[2.8 TD] Centralny zamek rozładowuje akumulator |
Autor |
Wiadomość |
rogos_zur
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-10-2016, 17:48 [2.8 TD] Centralny zamek rozładowuje akumulator
|
|
|
Witajcie byłem ostatnio u mechanika z moim Pajero 2 bo mam problem z centralnym zamkiem i poborem prądu. Jeśli zamykam auto za pomocą centralnego zamka bez alarmu to po 4-5 dniach mam rozładowany akumulator. Natomiast akumulator mam nowy. Znajomy potwierdził że to właśnie centralny zamek pobiera prąd i rozładowuje akumulator. No i pytanie co dalej z tym fantem zrobić? Oczywiście mogę odłączyć centralny zamek ale na ten moment centralny daje mi możliwość otwarcia bagażnika bo mam wymienioną wkładkę kluczyka do bagażnika a kluczyka nie mam. Macie może jakiś pomysł Od czego tutaj zacząć? |
_________________ Pozdrawiam,
Piotr |
|
|
|
 |
pablo1999
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2.8 TDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Paź 2015 Posty: 17 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 27-10-2016, 19:02
|
|
|
Proponuję tak : podłącz miernik uniwersalny jako amperomierz między klemę "-" a masę i zobacz jaki masz prąd w stanie z otwartym i po zamknięciu ( zakres amperomierza na max).Potem kolejno odłącz centralkę a następnie kolejno siłowniki w drzwiach obserwując prąd jaki ciągnie z akumulatora |
_________________ Pablo |
|
|
|
 |
rogos_zur
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2014 Posty: 28 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-10-2016, 14:24
|
|
|
pablo1999 napisał/a: | Proponuję tak : podłącz miernik uniwersalny jako amperomierz między klemę "-" a masę i zobacz jaki masz prąd w stanie z otwartym i po zamknięciu ( zakres amperomierza na max).Potem kolejno odłącz centralkę a następnie kolejno siłowniki w drzwiach obserwując prąd jaki ciągnie z akumulatora |
Podpowiesz gdzie znajdę centralkę w naszych miśkach?
[ Dodano: 18-12-2016, 14:58 ]
Odłączyłem centralny i alarm i nadal to samo. Jakieś inne pomysły? Może jest ktoś na forum z Warszawy i okolic, kto pomoglby w diagnozie i rozwiązaniu tego problemu? |
_________________ Pozdrawiam,
Piotr |
|
|
|
 |
Mirek1275
Forumowicz Mirek1275

Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 142 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 21-12-2016, 23:49
|
|
|
rogos_zur napisał/a: | pablo1999 napisał/a: | Proponuję tak : podłącz miernik uniwersalny jako amperomierz między klemę "-" a masę i zobacz jaki masz prąd w stanie z otwartym i po zamknięciu ( zakres amperomierza na max).Potem kolejno odłącz centralkę a następnie kolejno siłowniki w drzwiach obserwując prąd jaki ciągnie z akumulatora |
Podpowiesz gdzie znajdę centralkę w naszych miśkach?
[ Dodano: 18-12-2016, 14:58 ]
Odłączyłem centralny i alarm i nadal to samo. Jakieś inne pomysły? Może jest ktoś na forum z Warszawy i okolic, kto pomoglby w diagnozie i rozwiązaniu tego problemu? |
Wyjmujesz na pewno kluczyk ze stacyjki w pozycji LOCK? |
_________________ Jest dobrze |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-12-2016, 06:32
|
|
|
Na podłączonym mierniku jak powyżej wyciągaj po kolei bezpieczniki, jak po wyjęciu pobór spadnie do akceptowalnego poziomu to znajdziesz obwód który sprawia problem. |
|
|
|
 |
|