Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:55
[I 2.0T] Przywitanie i kilka pytań
Autor Wiadomość
skabanos 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 10-10-2016, 22:25   [I 2.0T] Przywitanie i kilka pytań

Witam wszystkich,

postanowiłem założyć nowy temat i przywitać się tym samym z Wami. W zeszłym tygodniu, świeżo po zrobieniu prawa jazdy w wieku 30 lat (nie śmiać się!) zakupiłem mój pierwszy w życiu samochód. Szukałem jakiegoś SUV-a bo tak mi w głowie dryndało że to w sumie samochody w miarę rodzinne (a w tym miesiącu mi się córka pierworodna pojawi), siedzi się w nich wysoko i obserwuje na spokojnie otoczenie. Nie pytajcie, nie komentujcie :) Polowałem na różne modele (głównie Jeepy) jednak nagle mi wyskoczył fajny egzemplarz Outlandera i stwierdziłem, a co mi tam, stan sensowny, przebieg mały ale wiarygodny, silnik porządny. Jedziemy. No i stoi teraz pod blokiem, a ja jestem po pierwszym dniu za kółkiem.

Nie będę pisał o wrażeniach z jazdy bo wszyscy z Was wiedzą jak się na drodze zachowuje 2.0T. Dla mnie jest to kosmos, bo dotychczas jeździłem na kursie i20 1.2 w gazie. Tamto nie jeździło. To co teraz mam... No słowo 'jeździ' to za mało, a przeklinać nie chcę. Dużo czasu zajmie mi zanim poczuję się na tyle pewnie by jego moc wykorzystać. Ale to dobrze. Teraz na spokojnie. Przyda się do wyprzedzania.

Ok, to teraz z prywatą. Czyli pytania. Możliwe że niektóre się przewinęły, możliwe że jest coś nowego. Laik ze mnie, więc mogą być śmieszne i głupie. Możecie mnie besztać, tylko dajcie przy okazji odpowiedź :)

  1. Instrukcja zaleca paliwo 98 oktanów. Czy można lać 95? Czy można mieszać, jeśli np. jest resztka 98 a chcę dolać 95 lub na odwrót?
  2. Nie mam zimówek a letnie do wymiany. Brać dwa komplety (walnie po kieszeni) czy kupić jakieś całoroczne (jeżdżenie głównie po mieście)? Polecane jakieś?
  3. Jakiś warsztat w Warszawie gdzie się znają a nie puszczą mnie z torbami? Mam tuleję wahacza do wymiany. Do tego serwis bieżący.
  4. Kupiłem sobie ładowarkę do telefonu na 12V, jednak po wsadzeniu w miejsce zapalniczki jest jak w polskim filmie, czyli nic się nie dzieje. Powinienem ładowarkę po prostu tam wsadzić i powinna działać? Czy to bardziej skomplikowane?
  5. Kupiłem samochód i okazało się, że katalizator został usunięty. Właściciel mówił, że nie miał problemów z tego wynikających podczas przeglądu. Powinienem się tym martwić? Przegląd muszę zrobić za miesiąc niecały. W razie czego zamontowanie katalizatora to droga impreza?
  6. Czujniki parkowania - bawił się ktoś? Korci mnie mu coś zamontować bo to bydlę jest a ja go zupełnie nie czuję. Czułbym się bezpieczniej, tym bardziej w Warszawie gdzie wszyscy walczą o milimetry.

To chyba tyle z rzeczy które mi do głowy przyszły. Każdemu kto zdecyduje się odpowiedzieć na któreś z pytań będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam Was wszystkich,
Maciek
 
 
pzyho 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 24
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2016, 11:09   

Witaj :)

