Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moment kolizji w 4g15
Autor Wiadomość
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-03-2007, 14:49   Moment kolizji w 4g15

Witam, chciałem Wam zadać pytanie odnośnie rozrządu w 4g15 8v z 90 roku

Kiedy następuje kolizja tłoka z zaworami, dokładniej to chodzi mi czy już jak pasek przeskoczy o 2 zęby czy o więcej ?

Jeśli odpowiedź na to pytanie już była, to przepraszam, ale nie znalazłem.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 12-03-2007, 15:23   

dwa zabki to - za malo zeby uderzyc, ale kto wie jaka byla pozycja poczatkowa .
To jest zbyt teoretyczne stawianie sprawy, wazne jest jak pracuje glowica czy sa objawy a jezeli sa to jakie
czasami /b. zadko/ nawet jak strzeli pasek to moze nie byc kolizji i wszystko jest ok.
Czasami nastepuje awaria glowicy np. nadmierny luz w prowadnicach zaworow zawor sie klinuje sprezyna niemoze go odbic , krzywy trzonek zaworu np wada materialu, nadwierne zurzycie walka - zle smarowanie
pogieta klawiatura itp. :badgrin: :p :oops: :P
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 12-03-2007, 23:28   

Rozumiem, ale mi nie chodzi o to jaka jest szansa na przeżycie silnika po takim zabiegu, ani co może być przyczyną nieodbicia sprężyny tylko czy np jakby go źle założyć to o ile ząbków i w którą stronę musiałbym się postarać, żeby było "bum".

Takie moje czysto teoretyczne gdybanie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.