LPG do Outlander 2.0 147KM 2012r |
Autor |
Wiadomość |
Andrzejek RPK
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 147 KM 2012
Kraj/Country: Polska
|
Wysłany: 26-10-2016, 12:34 LPG do Outlander 2.0 147KM 2012r
|
|
|
Hej! Proszę o radę, bo nie znam się na LPG, a chcę założyć instalację w moim Outlanderze
Poradzicie mi, co może do niego pasować? Przeglądałem wątki, ale było o innych modelach, więc pozwoliłem sobie założyć nowy wątek. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 26-10-2016, 14:05
|
|
|
Instalacja ma być taka jak do każdego innego silnika czterocylindrowego z pośrednim wtryskiem o podobnej mocy. Ważne są dobre wtryski np. Barracudy, odpowiednio wydajny reduktor oraz sterownik którego ogarnia gazownik a jaki dokładnie to nie ma większego znaczenia bo większość ma podobną funkcjonalność. Najważniejszy jest uczciwy i kumaty gazownik bo taki zamontuje właściwą instalację w odpowiedni sposób i dobrze ja wyreguluje. |
|
|
|
 |
Andrzejek RPK
Nowy Forumowicz

|
Wysłany: 27-10-2016, 13:35
|
|
|
A jakieś marki jeszcze byś polecił?
Słyszałem też, że są różne generacje, ktoś wytłumaczy? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
|
Wysłany: 27-10-2016, 14:05
|
|
|
Reduktory KME Silver KME Tur, ACR01, Magic III a sterowniki to zależy od gazownika co preferuje ale tak dla przykładu to np. Optima Nano, Optima Expert, Tech 224 czy coś z OBD, może być tez coś od Staga czy KME czy Zenita. Wybór jest bardzo duży bo wiele sterowników ma taką samą funkcjonalność.
Wszystkie te podzespoły to elementy IV generacji czyli sekwencji i taką warto zamontować. |
|
|
|
 |
Andrzejek RPK
Nowy Forumowicz

|
Wysłany: 28-10-2016, 14:34
|
|
|
Ale to są polskie czy zagraniczne? I czemu akurat te polecasz, w sensie używałeś ich? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
|
Wysłany: 28-10-2016, 14:48
|
|
|
Wtryski, sterowniki i prawie wszystkie reduktory są polskie i bardzo dobre, LPG od około 5 lat to moje hobby.