1. Ja leje na ogol 98, ale zdarza sie, ze leje i 95, nie bylo zadnych problemow.
2. Jezdze na calorocznych, z checia tez poznam opinie innych, bo zbliza sie wymiana.
3. Mojego serwisuje w Altmot na dzwigowej. Jak dotad mieli tylko jedna "wpadke", ale wszystko zalatwione jak nalezy. Tam tez serwisowal poprzedni wlasciciel przez 3 lata. Auto juz znaja, wiec nie chce mi sie szukac nigdzie indziej. Ceny ok. Zawsze pelna informacja co i kiedy trzeba zrobic.
4. Wcisnij wtyczke "na maksa". U mnie gniazdo stawia lekki opor na poczatku i dopiero po wcisnieciu do konca zaczyna ladowac.
6. Oj, sam chce zamontowac :P Ktos poleca jakies konkretne? A moze kamera cofania w lusterku?

pzyho
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 11-10-2016, 11:17   

skabanos napisał/a:
Kupiłem samochód i okazało się, że katalizator został usunięty. Właściciel mówił, że nie miał problemów z tego wynikających podczas przeglądu. Powinienem się tym martwić? Przegląd muszę zrobić za miesiąc niecały. W razie czego zamontowanie katalizatora to droga impreza?

Od 01.01.2017 wchodzą nowe bardziej rygorystyczne przepisy co do przeglądów. Badanie głośności wydech, emisja spalin i coś tam jeszcze, także może już nie być tak łatwo bo wszystkie te dane mają być wysyłane do jakiejś tam centrali... Jeśli masz kogoś w SKP to jakoś ujdzie Ci to może na sucho ale jak nie to będziesz miał problem. Cena używanego to 300-600 zł o nowym nie piszę bo pewnie masakra :mrgreen:

skabanos napisał/a:
1.Instrukcja zaleca paliwo 98 oktanów. Czy można lać 95? Czy można mieszać, jeśli np. jest resztka 98 a chcę dolać 95 lub na odwrót?

Nie widzę sensu wlewania 95, ja u siebie lałem tylko 98 lub 99 a jak rozmawiałem z ludziskami co wlali 95 to zauważalny był spadek mocy, po prostu turbina przechodzi w stan awaryjny i masz doładowanie na poziomie 0,5 bara.
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 11-10-2016, 14:35   

Ad. 6. Z czujnikami parkowania nie ma żadnego problemu, zamontowanie zajęło mi jakieś 30-45 minut, kupiłem jakiś tam prosty zestaw z allegro bez żadnych wyświetlaczy itp. samo pikanie :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
flash 
Forumowicz


Auto: Out I 2.0 136KM 2WD 2007r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 02 Lis 2014
Posty: 194
Skąd: Toruń
Wysłany: 11-10-2016, 15:14   

pzyho napisał/a:
4. Wcisnij wtyczke "na maksa". U mnie gniazdo stawia lekki opor na poczatku i dopiero po wcisnieciu do konca zaczyna ladowac.


To chyba standard w tym aucie. Jeśli mimo wszystko nie będzie działać to spróbuj z jakimś innym urządzeniem pod 12 V. Wtedy będziesz wiedział czy uszkodzoną masz ładowarkę czy gniazdo.

ad. 1. Też leję raz tak raz tak i nie ma różnicy.
ad. 2. Jeśli nie jeździsz często w terenie górskim to zdecydowanie całoroczne (jedna opona letnia/zimowa dobrej jakości kosztuje od 450 zł w górę)
ad. 5. Zacznij się rozglądać za dobrą używką bo może nie przejść przeglądu. Możesz spytać w ASO o cenę nowego katalizatora, ale najpierw rozsiądź się pewnie i wygodnie na krześle bo możesz z niego spaść gdy usłyszysz kwotę :)
_________________
Warto być przyzwoitym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieprzyzwoitym, ale nie warto...
Władysław Bartoszewski
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 11-10-2016, 15:56   

Nie rozumiem jak używanie paliwa 95 ma powodować spadek mocy, raczej powinno być odwrotnie bo paliwo 95 jest bardzie kaloryczne niż 98.
Wersja instrukcji obsługi podaje że zalecane jest paliwo o liczbie oktanowej 95 lub większej, natomiast w sytuacji awaryjnej akceptowane jest nawet paliwo 91 oktanów.

