Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Napędy
Autor Wiadomość
Trewor 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford mondeo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2016
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-11-2016, 19:02   Napędy

Witam.To mój pierwszy wpis.Myślę o zakupie Qutlandera lll.Mam pytanie o napędy 4×4.W Stanach poza podstawową wersją ES z AWC pozostałe tj.SE,SEL z silnikiem 2.4 oraz 3.0 GT mają S-AWC.Na you tubie znalazłem test ze Słowacji i tam 2.2D też ma S-AWC.Czy w Polsce też można kupić wersję z S-AWC i jakie to ma znaczenie np. w zimie i lekkim terenie-błoto.Czy jest duża różnica między tymi napędami w dzielności terenowej.S-AWC ma tryby:ECO,NORMAL,SNOW i LOCK.
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-2016, 18:47   

Tu masz porównanie napędów:
https://www.youtube.com/watch?v=b203wKwGrYA
https://www.youtube.com/watch?v=ny2w0ht50TY

S-AWC nie są dostępne w Polsce.
 
 
Trewor 
Nowy Forumowicz

Auto: Ford mondeo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2016
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-11-2016, 00:12   

Dziękuję za filmy.Generalnie widać,że z S-AWC auto radzi sobie lepiej.Zastanawiające jest, że w dużo mniejszej Słowacji ten napęd jest oferowany, a w Polsce nie i że producentowi opłaca się stwarzać tak różne specyfikacje z tym samym silnikiem w zależności od rynku.Oba kraje w UE i do tego sąsiedzi.Może wynika to ze specyfiki danego kraju-Słowacja głownie górzysta.Ciekawe jaka jest różnica w cenie między AWC a S-AWC.
 
 
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 13-11-2016, 01:39   

A tak przy przeglądaniu tych filmów co rajan dodał, pokazał mi się ten:

https://www.youtube.com/watch?v=aOd0vVEdy2M

Całkiem nieźle radzi sobie ten Outlander w takim terenie. Wiadomo, że nie jest to rasowa terenówka, ale wygląda to super.
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-11-2016, 10:56   

Nawet bez S-AWC dobrze sobie radzi - nie to co: https://www.youtube.com/watch?v=jkiv-bWbLIo :lol:
 
 
Marki 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 Intense Plus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Sty 2015
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-11-2016, 11:14   

tylko, że ten test na śniegu po górach to był amerykański S-AWD a nie nasz AWD, co nie zmienia faktu, że akurat napęd jest jednym z najwiekszych plusów Outka, jestem z niego bardzo zadowolony
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 24-02-2017, 10:00   

Gdyby ktoś chciał przetestować napędy OIII na rolkach wolnobieżnych, to zapraszam do Rzeszowa. Poprzednia generacja TCL nie zachwycała, ciekawe, czy coś poprawiono w tej kwestii...
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2017, 10:53   

Ja chętnie, ale do Rzeszowa kawałek...
Czy w Twoim filmiku Skoda w 1:35 nie zsunęła się z rolek? Bo wygląda to tak jakby złapała trakcję przy oparciu się o brzeg rolki.
 
 
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 27-02-2017, 11:50   

Zupełnie subiektywnie, po tych roztopach pojeździłem trochę po błocku, po którym jeździłem Jeepem GC z Quadra Drive II i Outlander przebrnął bez problemów. Nie jest to jakiś super teren, ale osobówka rady by nie dała. W jednym momencie żona skwitowała "no teraz to już się zakopiemy" - oczywiście wyjechał bez problemu :)
Reasumując, do drobnego terenu jak najbardziej da radę.
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-02-2017, 12:00   

rajan napisał/a:
Czy w Twoim filmiku Skoda w 1:35 nie zsunęła się z rolek? Bo wygląda to tak jakby złapała trakcję przy oparciu się o brzeg rolki
Rzeczywiście troszkę się przesunęła, ale raczej nie na tyle, żeby złapać brzeg rolki. Rolka ma 45 cm szerokości, więc jest prawie dwukrotnie szersza niż opona. W planie jest powtórzenie testu, ale "pod górkę", postaram się jeszcze poszukać jakiegoś OIII na miejscu.
W Warszawie od czasu do czasu bywam, w razie czego dam znać :)
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2017, 13:27   

tomoman napisał/a:
Nie jest to jakiś super teren, ale osobówka rady by nie dała.


