 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:55 |
Dziwne trzeszczenie z tylnych okolic turbiaka |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej30
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2016 Posty: 31 Skąd: Targowisko
|
Wysłany: 19-10-2016, 00:13 Dziwne trzeszczenie z tylnych okolic turbiaka
|
|
|
Witam na wstępie polecam komplet hamulców TRW spisują się świetnie, słusznie wydany 1000-ak. Wracając dziś z pracy usłyszałem dziś podczas mocniejszego skrętu w prawo, lewo dziwne trzeszczenie ktoś miał taką przypadłość w swoim miśku ? Obawiać się zespołu napędowego ? Czy zużycia, któregoś elementu zawieszenia ? Dzięki z góry za pomoc. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 19-10-2016, 08:46
|
|
|
Nie wiem czy ten post jest reklamą hamulców TRW, czy pytaniem nie mniej jednak odpowiadając na Twoje pytanie - najprawdopodobniej trzeszczy jedna z tulei. U mnie na przykład trzeszczała tuleja zewnętrzna górnego wahacza poprzecznego (tego, który odpowiada za ustawianie zbieżności)
Rozwiązanie: Umyć wszystko dokładnie, wypłukać brud, piasek itp i zalać smarem teflonowym (ja akurat użyłem silikonowego) w sprayu |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 19-10-2016, 11:53
|
|
|
Andrzej30 napisał/a: | Witam na wstępie polecam komplet hamulców TRW spisują się świetnie |
Chyba reklama jak piszesz W@sio, bo te które były u mnie nowe od zakupu to właśnie TRW i jakoś po 200 km wysiadły na autostradowej jeździe... |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
Andrzej30
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI OUTLANDER I turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2016 Posty: 31 Skąd: Targowisko
|
Wysłany: 19-10-2016, 12:13
|
|
|
Panowie reklama nie reklama zależy od charakterystyki jazdy nie były zakupione do sportu, odpukać puki co nie narzekam obiecałem że dam znać po zainstalowaniu, a przejechane ponad 200 km. po Dolnośląskich drogach Dzięki za pomoc ale czas zabierać się za wszystkie tulejki po kolei. |
|
|
|
 |
|
|