U mnie ładowarka telefonu działa normalnie, możliwe że masz spalony bezpiecznik, bo mechaniczna konstrukcja ładowarki nie jest kompatybilna z gniazdkiem. Czasem zdarzają się takie modele które mają albo za krótki bolec, albo coś co blokuje przed wciśnięciem do końca.

Czujniki parkowania to możesz zamontowane tanie chińskie, działają ok.

Co do katalizatora, to jeśli sprzedający zostawił obudowę a wydłubał ceramikę ze środka to bez pomiaru spalin w OSKP nikt nie powinien tego zauważyć, no chyba że poprzedni właściciel jakoś ostro kombinował żeby oszukać drugą sondę lambda i rzuca się to w oczy. Ciekawe czemu naprawdę właściciel wymontował katalizator.
 
 
skabanos 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-10-2016, 16:17   

Dzięki za odzew :)

Rzeczy które z tego wyciągnąłem:

  • Lać 98. Jeśli zdarzy się wlać 95 nic się nie stanie. Git.
  • Poszukać dobrych całorocznych. Wyjdzie taniej niż dwa komplety a raczej nie wykorzystam dedykowanych zimowych.
  • Spróbować mocno wepchnąć ładowarkę (sprawdziłem ją w innym samochodzie i działa, więc to wina gniazda).
  • Czujniki parkowania kupię na allegro i poproszę by mi w warsztacie zamontowali. Albo sam zamontuję jeśli mnie to nie przerośnie. Tylko mam dwie lewe ręce.
  • Brak katalizatora może mi zrobić problem z przeglądem. I to mnie martwi. Chyba dla spokoju sumienia będę musiał go zamontować. Kolejny wydatek. I to straszycie mnie, że spory. Czasu mało zostało bo przegląd ważny jeszcze 3 tygodnie. Ewentualnie poszukam miejsca gdzie się nie będą czepiać. Popytam.

Co do usuwania katalizatora to nie wiem. Na pewno nie robił tego, by go sprzedać. Wstawił dodatkowy wydech, więc pewnie chodziło o lekkie zwiększenie osiągów (dobrze rozumiem, że usunięcie katalizatora może to poprawić nieco?).

A, instrukcja zaleca minimum 95 do silników zwykłych i minimum 98 do silników z turbo. Przynajmniej to znalazłem w mojej instrukcji. Jak mniemam większe zanieczyszczenia mogą się osadzać w turbinie i zmniejszać jej żywotność.

Thx za pomoc :)
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 11-10-2016, 16:18   

Elektryczku, chodzi o czujnik spalania stukowego, po prostu 95 oktanowe bedzie wybuchalo zanim iskra przeskoczy, komp po czujniku stwierdzi za niską oktanowość paliwa przez co ogranicza doładowanie i opóźnia zapłon
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 11-10-2016, 18:08   

AD1. Instrukcja każe lać 98 i mądrzy użytkownicy też więc do turbo zawsze leję 98.
AD4. U mnie to samo było. Spróbuj zamiast na siłę tam wpychać te wtyczkę, przekręcić o parę stopni w gnieździe i powinno zadziałać.
AD6. Według mnie bardzo potrzebny bajer w tym aucie. Też jeszcze nie czuję do końca gabarytów O1. Na pewno założę, na pewno z allegro lub jakieś dostępne w sklepie byle by dobrze wykonane i bez diodek i innych śmieci, samo pikanie. Polecam też poszukać od razu turbo timer niech Ci założą.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 11-10-2016, 20:42   

Cytat:
Nie rozumiem jak używanie paliwa 95 ma powodować spadek mocy, raczej powinno być odwrotnie bo paliwo 95 jest bardzie kaloryczne niż 98.

