Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
20-11-2016, 22:23
Kaczkowóz czyli Michał Gal E88A
Autor Wiadomość
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 06-04-2012, 01:33   Kaczkowóz czyli Michał Gal E88A

Hmm, jak to się zaczęło? Sam nie wiem. Jeździłem do tej pory i nadal jeżdżę Karoliną czyli Toyotą Corollą E9 1990r. W Szczawnicy, gdzie mieszkam nic lepszego mi nie potrzeba, wszędzie wjadę, a jak nie wjadę to kawałeczek pójdę z buta i już. No ale, tak ze 3 latka temu, poznałem moją kochaną żonę, mieszkała sobie w Zabrzeży na dość sporej górce, no i w zimie kilka razy trzeba było dreptać bucikami, żeby ucałować ukochaną. Pierwszą zimę jakoś przetrwałem, drugą zimę już było gorzej, raz nawet bokiem sobie jechałem z łańcuchami na kołach jakieś 50 m, aż mnie cisnęło do zaspy. W międzyczasie zapadła decyzja o ślubie i doszła do skutku w marcu 2011r. Na razie mieszkamy w Szczawnicy, ale w planie jest budowa domku w Zabrzeży. W związku z tym stwierdziliśmy z żona że trzeba będzie jakieś 4x4 kupić, żeby w zimie jeździć bez kłopotów, (mnie się nie chciało co chwilę zakładać łańcuchów, za chwile je ściągać po dojechaniu do asfaltu, po to żeby za jakieś pół godz. zakładać je z powrotem żeby do domu dojechać) Założenie było jedno, ma być osobówka, najlepiej full wypas, a na biedę żeby klima choć była. No i tak szukałem różnych Subar, Audi Quattro i innych wynalazków, za rozsądną cenę. No i albo ja miałem za mało kasy, albo mi coś w aucie nie pasowało.
No i w końcu znalazłem Michała.
Jakieś tam 4 foty na otomoto, na dodatek z lata. Opis jakiś tam średni, tyle tylko że bogate wyposażenie, itp itd. silnik 2,5 v6. No to zacząłem kopać tu i tam, no i znalazłem że to chyba E88A. No i myślę sobie jak będzie w fajnym stanie to może go wezmę. Namówiłem kumpli i brata na wycieczkę do Żywca, pooglądaliśmy, przejechaliśmy się NO I JEST MÓJ!!!
Wszystko było ok na początku, no ale przyszły wielkie mrozy, w Michale zaczęły się odzywać szklaneczki zaworowe, za jakieś dwa dni spadł wąż od chłodnicy, (wymianę płynu miałem przymusową), troszkę haczą synchronizatory. Po dogłębniejszych oględzinach znalazłem trochę rudej na podwoziu, kielichy z przodu też delikatnie już bierze. Wydech trochę jest polepiony, dosłownie taśmą aluminiową. Maska jest przerysowana, lakier miejscami deczko matowy. Trochę nie mogę się dogadać z ogrzewaniem siedzeń, na szybę mało powietrza leci, pewnie nagrzewnica zabita. I coś stuka w przednim zawieszeniu, patrzyłem 2 tuleje do wymiany.
Z wyposażenia:klimatronik działa, szybki, lustra elekt. działają, szyberdach też, tempomat chodzi, ECS nie wiem jakoś nie czuje różnicy.
W planach mam założenie gazu, przy okazji pasowało by szklaneczki zmienić, a jak już to bym robił no to i rozrząd i głowicę może bym ściągnął, taki mały remoncik.
Wydech trzeba będzie zbudować, no i kiedyś do skrzyni zajrzeć, nie ma tragedii, ale nie lubię jak robi zgrzyt. Car audio też by pasowało jakieś zapodać bo znalazłem w nim fajny piecyk pod siedzeniem Rockford Fosgate, niestety głośniki kicha a radio wytargałem bo padło i nie udało mi się go naprawić choć blisko było.
Z rudą dam sobie radę, już wprawę mam w Karolci robiłem tej zimy i znam temat.
Najgorsze jest to że w planach są też plany domu, a na to trochę kasiorki trzeba, tak więc pracuje cały czas i nie mam nawet kiedy w Michale pogrzebać, a moduł zapłonowy klęknął i już się raczej nie podniesie, więc pewnie dopiero po świętach będzie nowy.
Pozdrawiam wszystkich Mitsumaniaków, postaram się na bieżąco Michała opisywać.
Zdjęcia dorzucę jutro, bo mam chyba 2, zresztą późno już, a na dodatek misiek w Zabrzeży stoi. Tak więc do usłyszenia?, zobaczenia?, lub raczej przeczytania! :D
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 06-04-2012, 18:51   

