Pajero IV od Toyota Bielany |
Autor |
Wiadomość |
vagner
Nowy Forumowicz
Auto: Subaru Forester ;)
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 20-10-2016, 20:19 Pajero IV od Toyota Bielany
|
|
|
Witajcie!
Noszę się z zamiarem zakupu Pajero IV. Wpadł mi w oko ten egzemplarz:
http://otomoto.pl/oferta/...html#78e4c2e3c1
Co myślicie? Na co zwrócić uwagę? Czy są elementy drażliwe poza pompą paliwa i bakiem?
Może macie informację o podobnych ogłoszeniach? Kwota do 70,000PLN, warunek - automat.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdro |
_________________ Nie znam się, to się wypowiem... |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 20-10-2016, 22:34
|
|
|
Doceniam to ze pracownicy Toyoty dostrzegli wyzszosc produktow Mitsubishi i tak pieknie wycenili ten egzemplarz Kocham Pajero ale sa pewne granice rozsadku. No chyba ze jest to egzemplarz sygnowany przez E-Pajero to moze jeszcze bylby sens negocjowac
Na powaznie - mozna zobaczyc, popytac co to za cudo - cena wystawiona to nie koniecznie cena sprzedazy - byc moze sa od razu od razu gotowi zejsc o 10 kPLN. Dziwne ze to jeszcze dodatkowo auto z Niemiec - za ta cene oczekiwalbym 1 wlasciciela z polskiego salonu - no chyba ze auto rzeczywiscie kupione jako nowe w Niemczech i od razu zwiezione do Polski. 230 kkm to tez nie tragedia tylko uczciwy przebieg ale mimo wszytko to nie tlumaczy ceny
Auto wisi juz kilka miesiecy.
Aby nie wyjść na kogoś kto twierdzi że nie warto czasem dopłacić do dobrze utrzymanego egzemplarza postanowiłem się zastanowić co mogłoby powodować cenę uzasadnienie wyższa od rynkowej. Możesz to wykorzystać przy ocenie tego lub innych egzemplarzy.
I tak według mnie:
Zakładając że auto jest ogólnie w bardzo dobrym stanie z udokumentowanym przebiegiem ponad 200 000 km i najlepiej z 1 właścicielem oto co powinno być w samochodzie zrobione aby brać pod uwagę wyższą cenę:
1. Potwierdzone wymiany oleju i filtra co 15.000 km