Wersja instrukcji obsługi podaje że zalecane jest paliwo o liczbie oktanowej 95 lub większej, natomiast w sytuacji awaryjnej akceptowane jest nawet paliwo 91 oktanów.

elektryk, nie żebym Cię krytykował ale nie pisz bzdur albo weź sprawdź w opisie jaki silnik ma skabanos... w wolnossącym nie ma to znaczenia jaką wlejesz a w turbiaczu już może mieć, poza tym co to jest "sytuacja awaryjna" - rozumiem, że brak paliwa w baku i miejsce postoju na UA ale tam przeważnie mają 87 oktanów... :P
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
apollo99 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 84
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-10-2016, 21:21   

Ad1 wiecej jeżdżę na 95 niż na 98 i samochód śmiga, aż miło, możesz lać 95 nic się nie stanie
Ad2 przymierzam się do opon całorocznych, ale letnie mam jeszcze dobre to kupiłem zimowe, a patrzyłem za modelem vederstein quatrac 5
Ad3 pomijam nie mój rejon
Ad4 sprawdź jeszcze bezpieczniki ,są za schowkiem po lewej stronie kolumny kierowniczej
Ad5 katalizator możesz kupić nowy zamiennik jest on wykonany z metalu w środku ceny od bodajrze 400 w górę ,nawet widziałem katalizator magnaflow chyba za 600pln
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 11-10-2016, 22:59   

staszq2 napisał/a:
elektryk, nie żebym Cię krytykował ale nie pisz bzdur albo weź sprawdź w opisie jaki silnik ma skabanos... w wolnossącym nie ma to znaczenia jaką wlejesz a w turbiaczu już może mieć, poza tym co to jest "sytuacja awaryjna" - rozumiem, że brak paliwa w baku i miejsce postoju na UA ale tam przeważnie mają 87 oktanów... :P
Ja nie muszę patrzeć jaki ma silnik kolega, ja patrzę w instrukcję obsługi. W tej wersji która jest zeskanowana w sieci jest napisane że wystarczy 95. A instrukcja dotyczy zarówno 2.0, 2.0T jak i 2.4.

Ciekawostka:
Na stronie 10 instrukcji obsługi zalecają 95 lub więcej i piszą o tej sytuacji awaryjnej.
Na stronie 104 instrukcji zalecają 95 dla wolnossącego i 98 dla turbo.
Być może strona 104 dotyczy "docierania samochodu"
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 12-10-2016, 08:46   

Tylko Pstryczku mój drogi, pamiętaj, że instrukcja jest pisana dla całej gamy silnikowej, natomiast na klapce wlewu paliwa jak byk stoi: 98 or higher premium fuel only :)
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
skabanos 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-10-2016, 12:04   

Przy wlewie faktycznie mam zaznaczone 98, wczoraj pierwszy raz tankowałem. Będę lał 98.

Odnośnie katalizatora i przeglądu, zostawiłem auto w warsztacie (muszę tuleję wahacza wymienić plus serwis bieżący zrobić) który przylega ścianą do SKP. Powiedziałem w warsztacie, że będę chciał też przegląd zrobić, bo zaraz mi się ważność kończy, ale nie mam katalizatora. W odpowiedzi dostałem uśmiech i stwierdzenie, że sobie poradzą.

I jeszcze odnośnie opon - obecnie mam już na granicy wymiany letnie (Vredestein Ultrac Cento), natomiast poprzedni właściciel dorzucił mi jeszcze drugi komplet (Yokohama G035) w lepszym stanie (na dwa sezony styknie), przy czym zaznaczył, że nie jeździ na nich, bo misiek gorzej się trzyma nawierzchni. Nie przejmować się tym i je zakładać na następny sezon? Czy szukać czegoś innego? I jeszcze jedno pytanie: znajduję w sieci informacje, że te opony są całoroczne. Tak jest w rzeczywistości? Czy lepiej w nich zimą nie jeździć?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5362
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 12-10-2016, 20:00   

Coś mi chodzi po głowie że te Yokohama opony mogą być już bardzo wiekowe i dlatego je dostałeś "w prezencie", sprawdź z którego są roku i tygodnia. Używałem Yokohamy w motocyklu i wcale źle się nie trzymał nawierzchni :D Rzeczywiście z katem pewnie przejdzie numer bez przeszkód, a co do tulei to pewnie założą Ci gumowe, szkoda bo poliuretany byś zapodał skoro masz wytłuczone.

PS: No i czekamy na prezentacje w dziale Nasze Miśki :)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.