Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Spadek mocy
Autor Wiadomość
gold123 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-07-2010, 22:53   [II 2.0 DID] Spadek mocy

czołem

Nieprzyjemna sytuacja, próbuje wyprzedzać, a tu auto nie jedzie. redukcja do 4 biegu nic nie daje. Przekroczenie 80km/h wydaje się niemożliwe. Wcześniej, przez kilkanascie minut było jechane 160/h na ekspresowym odcinku drogi.
Zjechałem na bok, parę minut silnik na chodzie, parę minut wyłączony. W czasie kiedy był na chodzie co chwila włączał się wentylator.
Po uruchomieniu problem nie wystąpił mimo kilku godzin dalszej jazdy i powrotu dwa dni później.
Chyba nie upał na zewnątrz był tego przyczyną ? I mam nadzieję, że nie ostatni przegląd...

pozdro
_________________
--
Greg
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 19-07-2010, 23:36   Re: Spadek mocy

gold123 napisał/a:
czołem

Nieprzyjemna sytuacja, próbuje wyprzedzać, a tu auto nie jedzie. redukcja do 4 biegu nic nie daje. Przekroczenie 80km/h wydaje się niemożliwe. Wcześniej, przez kilkanascie minut było jechane 160/h na ekspresowym odcinku drogi.
Zjechałem na bok, parę minut silnik na chodzie, parę minut wyłączony. W czasie kiedy był na chodzie co chwila włączał się wentylator.
Po uruchomieniu problem nie wystąpił mimo kilku godzin dalszej jazdy i powrotu dwa dni później.
Chyba nie upał na zewnątrz był tego przyczyną ? I mam nadzieję, że nie ostatni przegląd...

pozdro

Może to być kilka rzeczy: przytkany filtr paliwa, zawór EGR, albo coś z pompą paliwa. masz gwarancję? jeśli tak to szoruj do ASO. Na bank w sterowniku wyskoczył jakiś błąd.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 20-07-2010, 01:26   Re: Spadek mocy

gold123 napisał/a:
czołem

Nieprzyjemna sytuacja, próbuje wyprzedzać, a tu auto nie jedzie. redukcja do 4 biegu nic nie daje. Przekroczenie 80km/h wydaje się niemożliwe. Wcześniej, przez kilkanascie minut było jechane 160/h na ekspresowym odcinku drogi.
Zjechałem na bok, parę minut silnik na chodzie, parę minut wyłączony. W czasie kiedy był na chodzie co chwila włączał się wentylator.
Po uruchomieniu problem nie wystąpił mimo kilku godzin dalszej jazdy i powrotu dwa dni później.
Chyba nie upał na zewnątrz był tego przyczyną ? I mam nadzieję, że nie ostatni przegląd...

pozdro
typowy vagowski not lauf
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 20-07-2010, 04:43   

Wstrzymaj sie z ASO.
Mialem tak 2 razy.I to wlasnie po szybkiej jezdzie.Przytkany chwilowo zawor EGR lub przeciazenie jednostki.
Chwilowe wylaczenie silnika pomaga-reset.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-07-2010, 09:17   

Steff napisał/a:
typowy vagowski not lauf
dokładnie tak. Jeśli pojawiałby się częściej - ASO. Jeśli sporadycznie i pomaga jak pisze Gunner wyłączenie silnika - po prostu jeździć dalej.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
gold123 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 54
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-07-2010, 18:36   

Dzięki za wypowiedzi.
Jeśli sporadycznie to reset.. heh..
Sporadycznie, to ludzie życie tracą, zwłaszcza w takich sytuacjach jak nagła utrata ciągu w połowie długości tira :shock:
Zdaje się, że ostatnio ktoś pozwał jedną ze znanych i szanowanych marek za to, że autko za paręset tysięcy odwaliło mu krótkotrwały zanik funkcjowania przy dużej prędkości o mało nie wysyłając gościa na tamten świat.
_________________
--
Greg
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 21-07-2010, 00:38   

tyle że to nie jest ałdi czy bmw tylko mitsu i stracisz tylko nerwa i paliwo na dojazdy do aso które nic nie poradzi
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
przem_ 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 Di-D Intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Wrz 2009
Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-07-2010, 09:10   

