[II 2.2 DID] 2.2 HDI Zestaw do odpowietrzania filtra paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Gotycki_Zdun
Forumowicz 177 HP 432 Nm
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2016 Posty: 111 Skąd: FG
|
Wysłany: 16-11-2016, 17:39 [II 2.2 DID] 2.2 HDI Zestaw do odpowietrzania filtra paliwa
|
|
|
W ASO Peugeota wydrukowano mi listę czynności serwisowych w ramach przeglądów okresowych. Jedna z pozycji to "Montaż zestawu do odpowietrzenia filtra paliwa". Czy ktoś z Państwa wie z czym to się je? |
_________________  |
|
|
|
 |
supeer
Forumowicz
Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 217 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 16-11-2016, 20:25
|
|
|
Panie Zdunie (skoro już do nas tak ładnie piszesz: "Państwo" ) istnieje taki przyrząd. Załączam go na ilustracji (to "4244-T"). Prawdopodobnie jest chyba także wykorzystywany przy pomiarach ciśnienia paliwa w układzie niskiego ciśnienia. Ja sam to robię amatorsko oczywiście bez tego wynalazku bo go po prostu nie posiadam. No ale skoro płacisz za to profesjonaliście no to on powinien podejść do tego profesjonalnie czyli zgodnie ze sztuką z użyciem tego czegoś. Unika w ten sposób oskarżeń o druciarstwo no ale trzeba za to zapłacić.
ilustracja
Zwykle korzystam z okazji nowego pustego filtra i wypełniam go środkiem do czyszczenia wtryskiwaczy. |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 17-11-2016, 16:01
|
|
|
Ja wymieniając filtr u mechaniora zawsze prosiłem by wczesniej zalał go olejem napędowym i zawsze było git.Jednak ostatnim razem spece nie mieli ON i zrobili na zasadzie właśnie pompowania poprzez przekręcenie kilkukrotne zapłonu bez odpalania.Po kilku takich manewrach postanowiłem odpalić iiiiiii kicha! dopiero po chyba entym razem odpalił ale połapał błedy na pompie wysokiego ciśnienia które należało wykasować na kompie.Same problemy nie wyobrażam sobie co stałoby się na trasie po przypadkowym skończeniu paliwa.... |
_________________
 |
|
|
|
 |
supeer
Forumowicz
Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 217 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 17-11-2016, 18:26
|
|
|
Aleksander1965 --> wygląda na to, że udało im się zapowietrzyć obwód wysokiego ciśnienia. Mnie się to jeszcze nie przydarzyło ale dzięki za przykład ostrzeżenia.
Przypadek wymiany filtra jest raczej gorszy pod tym względem niż braku paliwa w baku bo w tym drugim filtr jednak jest zalany. |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 17-11-2016, 19:25
|
|
|
U mnie i owszem odpalił ale popracował parę sekund i zdechł i wtedy piłowanie zapłonem do momentu odpalenia..ale błedy połapał ... |
_________________
 |
|
|
|
 |
|