Pajero IV od Toyota Bielany |
Autor |
Wiadomość |
vagner
Nowy Forumowicz
Auto: Subaru Forester ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016 Posty: 1 Skąd: Warszawa/Łomianki
|
Wysłany: 20-10-2016, 20:19 Pajero IV od Toyota Bielany
|
|
|
Witajcie!
Noszę się z zamiarem zakupu Pajero IV. Wpadł mi w oko ten egzemplarz:
http://otomoto.pl/oferta/...html#78e4c2e3c1
Co myślicie? Na co zwrócić uwagę? Czy są elementy drażliwe poza pompą paliwa i bakiem?
Może macie informację o podobnych ogłoszeniach? Kwota do 70,000PLN, warunek - automat.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdro |
_________________ Nie znam się, to się wypowiem... |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 20-10-2016, 22:34
|
|
|
Doceniam to ze pracownicy Toyoty dostrzegli wyzszosc produktow Mitsubishi i tak pieknie wycenili ten egzemplarz Kocham Pajero ale sa pewne granice rozsadku. No chyba ze jest to egzemplarz sygnowany przez E-Pajero to moze jeszcze bylby sens negocjowac
Na powaznie - mozna zobaczyc, popytac co to za cudo - cena wystawiona to nie koniecznie cena sprzedazy - byc moze sa od razu od razu gotowi zejsc o 10 kPLN. Dziwne ze to jeszcze dodatkowo auto z Niemiec - za ta cene oczekiwalbym 1 wlasciciela z polskiego salonu - no chyba ze auto rzeczywiscie kupione jako nowe w Niemczech i od razu zwiezione do Polski. 230 kkm to tez nie tragedia tylko uczciwy przebieg ale mimo wszytko to nie tlumaczy ceny
Auto wisi juz kilka miesiecy.
Aby nie wyjść na kogoś kto twierdzi że nie warto czasem dopłacić do dobrze utrzymanego egzemplarza postanowiłem się zastanowić co mogłoby powodować cenę uzasadnienie wyższa od rynkowej. Możesz to wykorzystać przy ocenie tego lub innych egzemplarzy.
I tak według mnie:
Zakładając że auto jest ogólnie w bardzo dobrym stanie z udokumentowanym przebiegiem ponad 200 000 km i najlepiej z 1 właścicielem oto co powinno być w samochodzie zrobione aby brać pod uwagę wyższą cenę:
1. Potwierdzone wymiany oleju i filtra co 15.000 km
2. Wymiany oleju i filtra w skrzyni biegów – w samochodzie serwisowanym nawet w ASO często nigdy tego nie robiono – zalecenia „forumowe” – olej w AT co 30 000 km, filtr co 60 000 km (używana skrzynia ok. 7 000 PLN)
3. Zakonserwowane porządnie podwozie – jak nie będziesz musiał to zrobić - 1 000 - 2 000 PLN
4. Wymiana baku – za te pieniądze powinna być zrobiona i potwierdzona. O pompę bym się tak nie martwił – mimo wszystko to w IV wyglądaj na trwalsze – chyba nie było jeszcze przypadku awarii na forum ( ok. 3 000 PLN bak)
5. Wymian zawieszenia (sprężyny + amortyzatory). Ori wytrzymuje zwykle ok. 150 000 km - 200 000 km tak więc za te pieniądze powinno być zmienione. (ok 4 000 PLN)
6. Robiona regularnie zbieżność – jak nie to możliwy wydatek ok. 2 000 PLN
7. EGR – powinien być wymieniony – 200 000 km to już dużo dla niego (1 500 PLN)
8. Skontrolowany rozrząd, ślizgi i napinacz – napinacz wymieniony na podstawie akcji serwisowej – jak brak informacji to będziesz musiał koniecznie sprawdzić/zrobić po zakupie 1 000 PLN
9. Opony w bardzo dobrym stanie – oczywista oczywistość – jak nie to przecież kolejne 2 500 PLN
10. Tarcze i klocki – nie zużyte – wytrzymują bardzo krótko – 1000 PLN dołożysz od razu jak w słabym stanie
11. Najlepiej wymienione piasty – oczywiście nie zawsze padają i ja tez mam oryginały ale przy przebiegu ponad 200 000 km mogą skończyć się w każdej chwili - na oryginałach wymiana pewnie 500 PLN/szt.
12. Dwa akumulatory – jak stare to kolejne 500 PLN
13. Koniecznie sprawdzić czy działa poziomowanie świateł – jak nie to czujnik 1 400 PLN
14. Sprawdzić historię DPF – jeżeli auto było serwisowane w ASO to czy nie był ostatnio zbyt często wypalany w trybie serwisowym co mogłoby świadczyć o jego końcu (od 2 000 PLN uzywka/zamiennik)
15. Czujnik różnego rodzaju - fajnie by było jak wymienione - przynajmniej te od pompy i turbo wraz z zaworem (od 700 PLN)
Ceny są oczywiście mocno orientacyjne – mogą być niższe albo wyższe. Nie chce się o nie spierać ale chodzi raczej o rząd wartości. |
|
|
|
 |
Ma82
Forumowicz
Auto: Outlander III CVT, G.Punto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 58 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 24-10-2016, 15:38
|
|
|
Witam,
Też oglądałem to ogłoszenie szukając Pajero. Jak na mój gust maska i błotniki przednie zbytnio odbiegają odcieniem od reszty. To plus pochodzenie sprawiło, że nawet się nie fatygowałem. |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 24-10-2016, 19:11
|
|
|
Ma82 napisał/a: | Jak na mój gust maska i błotniki przednie zbytnio odbiegają odcieniem od reszty. |
Na to nie patrz , to amatorskie zdjęcia robione w niewyizolowanym otoczeniu , tu w każdym elemencie odbija się wszystko co jest wokół , powodując gradacje cieni i koloru.
Z ogłoszenia rozumiem, że kupiony w Niemczech i sprowadzony jako nowy do Polski. VIN do sprawdzenia w ASO .
jepm napisał/a: | co mogłoby powodować cenę uzasadnienie wyższa od rynkowej. |
Pewnie część była robiona , ale .... . Ja patrzę na ogólny stan samochodu i potwierdzoną historię . I ilość właścicieli . A zawsze trzeba coś robić . to w końcu pojazd 8 -mio letni . Wszystko zrobione maja pojazdy .... nowe |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 27-10-2016, 08:36
|
|
|
Cena to chyba pomyłka, nie za te pieniądze auto nie z naszego salonu i to na fv marża, może gdyby to była fv23% i salon pl z pełną historią i przebieg jakieś 150tys km to może ta cena byłaby ok ? |
|
|
|
 |
Ma82
Forumowicz
Auto: Outlander III CVT, G.Punto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 58 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 27-10-2016, 10:45
|
|
|
Za podobne pieniądze kupiłem w Mitsubishi krajowy z 2011. Przebieg minimalnie większy, ale za to 200KM. I pełna faktura, chociaż dla mnie to akurat bez różnicy. |
|
|
|
 |
|