Niemniej Gold123 pilnie obserwuj zachowanie wozu. Co charakterystyczne, zjawisko nie występuje podczas jazdy po mieście i pomniejszych drogach; natomiast przy większych (tzn. takich, jak normalnie jeździ się w trasie, bez ekscesów) prędkościach - podczas gwałtownego przyspieszania (wyprzedzanie) - w takich warunkach u mnie było to średnio co 60 km! Natomiast przez tydzień jazdy po Warszawie, po kolejnych wizytach w serwisie - ani razu. Później już wypracowałem sobie odpowiednie warunki do testowania i wieczorem, przy mniejszym ruchu, mogłem sobie to sprawdzić na kawałku przelotówki.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 21-07-2010, 09:52   

Steff napisał/a:
tyle że to nie jest ałdi czy bmw tylko mitsu i stracisz tylko nerwa i paliwo na dojazdy do aso które nic nie poradzi


Sprzedaj szrota nie męcz siebie i INNYCH
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 21-07-2010, 10:50   

13zbyszek13 napisał/a:
Steff napisał/a:
tyle że to nie jest ałdi czy bmw tylko mitsu i stracisz tylko nerwa i paliwo na dojazdy do aso które nic nie poradzi


Sprzedaj szrota nie męcz siebie i INNYCH
masz z boku przycisk ignoruj jak cie męczy czytanie ,sprzedawać nie zamierzam poczekam aż sie rozleci i postawie sobie w ogródku pomnik japońskiej motoryzacji
a o ASO bede pisał co mi sie podoba a że mam o nich takie a nie inne zdanie i mam swoje powody an nawet nagrania audio z tych rozmów ,które nadają na joe monstera :lol: :lol: :lol:
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 21-07-2010, 13:41   

przem_ napisał/a:
Co charakterystyczne, zjawisko nie występuje podczas jazdy po mieście i pomniejszych drogach; natomiast przy większych (tzn. takich, jak normalnie jeździ się w trasie, bez ekscesów) prędkościach - podczas gwałtownego przyspieszania


Od siebie tylko jeszcze dodam ze ,po "mapie" zjawisko sie nie powtorzyło.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
Steff 
Forumowicz

Auto: Glonojad
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 373
Skąd: DC
Wysłany: 21-07-2010, 15:27   

Gunner, masz wykres swój bo mocy masz fajnie ale niutona troszki mało
_________________
Japończyk ze styropianu i dykty .
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 21-07-2010, 16:59   

Nie narzekam.
Uwierz ,na polskie realia wystarcza.
Jak chce poszalec wsiadam w MX5
Co do wykresu ,niestety niemam,ale moge miec,jesli ci kolego baaardzo zalezy.Parametry byly dopasowywane do stylu i miejsca jazdy.
Z reszta ,moim zdaniem dłubali go odpowiedni fachowcy.
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 27-07-2010, 02:13   

gold123 napisał/a:
Nieprzyjemna sytuacja, próbuje wyprzedzać, a tu auto nie jedzie. redukcja do 4 biegu nic nie daje. Przekroczenie 80km/h wydaje się niemożliwe. Wcześniej, przez kilkanascie minut było jechane 160/h na ekspresowym odcinku drogi.

Tak jak kolega Steff krótko odpowiedział-notlauf-to takie drugie imię TDI :twisted:
Zaworek N75 do sprawdzenia i w dużej ilości przypadków czyszczenie "gruchy"...
Czasami pomaga "przetarganie" powozu na jakiejś autostradzie na maks-potrafia się sadze z kiery od turba wypalić.Tylko lepiej żeby nie był to za krótki odcinek drogi...
Co lepsi spece doradzają "wymianę" katalizy (innymi słowy wywalenie tegoż)-podobno pomaga,bo nie ma juz takiego dławienia na spalinach i turbo sie tak łatwo nie przeładowuje....
 
 
 
Balugass 
Nowy Forumowicz
diesel power

Auto: outlander 2.0 DiD BSY
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 23
Skąd: NGI
Wysłany: 27-07-2010, 22:51   

jezeli po wyłaczeniu silnika i ponownym właczeniu dalej jest to samo to pewnie sie kierownice na turbo zapiekły w a4 z afn było widac to po sztandze na turbo a w misku nawet z latarka sie turbo nie zauwazy tak spasowane :lol: jak to zapieczone turbo to trzeba je wyciagnac i wyczyscic i pamietac zeby go od czasu do czasu fest przeciagnac na obrotach w pelnym bucie(u mnie srednio raz na dziec dostanie fest po garach i puki co turbo smiga jak trzeba
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.