| 
		Problem z przśpieszeniem. | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Sebastian_PL  		  
		 
         Forumowicz Strażak - Ratownik
  
  
                  Auto: Mazda 3 BK 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 47 Skąd: Czarna Dąbrówka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21-12-2016, 12:37   Problem z przśpieszeniem.
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Co może być powodem tego, że jak przyśpieszam na 2, 3 od 2k do 3k, 4k to auto zamiast płynie przyśpieszać to lekko przerywa? I trzeba strasznie b. precyzyjnie zmieniać bieg i puszczać sprzęgło by nie szarpał tak na 2 i 3. Bo 1 to wiadomo że tam szarpnie mocniej czasem. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22-12-2016, 17:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Sebastian_PL,  Problem może być ze strony układu zapłonowego. W jakim stanie masz świece, kable, cewki? Komputer podłączałeś? Objawy występują teraz czy już długo? Wilgotność powietrza nasila objawy? | 
             
						
				_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 
Tam wszędzie, gdzie się pali,
 
Ty mi, o Panie, siłę daj,
 
Bym życie ludzkie ocalił. 
 
  
 
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 
Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz? 
 
 
STOP HYBRID GO LPG | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jacek11  		  
		 
         Mitsumaniak Yatsu~eku
  
                  Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11277 Skąd: Radomsko 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-12-2016, 08:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Widzę że posiadasz GDI. Zapewne zaczynają się kłopoty z przepustnicą. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Slavko94  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Mitsubishi carisma 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 33 Skąd: wroclaw 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-12-2016, 13:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja mam to samo co autor lecz tylko na zimnym silniku  tylko ze w latem tego nie odczuwałem ;/ 
 
teraz jak temp. spadla na minus to objawy sie nasilily. W tamtym roku miałem dokładnie to samo. Komputer podpinany i nic nie wykazał. Pompa wc sprawna. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Sebastian_PL  		  
		 
         Forumowicz Strażak - Ratownik
  
  
                  Auto: Mazda 3 BK 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 47 Skąd: Czarna Dąbrówka 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 23-12-2016, 21:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie znam za bardzo historii auta, ale "niby" dbano o niego i nie piłowano za bardzo. Nie wiem, czy to coś wnosi, ale na zimnym silniku troszkę kopci na jałowym.    To mój pierwszy Japończyk, więc nie wiele wiem o tych autach, silnikach. P.S. Następne będzie EVO, bo zakochałem się Mitsubishi!    Wiedze trzeba uzupełniać.    
 
Co do przepustnicy da się to jakoś spr czy jest do wymiany? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DyrmaZasadniczo  		  
		 
         Forumowicz Carisma 1.6
  
                  Auto: Mitsubishi Carisma 1.6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 16 Gru 2013 Posty: 67 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-12-2016, 16:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przepustnice wykręć, demontaż jest łatwy a dostęp jeszcze łatwiejszy. Można kupić spray do czyszczenia przepustnic, potem na wszelki wypadek przetrzeć delikatnie wszystko w środku szmatą, która nie zostawi paprochów nasączoną benzyną ekstrakcyjną.
 
Warto zwrócić uwagę na świece w jakim są stanie i wymienić kompletem, koszty rzędu 17-25zł sztuka więc usługa gratisowa i zrobisz to sam. jak dalej bedzie lipa to jeszcze kable mozna sprawdzic | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 daro1964  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: carisma gdi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 02 Sty 2017 Posty: 1 Skąd: gorzów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 19:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam carisma gdi troszkę poszarpywała na zimnym silniku a dziś po zgaszeniu zapalił się chec  obroty 2000 i nie jedzie zgasiłem już nie odpala .zdemontowałem i wyczyściłem przepustnice auto juz odpala  jedzie prawie normalnie ale strasznie szarpie i chec dalej sie swieci błąd przepustnicy poradzie cos plissssssssssssss    
 
 
[ Dodano: 02-01-2017, 19:01 ]
 
acha gdi 2002 pom lifcie | 
             
						
				_________________ daro gdi | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plecho1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: NX300h 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 19:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak zapaliła się kontrolka silnika to podstawą jest sprawdzenie błędów jakie sygnalizuje. W Twoim przypadku wystarczy interfejs ELM 327, może być w wersji bluetooth, oraz jakieś darmowe oprogramowanie dedykowane dla niego np, Torque na telefon z androidem. Interfejs taki kupisz na Alledrogo za około 50zł. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Bizi78  		  
		 
         Mitsumaniak Reklamożerca.
  
  
                  Auto: MSS 1.3 family 01r. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 20:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               plecho1, ale kolega powyżej napisał, że błąd przepustnicy więc chyba ma czym odczytać    .
 
Najlepiej skontaktuj się ze specem od przepustnic w GDi . | 
             
						
				_________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę     .
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plecho1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: NX300h 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-01-2017, 22:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Faktycznie nie doczytałem dokładniem | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |