicę, ustawiłem obroty, TPS na 0,5 V (nie wychodzi po środku możliwej regulacji). Wymagała czyszczenia i oczywiście ustawienia obrotów, ale nie była strasznie zakopcona, raczej delikatny nalot. Obroty zachowują się lepiej.
Ale mój problem nie rozwiązany. Odpiąłem akumulator - restet ECU. Pojeździłem, żeby nagrzać, ale nadal muli. Miałem może dwa razy na kilkanaście sekund, ustąpienie usterki i Lancer wciskał w fotel tak jak powinien (czuć było te 90KM). Teraz wyświetla mi tylko błąd 41 ale tylko kiedy przełączę go na gaz (sekwencja). Po nocy do momentu przejechania kilku km jeździ jak powinien a później już nie.... :evil:

Jakieś pomysły?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-08-2016, 22:07   

Czujnik temperatury powietrza jest w przepływomierzu. Wygląda jak dioda, taki pomarańczowy. Sprawdzisz jego oporność omomierzem, w temp. ok. 20°C powinien mieć ok. 2kOm (do sprawdzenia w instrukcji).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.