Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero III] 2004 Stare Babice
Autor Wiadomość
APC82 
Nowy Forumowicz

Auto: P IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Maj 2015
Posty: 7
Skąd: Gorzow
Wysłany: 13-11-2016, 08:24   [Pajero III] 2004 Stare Babice

Cześć,

czy ktoś z was zna może ten samochód?

http://allegro.pl/mitsubi...578852407.html#

Auto z polskiego salonu, niski przebieg. Zbiornik i rozrząd robiony w E-Pajero u Zbyszka. Pompa do dnia dzisiejszego nie tykana.
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 13-11-2016, 21:41   

Za 10...13 tys więcej masz rocznik 2007 z dużym przebiegiem od niepewnego sprzedawcy w stanie niepewnym, ale na pewno bez konieczności robienia pompy wtryskowej, której zrobienie będzie kosztowało trochę mniej niż 10tys .
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 14-11-2016, 16:30   

gshesiu napisał/a:
Za 10...13 tys więcej masz rocznik 2007 z dużym przebiegiem od niepewnego sprzedawcy w stanie niepewnym


I tak i nie.

Może pompa nie padnie ale całkiem prawdopodobne ze względu na przebieg wydasz kasę na DPF i/lub wtryski (III dpf nie ma a wtryski są tańsze) plus oczywiście pakiet startowy w tym i tak wymiana zbiornika i prawdopodobnie zawieszenia. Jeszcze niech będzie na łysych oponach... Na 40 klku tysiącach raczej się nie skończy vide trzeba by się rozglądać za takim ale droższym. Wiem co mówię bo mam z 2007 z dużym przebiegiem tyle że w większości nakręconym przeze mnie :mrgreen:

Wszystko zależy czy przebieg tej III jest oryginalny, kiedy zbiornik był wymieniony i gdzie był serwisowany.
Weź np.sprzedającego i podpytaj u źródła tj. w E-Pajero.
Fakt że zawsze gdzieś ta pompa będzie w Twojej pamięci ale może zapomnisz - jakoś te III jeżdżą :lol:
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 14-11-2016, 16:37   

@jepm masz rację, w sumie to lepiej pewne starsze auto niż niepewne nowsze , pomimo że nowsze na Commonrail
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 14-11-2016, 17:37   

gshesiu napisał/a:
lepiej pewne starsze auto niż niepewne nowsze , pomimo że nowsze na Commonrail

Ceny osprzętu CR i problemy z DPF-em sprawiają, że ostatnie trójki robią się droższe od pierwszych czwórek.

Przy odrobinie zachodu pompa wtryskowa trójki przestaje być problemem. :wink:
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 14-11-2016, 17:55   

samochody z polskiego salony z początku produkcji PIV chyba nie miały DPF , zresztą uważam że pierwszy wyznacznik czy samochód warto kupić to polski salon, inne odrzucam co do PIV
 
 
5eba 
Forumowicz


Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 483
Skąd: Złotów
Wysłany: 14-11-2016, 19:54   

A ja odrzucam wszystko co w polsce jest dłużej niż 3 lata - wolę od turasa mieć auto które jeździło po "drogach" a nie naszych dziurach od urodzenia ...
_________________
Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N

Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 14-11-2016, 20:23   

5eba napisał/a:
A ja odrzucam wszystko co w polsce jest dłużej niż 3 lata - wolę od turasa mieć auto które jeździło po "drogach" a nie naszych dziurach od urodzenia ...
albo pełna historia albo kręcony i składany z zachodu, zresztą nie wiem ale pajero jest chyba bardzo odporne na nasze drogi, może gorzej z serwisem, wydaje mi się że niewielu się na tych pojazdach zna
 
 
piotras78 
Forumowicz

Auto: Kilka, ale nie Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2017
Posty: 147
Skąd: Mazo
Wysłany: 17-02-2017, 09:17   

5eba napisał/a:
A ja odrzucam wszystko co w polsce jest dłużej niż 3 lata - wolę od turasa mieć auto które jeździło po "drogach" a nie naszych dziurach od urodzenia ...

Typowy Seba :)

gshesiu napisał/a:
5eba napisał/a:
A ja odrzucam wszystko co w polsce jest dłużej niż 3 lata - wolę od turasa mieć auto które jeździło po "drogach" a nie naszych dziurach od urodzenia ...
albo pełna historia albo kręcony i składany z zachodu, zresztą nie wiem ale pajero jest chyba bardzo odporne na nasze drogi, może gorzej z serwisem, wydaje mi się że niewielu się na tych pojazdach zna
Sprowadzony w częściach i składany w stodole w łomży, radomiu czy innym mrowisku drobnych cfaniaczkuf.
Primo - w dobrym stanie wozidło będzie droższe na zachodzie niż u nas
Secundo - jak ktoś tak mówi o tej mitycznej jakości dróg na zachodzie to wie o nich chyba tylko z opowieści wujka janusza, który kiedyś pojechał do reichu kupić magnetowid i kilka kaset porno w latach przynajmniej 80tych.
 
 
Azael1975 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017
Posty: 35
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 19-02-2017, 16:41   

Georg napisał/a:
gshesiu napisał/a:
lepiej pewne starsze auto niż niepewne nowsze , pomimo że nowsze na Commonrail

Ceny osprzętu CR i problemy z DPF-em sprawiają, że ostatnie trójki robią się droższe od pierwszych czwórek.

Przy odrobinie zachodu pompa wtryskowa trójki przestaje być problemem. :wink:

Możesz coś więcej napisać ?
Zbiornik, rura i co jeszcze ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.