Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:56
Prędkość maksymalna w Turbiaku
Autor Wiadomość
spooner25 
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 79
Skąd: płońsk
Wysłany: 16-09-2016, 13:22   Prędkość maksymalna w Turbiaku

Pany, dzisiaj z iście ułańską fantazją postanowiłem rozbujać Masturbisi do prędkości naddźwiękowej. To co udało mi się wycisnąć to 205 km/h.

Hamownia drogowa wypluła 196 KM więc wynik bardzo dobry.

Ogólnie przyśpieszenie do 140 bajka, do 160 bardzo dobrze a do 180 dobrze. Do 200 to tak obiektywnie mówiąc - zadowalająco.

Czułem ogromne opory powietrza. Jak to jest z Waszymi Turbiakami ? Jakie uzyskaliście Vmaxy ? Wydaje mi się, że powinien polecieć więcej.

Opony standardowe 17" 215 lub 225 grubość opony, paliwo Orlen 98 BP.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 16-09-2016, 13:42   

Autocentrum podaje v-max 207km/h
http://www.autocentrum.pl...02km-2004-2006/

więc chyba wszystko w normie :wink:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-09-2016, 13:53   

to mój trochę lepiej, tego lata po otwarciu odcinaka A1 koło Łodzi udało się rozbujać do 220 z małym kawałkiem tyle na blacie, janosik w telefonie pokazał 212km/h
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 16-09-2016, 14:15   

Wersja bez turbo i dałem rade 195 km/h. Było jeszcze troche luzu, ale miałem wrażenie, że zaraz wzbiję się w powietrze więc odpuściłem dalsze przyspieszanie :D
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
apollo99 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 84
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-09-2016, 20:22   

Licznikowe 210 i nie była to prędkość max.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 16-09-2016, 21:52   

Przecież to można obliczyć bardzo prosto obroty przy odcince x przełożenie główne x przełożenie główne x 60 x obwód koła :-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
spooner25 
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 79
Skąd: płońsk
Wysłany: 17-09-2016, 09:23   

apollo99 napisał/a:
Licznikowe 210 i nie była to prędkość max.


Na jakich to było kołach ?
 
 
apollo99 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 84
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-09-2016, 11:26   

215 ,55,17 czyli rozmiar fabryczny
Ale co by nie mówić ,to powyżej 200 silniczek słabnie ,chyba brakuje mu już ciśnienia doładowania,przydała by się inna turbina np td05 :P
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 17-09-2016, 18:53   

Turbo spokojnie da radę, u mnie rozpędziłem się do 220 i dalej miał siłę przyspieszać :-)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
lukash2212 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2014
Posty: 29
Skąd: Grójec / Radom
Wysłany: 17-09-2016, 21:00   

ja u siebie na setupie OEM, osiągnąłem niecałe 230km/h
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 17-09-2016, 21:26   

spooner25 napisał/a:
To co udało mi się wycisnąć to 205 km/h.
Hamownia drogowa wypluła 196 KM więc wynik bardzo dobry.

U mnie jak wypluła 180 KM i 278 NM to 220 bez najmniejszego problemu poszedł momentami 225 na zimówkach więc 205 licznikowe to coś słabo takie moje zdanie. Po wirusie na 235 KM i 378 NM budzik zamknąłem raz w życiu ale miałem stracha bo leciałem też na zimówkach ...
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
spooner25 
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 79
Skąd: płońsk
Wysłany: 18-09-2016, 09:39   

Jakieś podpowiedzi czemu taki "słaby" wynik ?
 
 
apollo99 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 84
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-09-2016, 09:51   

Było pod górkę i pod wiatr :mrgreen:
 
 
spooner25 
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo, Prelude VTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2016
Posty: 79
Skąd: płońsk
Wysłany: 18-09-2016, 09:58   

Nie wiem czy pod górkę ale wiatr był straszny :D

A teraz tak na serio. Czy jeżeli hamownia pokazała zadowalający wynik, słabą prędkość maksymalną można zrzucić na warunki drogowe/atmosferyczne czy np na jakiś problem z zapłonem, filtrami, paliwem czy czymś w tym stylu ? Może zapchany katalizator ?
 
 
qba1983 
Forumowicz

Auto: Out 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Mar 2014
Posty: 116
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-09-2016, 07:26   

W@sio napisał/a:
Przecież to można obliczyć bardzo prosto obroty przy odcince x przełożenie główne x przełożenie główne x 60 x obwód koła :-)

oj chyba jednak tak sie nieda.

nie pamiętam dokładnie, ale przy tych 220 miałem jakieś 5 tys obr, do odcinki trochę brakuje.
ja to w ogóle się zastanawiam, czy czasem nie ma jakiegoś odcięcia/blokady, bo było czuć że przyspiesza i nagle przestał. jak lekko odpuściłem i zaraz dodałem gazu, to znów stosunkowo szybko uzyskał te 220 a później już nie przyspieszał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.