| Przesunięty przez: Szyszkowa 23-06-2014, 19:26
 | falujące obroty | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | emila469   Nowy Forumowicz
 
 Auto: mitsubishi pajero pinin 2,0
 Kraj/Country: Polska
 Dołączyła: 23 Cze 2014
 Posty: 1
 Skąd: lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-06-2014, 17:01   falujące obroty |   
 |  
               | 
 |  
               | witam wszystkich serdecznie , mam problem z moim mitsubishi pajero pinin 2,0 z roku 2001    podczas jazdy zaczoł gubic obroty gdy dodawałam gazu , teraz gdy go zapalam to faluja mi cały czas , dodam jeszcze że miga lampka kontrolna silnika , komputer nie pokazuje błędu bardzo proszę o pomoc z góry dziekuję i Pozdrawiam serdecznie |  
				| _________________ emila
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | yanes   Forumowicz
 
 Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 5 razy
 Dołączył: 09 Lip 2009
 Posty: 111
 Skąd: Podhale
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23-06-2014, 20:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czyszczenie przepustnicy powinno pomóc ale niech Ci nie próbują "mechanicy" ustawiać wolnych obrotów. Tylko niech wyczyszczą i nie ruszają reszty ,chyba że mają pojęcie o GDI i odpowiednie oprogramowanie. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cezare   Forumowicz
 
 Auto: B5FL 162KM 400nm
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 20 Gru 2013
 Posty: 224
 Skąd: kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-06-2014, 14:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | i skończyło się to jakoś ? czy trwa ? ... 
 update :
 to u mnie się zaczęło znowu .. poprzednia naprawa 500 pln poszła .. rozkminiam możność kupienia innego silnika - bo taki trafię z niskim przebiegiem za 1200 pln.. ze swapem wyjdzie max 1500 - a nie 500 co trzy miesiące ...wrrrrrrrrrrrrr ...
 
 NIENAWIDZĘ TEGO SILNIKA
 |  
				| _________________ NIE KUPUJ GDI !!! JAPOŃCZYCY BIORĄ TAKIE RZECZY, KTÓRE NAWET W NIEMCZECH NIE ROSNĄ !!!!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sylwek12345   Forumowicz
 
 Auto: Mitshubishi Pajero Pinin 1.8
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Kwi 2016
 Posty: 33
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2016, 07:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | dokladnie wyjecie i przeczyszczenie przepustnicy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TangoKK   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 17 razy
 Dołączył: 28 Lip 2011
 Posty: 359
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-06-2016, 19:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | sylwek12345 napisał/a: |  	  | dokladnie wyjecie i przeczyszczenie przepustnicy | 
 
 Myślisz, że kogoś interesują Twoje zdawkowe odpowiedzi, które nic nie wnoszą po 2 latach. Czy świadomie nabijasz posty?
   |  
				| _________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mike-s   Forumowicz
 
 Auto: PININ 2.0 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 31 Maj 2014
 Posty: 44
 Skąd: OLSZTYN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 03-06-2016, 13:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | A u mnie odkleił się magnes   sprawdź jak chodzi przepustnica normalnie paluchem otwarcie i zamknięcie (oczywiście przy wyłączonym silniku) też falowały obroty . obecnie samochód chodzi ale będę musiał zrobić to fachowo. pozdrawiam
 pamiętaj o nie ruszaniu śruby "wolnych obrotów"
 
 [ Dodano: 18-09-2016, 18:05 ]
 No a dzisiaj odkleił się drugi magnes
  oryginalnie nawet magnes nie był porysowany żeby się lepiej trzymał, co z tego , że ciekawie wymyślony technologicznie samochód  jak wykonanie słabe i blachy. Teraz czekam na pompę lub EGR. Mam nadzieję że sprzedam zanim się jeszcze coś popsuje. Chyba przerzucam się na anglika ma ktoś doświadczenie np z Discovery 2 lub 3??? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Kordesky   Forumowicz
 
 Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 04 Mar 2016
 Posty: 47
 Skąd: Radom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2016, 06:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nwm jak 2 ale 3 awaryjna. Przyjezdzaja ludzie i narzekaja troche. Fakt ze wyglada swietnie;) |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piotrek4   Forumowicz
 
 Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 29 Paź 2012
 Posty: 216
 Skąd: Olesno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-09-2016, 13:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | W 3 najgorsza sprawa to silnik i zawieszenie. Silnik 2.7 PSA jest za słaby i do tego awaryjny. Z drugiej strony paliwożerne v8. Szkoda ze na nasz rynek nie było wersji 4.0v6 od forda. Zawieszenie to pneumatyka wiec jak działa jest super a jak pada to boli po kieszeni. W Disco II niezawodność na zadowalającym poziomie. Jesli chodzi o silniki to diesel niezawodny, a v8 paliwożerne.
 |  
				| _________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
 2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
 2001 Rover 45 lpg 2015 -
 2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
 1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |