Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Dziwne zachowanie Pajero
Autor Wiadomość
LUKASW999 
Nowy Forumowicz
LUKAS

Auto: Pajero III 3.2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 3
Skąd: Wielkopolska
  Wysłany: 03-11-2016, 21:21   [3.2 DID] Dziwne zachowanie Pajero

Witam.

Posiadam Pajero 3.2 DID 2001r. Problem polega na tym iż po przejechaniu paru km silnik zaczyna "wydawać dziwny głos". Problem ustaje po zaślepieniu przewodu EGR. Drugim problem jest to iż podczas jazdy zachowuje się tak jakby nie dochodziło paliwo (cięzko wchodzi na obroty-nie dymi). Samochód pali od razu (czy zimny czy gorący), nie dymi....wymieniony filtr paliwa, zbiornik, przewody zbiornika... TEXA czy Kts nie widzi błędów w silniku. Gdzie szukać przyczyny?

Dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi bo nie chciałbym metodą "chybił trafił" wymieniać części :(
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-11-2016, 09:53   

Ale jak masz zaślepiony EGR to zachowuje się normalnie?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 04-11-2016, 09:54   

LUKASW999 napisał/a:
TEXA czy Kts nie widzi błędów w silniku


Zacznij od podpięcia pod MUT - to ze KTS nie pokazuje błędów nie oznacza ze ich nie ma.
 
 
LUKASW999 
Nowy Forumowicz
LUKAS

Auto: Pajero III 3.2 did 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2016
Posty: 3
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 04-11-2016, 12:06   

Po dokonaniu aktualizacji KTS i podłączeniu ponownie do samochodu tester pokazał następujące błędy:

1) 12 Ciśnienie w rurze dolot. Przerwa/Zwarcie
2) 41 Siłownik przepustnicy 1 Błąd

Takie powyższe błedy pokazał komputer
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-11-2016, 16:11   

Gdyby była to prawda to zepsuty jest elektrozawór pod akumulatorem.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 04-11-2016, 20:51   

jaka historia usterki, bo jak ktoś grzebał to zamienione wężyki do gruszek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.