Kilka dni temu byłem w naszych polskich górach. Wieczorem złapał przymrozek czego efektem było pojawienie się lodu na jedzni. Pod górkę nie dał rady podjechać bus, za nim zatrzymała się osobówka. Kiedy chciała ruszyć auto chodziło na boki (i w końcu złapało przyczepność). Ja po prostu leciutko ruszyłem (4WD Auto) - nawet nie poczułem, że jest ślisko :)
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-02-2017, 13:38   

Koledzy, jeśli kogoś bardziej interesuje temat napędu OIII, to polecam wybrać się własnym autem do ASO, dogadać się z serwisem i pojeździć z diagnostą, który za pomocą komputera będzie na bieżąco odczytywał wartości natężenia ze sprzęgła. Super test, można dowiedzieć się bardzo wiele na temat pracy napędu przód/tył.
 
 
SK666 
Forumowicz


Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 232
Skąd: SK
Wysłany: 27-02-2017, 16:44   

rajan napisał/a:
tomoman napisał/a:
Nie jest to jakiś super teren, ale osobówka rady by nie dała.


Kilka dni temu byłem w naszych polskich górach. Wieczorem złapał przymrozek czego efektem było pojawienie się lodu na jedzni. Pod górkę nie dał rady podjechać bus, za nim zatrzymała się osobówka. Kiedy chciała ruszyć auto chodziło na boki (i w końcu złapało przyczepność). Ja po prostu leciutko ruszyłem (4WD Auto) - nawet nie poczułem, że jest ślisko :)


Jeżdżę w nasze polskie góry bardzo często. Outlander jest ze mną 2 zimę i przetestowałem go we wszystkich dostępnych zimowych warunkach, oczywiście jak przystało na zwykłego użytkownika odśnieżonych i zaśnieżonych dróg, stromych podjazdów, oblodzonych parkingów czy przepraw na skróty przez śnieg. Błotniste bezdroże też zaliczyłem. Nie wstydząc się swojej opinii napiszę: Nie mam Outlanderowi nic do zarzucenia. Wszędzie radził sobie wyśmienicie! Jeżdżę na codzień w trybie 4WD AUTO i ta opcja jest całkowicie wystarczająca.
 
 
Grimm 
Forumowicz

Auto: Outlander 14' PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 483
Skąd: WY
Wysłany: 27-02-2017, 16:50   

SK666 napisał/a:
Nie wstydząc się swojej opinii napiszę: Nie mam Outlanderowi nic do zarzucenia. Wszędzie radził sobie wyśmienicie! Jeżdżę na codzień w trybie 4WD AUTO i ta opcja jest całkowicie wystarczająca.


No przecież gdyby sobie nie radził "wyśmienicie" to byś tego nie napisał :P
 
 
tomoman 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.0 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 163
Skąd: Skórzewo
Wysłany: 27-02-2017, 18:43   

SK666 napisał/a:
rajan napisał/a:
tomoman napisał/a:
Nie jest to jakiś super teren, ale osobówka rady by nie dała.


Kilka dni temu byłem w naszych polskich górach. Wieczorem złapał przymrozek czego efektem było pojawienie się lodu na jedzni. Pod górkę nie dał rady podjechać bus, za nim zatrzymała się osobówka. Kiedy chciała ruszyć auto chodziło na boki (i w końcu złapało przyczepność). Ja po prostu leciutko ruszyłem (4WD Auto) - nawet nie poczułem, że jest ślisko :)


Jeżdżę w nasze polskie góry bardzo często. Outlander jest ze mną 2 zimę i przetestowałem go we wszystkich dostępnych zimowych warunkach, oczywiście jak przystało na zwykłego użytkownika odśnieżonych i zaśnieżonych dróg, stromych podjazdów, oblodzonych parkingów czy przepraw na skróty przez śnieg. Błotniste bezdroże też zaliczyłem. Nie wstydząc się swojej opinii napiszę: Nie mam Outlanderowi nic do zarzucenia. Wszędzie radził sobie wyśmienicie! Jeżdżę na codzień w trybie 4WD AUTO i ta opcja jest całkowicie wystarczająca.


W codziennej jeździe (płaskie tereny) używam 4WD Eco - lepsze przyspieszenie i mniejsze zużycie paliwa. Zachar z autocentrum w tym trybie zrobił 10,8 s do 100.

a tutaj wersja S-AWC na śniegu - szkoda, że nie jest dostępna w Polsce u dilerów:

https://www.youtube.com/watch?v=HcKh6GzuMAU

ps. a trolla forumowego polecam nie karmić, głodny pójdzie gdzieś indziej :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.