Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
Prędkość maksymalna w Turbiaku |
Autor |
Wiadomość |
spooner25
Forumowicz
Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016 Posty: 79 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 16-09-2016, 13:22 Prędkość maksymalna w Turbiaku
|
|
|
Pany, dzisiaj z iście ułańską fantazją postanowiłem rozbujać Masturbisi do prędkości naddźwiękowej. To co udało mi się wycisnąć to 205 km/h.
Hamownia drogowa wypluła 196 KM więc wynik bardzo dobry.
Ogólnie przyśpieszenie do 140 bajka, do 160 bardzo dobrze a do 180 dobrze. Do 200 to tak obiektywnie mówiąc - zadowalająco.
Czułem ogromne opory powietrza. Jak to jest z Waszymi Turbiakami ? Jakie uzyskaliście Vmaxy ? Wydaje mi się, że powinien polecieć więcej.
Opony standardowe 17" 215 lub 225 grubość opony, paliwo Orlen 98 BP. |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 16-09-2016, 13:42
|
|
|
Autocentrum podaje v-max 207km/h
http://www.autocentrum.pl...02km-2004-2006/
więc chyba wszystko w normie |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-09-2016, 13:53
|
|
|
to mój trochę lepiej, tego lata po otwarciu odcinaka A1 koło Łodzi udało się rozbujać do 220 z małym kawałkiem tyle na blacie, janosik w telefonie pokazał 212km/h |
|
|
|
 |
flash
Forumowicz

Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 02 Lis 2014 Posty: 194 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 16-09-2016, 14:15
|
|
|
Wersja bez turbo i dałem rade 195 km/h. Było jeszcze troche luzu, ale miałem wrażenie, że zaraz wzbiję się w powietrze więc odpuściłem dalsze przyspieszanie |
_________________ Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski |
|
|
|
 |
apollo99
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 84 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-09-2016, 20:22
|
|
|
Licznikowe 210 i nie była to prędkość max. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 16-09-2016, 21:52
|
|
|
Przecież to można obliczyć bardzo prosto obroty przy odcince x przełożenie główne x przełożenie główne x 60 x obwód koła |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
spooner25
Forumowicz
Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016 Posty: 79 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 17-09-2016, 09:23
|
|
|
apollo99 napisał/a: | Licznikowe 210 i nie była to prędkość max. |
Na jakich to było kołach ? |
|
|
|
 |
apollo99
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 84 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-09-2016, 11:26
|
|
|
215 ,55,17 czyli rozmiar fabryczny
Ale co by nie mówić ,to powyżej 200 silniczek słabnie ,chyba brakuje mu już ciśnienia doładowania,przydała by się inna turbina np td05 |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 17-09-2016, 18:53
|
|
|
Turbo spokojnie da radę, u mnie rozpędziłem się do 220 i dalej miał siłę przyspieszać |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
lukash2212
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 29 Skąd: Grójec / Radom
|
Wysłany: 17-09-2016, 21:00
|
|
|
ja u siebie na setupie OEM, osiągnąłem niecałe 230km/h |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 17-09-2016, 21:26
|
|
|
spooner25 napisał/a: | To co udało mi się wycisnąć to 205 km/h.
Hamownia drogowa wypluła 196 KM więc wynik bardzo dobry. |
U mnie jak wypluła 180 KM i 278 NM to 220 bez najmniejszego problemu poszedł momentami 225 na zimówkach więc 205 licznikowe to coś słabo takie moje zdanie. Po wirusie na 235 KM i 378 NM budzik zamknąłem raz w życiu ale miałem stracha bo leciałem też na zimówkach ... |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
spooner25
Forumowicz
Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016 Posty: 79 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 18-09-2016, 09:39
|
|
|
Jakieś podpowiedzi czemu taki "słaby" wynik ? |
|
|
|
 |
apollo99
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015 Posty: 84 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-09-2016, 09:51
|
|
|
Było pod górkę i pod wiatr |
|
|
|
 |
spooner25
Forumowicz
Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016 Posty: 79 Skąd: płońsk
|
Wysłany: 18-09-2016, 09:58
|
|
|
Nie wiem czy pod górkę ale wiatr był straszny
A teraz tak na serio. Czy jeżeli hamownia pokazała zadowalający wynik, słabą prędkość maksymalną można zrzucić na warunki drogowe/atmosferyczne czy np na jakiś problem z zapłonem, filtrami, paliwem czy czymś w tym stylu ? Może zapchany katalizator ? |
|
|
|
 |
qba1983
Forumowicz
Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Mar 2014 Posty: 116 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-09-2016, 07:26
|
|
|
W@sio napisał/a: | Przecież to można obliczyć bardzo prosto obroty przy odcince x przełożenie główne x przełożenie główne x 60 x obwód koła |
oj chyba jednak tak sie nieda.
nie pamiętam dokładnie, ale przy tych 220 miałem jakieś 5 tys obr, do odcinki trochę brakuje.
ja to w ogóle się zastanawiam, czy czasem nie ma jakiegoś odcięcia/blokady, bo było czuć że przyspiesza i nagle przestał. jak lekko odpuściłem i zaraz dodałem gazu, to znów stosunkowo szybko uzyskał te 220 a później już nie przyspieszał |
|
|
|
 |
|