Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
naprawa czy wymiana silnika?
Autor Wiadomość
aqualopetak 
Forumowicz

Auto: lancer x sedan z usa 2.0b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 40
Skąd: krotoszyn
Wysłany: 10-12-2016, 22:22   naprawa czy wymiana silnika?

witam. jakis czas temu pisalem na forum odnosnie dzwonienia w silniku,
bylem w serwisie i chyba nigdy wiecej nie pojade do serwisu a mianowicie
luzy zaworowe ok
kompresja ok
cisnienie paliwa ok
wtryski ok
to tyle z dorych rzeczy co serwis zrobil(sprawdzil)
zaleconi wymiane kola vvt wydechowego (bo to ono dzwoni)- wymienilem w serwisie uzywke ale sprawna z gwarancja... i mina fachowcow mowila wszystko.... nadal dzwoni....
wkurzylem sie wzialem auto do garazu...
silnik dzwoni....do czasu az nie wypne 3 wtryskiwacza, co znaczy ze na 3 garku cos jest nie halo....., podmienialem cewki i nic to nie zmienilo, spraedzilem czy nie lapie lewego powietrza (brake cleaner) i nigdzie nie zwiekszyly sie obroty niezaleznie gdzie "psikalem",
jako ze pomyslalem moze wtrysk leje... a ze mam gaz odpalilem autko zalaczylem gaz wypielem pompe paliwa.... i nadal stuka...(czyli wtrysk jest szczelny) gdyz z paliwem badz nie i tak dzwonilo na samym gazie...
zatem czas nastapil na glebsze dlubanie...
sciagnalem miske i wyszlo(co udalo sie zaobserwowac)
panewka korbowodu jedna mocno stochana
oraz luz na swozniu tluka(tak da sie to sprawdzic, trzeba aby pokombinowac)
jako ze silnika nie ribi sie czesciowo potrzeba by zrobic caly...i tu nasuwa sie problem... ile to wyjdzie ?? i czy nie lepiej kupic silnik ?
ceny silnikow zabijaja(4b11) 5-7800zl,
a moze by tak wrzucic tanie 1.6 1500komplet z osprzetem(ale chyba kompa trzeba dorzucic,a moze jeszcze i wiazke)
macie jakies rozeznanie w temacie?? moze ktos cos juz robil? i pytanie gdzie sie udac z remontem silnika o ile wyjdzie w miare tanio?
auto potrzebuje ogolnie na codzien(dojazd do pracy) ale cos tam wolnego mozna by wziac. pozdrawiam


swiece nowe,aku nowy(dzwonic dzwonilo juz przed wymiana)
 
 
grzesiopol 
Mitsumaniak
prowadzący ;-)


Auto: CX4A, C51A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 76 razy
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 9239
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-12-2016, 08:24   

Wszystko zależy od tego czy będziesz auto robił dla siebie. Jak tak to bym robił remont, z używki to i tak nie wiadomo co sie trafi, chyba, że pewniak. Zobacz ile kosztują części i przekalkuluj. 1500zł za komplet z osprzętem plus komp, plus skrzynia bo przecież jest inna i plus inne części które ci wyjdą w trakcie. Chyba jednak bardziej będzie sie opłacać robić remont. Licz wszystkie części w kompletach, dodaj ewentualne szlify, naprawę głowicy, uszczelki, olej do wymiany, no chyba, że chcesz zrobić po kosztach to tylko jeden kompletny korbowód i próbować wymiany od spodu bez rozbierania góry. Tylko czy będzie to opłacalne dla ciebie pod względem używalności, bo po takim mini remoncie koszt naprawy ewentualnej następnej awarii może wzrosnąć.
_________________
Pomogłem - wciśnij Pomógł , zanim zapytasz na PRIV zapytaj na forum lub dobrze poszukaj swojego tematu!!
Witam Gość przyłącz sie do MitsuManiaki Assistance
>>>>Moje Miśki<<<< Colt C51A GL - White Sleeper i moje nieMiśki 00223/KMM
Poniżej moja trzodka:
2021 - Colt C58A, 2017 - Colt C51A Cabri/Super Top, 2016 - Lancer SB Ralliart, 2015 - MZ ETZ 150,
Było -2018-2018 - Galant E57/54, 2014 - 2019 Peugeot 206 SW 1,4 HDI, 2013 - 2016 Lancer 1,8 SB, 2013 - 2014 C66A 1,6 is dead, 2010 - 2013 Space Wagon 2,0 Motion Plus, 2004 - 2011 Carisma 1,9 GLTD, 2001 - 2004 Opel Vectra A 1.8, 1998 - 2001 Łada 2105, 1200 Belgijka, 1995 - 1998 Fiat 125p, 1500, 1993 - 1995 Fiat 126p, 600
 
 
 
aqualopetak 
Forumowicz

Auto: lancer x sedan z usa 2.0b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 40
Skąd: krotoszyn
Wysłany: 11-12-2016, 11:28   

problem w tym ze nigdzie nie ma xzesci do tego silnika jedynie aso, sadzilem ze skrzynka podejdzie do 1.6, no wlasnie na obecna chwile chyba bym musial robic po kosztach, a gdzies za pol roku dopiero caly remont bylby wskazany... tylko czy uda sie wysunac tak tlok od dolu oraz jezeli tak to by poerscionki nie uciekly... pomierze dzisiaj wszystko i okaze sie czy nie potrzebuje czegos nadwymiarowego... mam nadzieje ze sie tam nic nie wytarlo za bardzo:(( tak to juz bywa z uzywanym autkiem... nigduly nie wiadomo jak poprzednik dbal. podziele sie informacjami dzisiaj poznym wieczorem
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-12-2016, 11:38   