Hej, witamy kolejnego użytkownika Gala E88A. Koniecznie zajrzyj do tego tematu i wpisz się na listę:

http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=90

Tu natomiast jest praktycznie wszytko co dotyczy E88A i tu się też kręcą ich użytkownicy ;)

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=175

Zapomniałbym, czekamy na jakąś porządną fotogaleryję :D
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 06-04-2012, 22:51   

mitsu_pl, na liście już jestem od czasu jak miśka kupiłem, no i na forum już kilka moich postów jest. Tylko w tym dziale jakoś nie miałem czasu usiąść przed kompem i napisać parę słów, no ale w końcu stało się :D Obiecywałem zdjęcia, na razie tylko to mam. Ale jutro się postaram.

 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 07-04-2012, 07:44   

Fajny ale domagam sie wiecej fot :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
BeNeK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 678
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-04-2012, 10:45   

Taki jak mi się marzy 4x4 w hatchbacku :D !! Gratki nowego nabytku !
_________________
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11132
Skąd: Radomsko
Wysłany: 07-04-2012, 12:01   

E88A, HB,i do tego bordowy :twisted: coś mi to przypomina :twisted: one dobrze jeżdżą :twisted: :mrgreen:
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 07-04-2012, 17:16   

Eeee, to co Ty mnie tu w błąd wprowadzasz? Kurka, a ja myślałem, że nowego mamy :P
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 08-04-2012, 15:26   

jacek11 napisał/a:
E88A, HB,i do tego bordowy :twisted: coś mi to przypomina :twisted: one dobrze jeżdżą :twisted: :mrgreen:

mitsu_pl napisał/a:
Eeee, to co Ty mnie tu w błąd wprowadzasz? Kurka, a ja myślałem, że nowego mamy :P

Co sugerujecie? Znacie może ten samochód?
rosomak1983 napisał/a:
Fajny ale domagam sie wiecej fot

Obiecałem foty no i są, wprawdzie telefonem, no ale akurat nie mam żadnego konkretnego sprzętu pod ręką.

Jak widzicie, trochę śniegu, wyobraźcie sobie co tu jest w zimie, mamy teraz Wielkanoc no i śnieżek polatuje, dlatego właśnie potrzebuje 4x4.

Troszkę ubłocony, ale jakieś 100 m pod dom trzeba już żwirową drogą dojechać, a na wiosnę wiadomo błoto :evil:


W tle moja Karolina, którą muszę jeździć puki modułu nie kupię.

Środek dość czysty i zadbany, nie działa mi tylko kilka podświetleń przycisków, planuje założyć diody zamiast żaróweczek, tak więc będzie działać. No i jak widać brak car-audio :cry:

Silniczek mały potwór choć nie jest aż tak strasznie potworny jak myślałem że będzie, myślę że napęd go trochę ogranicza.

Tutaj małe kuku na prawym nadkolu.

A tu poprzedni właściciel już coś "lepił", oczywiście za to też się zabiorę, w późniejszym czasie.
Na razie tyle, jak będę coś dłubał w Michale to przy okazji tez co nieco zapodam. Pozostaje mi tylko życzyć wszystkim Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11132
Skąd: Radomsko
Wysłany: 09-04-2012, 11:22   

kaczka81s napisał/a:
Co sugerujecie? Znacie może ten samochód?

