Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Gasnący O1T Po wciśnięciu sprzęgła.
Autor Wiadomość
alwxis12 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2020
Posty: 35
Skąd: Tarnów
Wysłany: 20-09-2023, 15:21   Gasnący O1T Po wciśnięciu sprzęgła.

Cześć mam nietypowy problem, jazda z włączoną klimatyzacja kończy się gaśnięciem silnika przy dojeżdżaniu do zakrętu/skrzyżowania w momencie wciśnięcia sprzęgła. Jest tak samo na gazie i benzynie, sprężarka pracuje normalnie, pożyczyłem od znajomego przewód z manometrem do samodzielnego uzupełniania czynnika i pokazuje w zielonym zakresie czyli ubytku brak. Klima serwisowana co roku i na serwisie (sądząc po dobrych opiniach na google) twierdzą że wszystko normalnie pracuje wraz z ciśnieniami... Przepustnica wyczyszczona wraz z nową uszczelką i poprawy brak, przewody podciśnienia wymienione na przewody od fmica jeden po drugim nadal to samo. Zacierajaca się sprężarka? Tylko ten jeden objaw bo żadnego problemu ze schładzaniem nie ma mrozi dobrze...rozkładam ręce
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20984
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-09-2023, 15:48   

A aku odpinałeś ostatnio?
Ja by spróbował zrobić naukę obrotów.
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=103835&highlight=nauka
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
roger18sx 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2020
Posty: 82
Skąd: Sanok
Wysłany: 24-09-2023, 20:50   

Trochę to dziwne. Jeśli by było za duże ciśnienie w klimie to pewnie by nie działała. Jak by spreżarka dawała podczas pracy za duże obciążenie to by się grzała lub zatarła . Może coś się w elektryce podziało. Czujnik sprzegła. Odcięcie zapłonu.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-09-2023, 08:00   

Pasek zdejmij i zobacz jak chodzi sprężarka - oczywiście trzeba wtedy kręcić sprzęgłem a nie kołem pasowym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.