A JapanParts?
Zresztą, ja uważam, że silnik jest na chodzie - może nie jest sprawny w 100%, ale pracuje, więc koniecznie znajdź dobrego mechanika (wykonaj 100 telefonów i pewno w końcu znajdziesz).
On sobie części sprowadzi, a ty musisz uzbroić się w ciepliwość i zorganizować sobie jakiś samochód na zastępstwo :(

A ile w ASO chcą za całą "zabawę".
 
 
Lipson-L1 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 95
Skąd: Wodzisław Śl
Wysłany: 11-12-2016, 12:21   

aqualopetak napisał/a:
problem w tym ze nigdzie nie ma xzesci do tego silnika jedynie aso

zadzwoń do mitsustyle ze śląska
 
 
 
aqualopetak 
Forumowicz

Auto: lancer x sedan z usa 2.0b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 40
Skąd: krotoszyn
Wysłany: 11-12-2016, 19:31   

witam. zamieszczam pare zdjec w rarze bo z telefonu wysylac na serwery pojedynczo czas zabiera(a komputera nie posiadam/uzywam)

pogrzebalem dzisiaj troche i stwierdzilem ze jednak tloki wszystkie maja taki jakby luz wiec mam nadzieje ze jest tam okej jednak(znajomy stwierdzil ze on tam nic nie czuje)

ale wyglada na to ze wal trzeba bedzie szlifowac:( a co za tym idzie calego wyciagnac(sporo roboty)
korbowod nie wyglada jakos zle... posiada mikroryski i lekko zmieniony kolor woec on by chyba mogl zostac;(co ratuje mnie przed demontazem glowicy)
ale panewka.... to jakas masakra;((
wyglada na to ze zamek panewki sie wylamal i dostal sie miedzy panewke i wal....dlatego taki cyrk....(gdyby czlowiek wiedzial wczesniej by je wymienic...a nie bylo oznak jak kupowalem)
jak to Panowie widzicie? duzy koszt?
oraz zastanawiam sie jak pomierzyc otwor korbowodu(do dopasowania panewki) pozdrawiam was wszystkich...

http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/981695---93nv.html

[ Dodano: 12-12-2016, 00:32 ]
witam. przegladajac alle...o doszukalem sie czegos takiego http://www.allegro.pl/Sho...item=6635122052
najprawdopodobnie jest to silnik 4j11, wie ktos moze czy by pasowal pod skrzynie biegow z 4b11? i tak naprawde czym roznia sie silniki seri b i jot.
 
 
tokyo 
Forumowicz

Auto: evo 126p :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 1224
Skąd: Zabrze
Wysłany: 12-12-2016, 09:50   

Witam
Nie polecam naprawy silnika jest to po prostu pozorna oszczednosc.
Z jednej strony wiadomo masz silnik zron\biony i pewny ale i tak musisz do niego dolozyc sporo gratow a jak kupisz jednostke zakladasz i robisz rozrzad.
Sugerowalbym poszukac silnikow z outlanderow 2.0 lub ewentualnie pokusic sie o swapa na 2.4 z nowego outlandera.
Koszty podobne a i elastycznosc wzrosnie.
Remont odradzam - kilkaset zlotych oszczednosci to pozorne oszczednosci remont a używka.
Chyba ze robisz silnik na sztuke do sprzedania
_________________
FB: Tokyo Dawid Mitlas
IG: tokyo.dawid

Nic nie jest wieczne moje evo 126p rowniez :) .
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 12-12-2016, 09:58   

tokyo napisał/a:
Nie polecam naprawy silnika jest to po prostu pozorna oszczednosc

Z jednej strony masz rację.
Ale z drugiej - kupując używkę wiesz, co tak naprawdę kupisz ? Może właśnie trafisz na sprzedającego, który dostał od kogoś radę :
tokyo napisał/a:
Chyba ze robisz silnik na sztuke do sprzedania
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
aqualopetak 
Forumowicz

Auto: lancer x sedan z usa 2.0b
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 40
Skąd: krotoszyn
Wysłany: 12-12-2016, 12:24   

ceny silnikow 2.0 oraz 2.4 zabijaja poprostu:(
jest jeden nowy 2.0 za 7600zl...no przeciez tyle za serducho dac to masakra prawie drogie tyle i cale auto sie kupi....
znowu 2.4 bylby lepszy ale cena nie mala takze bo kolo 6 plus komputer 1000... to jest poprostu masakra... skocze dzisiaj do mechanika dowiedziec sie ile kosstuje szlif walu zadzwonie do mitsustyle ile panewki....
najwyzej zrobie sam dol to co sie da a reszte zostawie...moze pojezdzi, a moze sprzedam choc szkoda mi strasznie autka:(
problem jest tylko jeden calkowity brak hajsu na cokolwiek:(swieta i wgl... i dostalem prezent.... tylko nie taki jaki sie spodziewalem...ehh
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.