Raczej nie 8) ale miałem taki sam,tyle że po lifcie,stąd wspomnienia :D
_________________

 
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 09-04-2012, 12:29   

Ładny Misiek no i bordowy 8) gratki i szerokości :mrgreen:
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 09-04-2012, 15:44   

elegancki i do tego HB :mrgreen:

sprawdź te kielichy bo widać że coś go tam bierze , zdejmij przepływomierz razem z filtrem i przyglądnij się łączeniu kielicha z podłużnicą (czy nie masz tam dziury )

btw. Wszyc miał rację są dwie wersje kielichów płaskie i wyprofilowane .... czyli jeżeli dobrze rozumiem to do Galów z ECS-em szły kielichy płaskie ?
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 21-04-2012, 12:13   



Dziś odebrałem od kumpla, wieczorem będę zakładał i napisze jaki efekt.
Kosztował mnie niecałe 270 zł. Mam nadzieję że dobrze ulokowałem tą kasę :lol:
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 21-04-2012, 22:01   

Byłem, założyłem i działa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czyli kasa na marne nie poszła!!!
Niestety Michał został u teściowej na podwórku :( :( :( tymczasowy dowód zakończył ważność, a nie ma czasu odebrać, robota , robota, robota i tylko soboty mam wolne no i urzędnicy też. No, ale jazda nim cieszy i to bardzo :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Wojciech Bogacz 
Mitsumaniak


Auto: Lancer C66A, Sigma Kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 1716
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-04-2012, 12:29   

Gratuluję nabytku - pasuje kiedyś się spotkać i pogadać - porównać jak jeździ itd :) Może na jakimś mini-zlocie się uda heh.

Co do kielichów - przynajmniej jak chodzi o E88A to w moim HB są lekko pochylone (nie idealnie w poziomie) i w sedanie także.... (HB jest bez ECS a sedan posiada regulację). Dla potwierdzenia fotki: (z lewej HB bez ECS, z prawej sedan z ECS ale nie działającym).
_________________
Lancer 1,6 C66A
Nasza Sigma Kombi
 
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 06-05-2012, 21:26   

Wojciech Bogacz napisał/a:
pasuje kiedyś się spotkać i pogadać

Może uda się na spocie w czerwcu, choć może do Bielska białej też można by się wybrać bo nie jest daleko.

Jak na razie usprawniam Michała, w piątek miałem trochę czasu więc mu letnie buciki na aluskach założyłem, przy okazji popatrzyłem w hamulce i zawieche. No i co się okazało:
wszystkie gumy w do wymiany poprzedni właściciel wymienił tylko górne wahacze, a reszta jest dość mocno wyhuśtana, no i odczuwałem to trochę bo misiek trochę pływał po drodze. Hamulce są ok, klocki w miarę nowe, tylko podczas wymiany ktoś zapomniał posmarować prowadnice od zacisków i wyczyścić mocowania klocków z rdzy, no i z tego powodu na tarczy pojawił się rdzawy rant i klocki od środka tarczy trochę nierówno były starte. Przy okazji odkryłem małą dziurę w podłużnicy, ale na razie nie było czasu się tym zająć. Blacharką zajmę się jak będę miał więcej wolnego czasu i jakiś dach nad Miśkiem. Oczywiście hamulce usprawniłem, posmarowałem prowadnice wyczyściłem jarzma z rdzy i klocki w miejscach styku z jarzmami delikatnie szlifnąłem, teraz wszystko chodzi płynnie, klocki się nie blokują, rant i rdzę na tarczach też zeszlifowałem no i same klocki delikatnie papierem przeleciałem. No i jak na razie tyle, teraz odkładam kasiorkę na remont zawiechy i instalację podtlenku LPG. No i na koniec kilka fotek pstykniętych przy okazji.




No i Michał na aluskach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.