Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] [Lift] Podłokietnik - regeneracja, smarowanie.
Autor Wiadomość
davitxx 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-11-2016, 12:03   [Carisma] [Lift] Podłokietnik - regeneracja, smarowanie.

Cześć!

Ten poradnik jest dla tych którzy posiadają podłokietnik lub zakupili takowy w kiepskim stanie.
Największy problem jest ze złożeniem wszystkiego "do kupy" jeśli nie wiemy jak on działa.
Mi rozleciał się on w rękach i musiałem się trochę nagłowić.

Informacje odnośnie zdejmowania tunelu i podłokietnika zostały już opisane tutaj: KLIK

1. Kiedy mamy już podłokietnik na stole to w pierwszej kolejności odkręcamy dekiel schowka odkręcając wkręty trzymające zawias.
2. Nastęnie wyciągamy plastik stanowiący dno schowka
3. Naszym oczom ukażą się śruby trzymające boczki podłokietnika. Odkręcamy je od metalowych prowadnic.
4. Teraz trzeba wybić kliny blokujące metalowe ramiona względem osi podłokietnika. Ja to zrobiłem przy użyciu kombinerek (jako młotek), gwintu pozyskanego z uciętej śruby M6 zakończonej stożkiem (jako pobijak) - przechodzi przez ten otwór i jest większej średnicy niż wnętrze klinu.
5. Zdejmujemy metalowe ramiona.
6. Zdejmujemy plastikowe zaślepki z osi.
7. Zdejmujemy dekiel schowka w tunelu.
8. Odkręcamy dwie śruby (imbus) trzymające okrągłą obudowę mechanizmu.
9. rozkładamy mechanizm na czynniki pierwsze (instrukcja ponownego składania na zdjęciach)
10. Czyścimy wszystko z kurzu i starego smaru.
11. NIE GUBIMY SPRĘŻYNKI.

Składając smarujemy wszystkie ruchome części nowym smarem.
A poniżej foto instrukcja:

PS: U mnie były urwane plastikowe elementy do osadzenia śrub obudowy mechanizmu więc improwizowałem.




_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.