Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chip tuning Pajero III 3.2 DID
Autor Wiadomość
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-09-2016, 12:54   Chip tuning Pajero III 3.2 DID

Czy taki Chip tuning ma sens w Pajero III 3.2DID
CHIP TUNING PAJERO
Wzrost momentu jest znaczny,ale czy nie spowoduje szybszego zużycia części i jak poradzi sobie z nim automatyczna skrzynia
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 02-09-2016, 11:36   

Chip tuning silnika polegający na: cyt. "wykonaniu nowych ustawień programu". Silnika z turbiną ze sztywną regulacją zaworu wastegate. No brawo, brawo... :wink:
 
 
Born 
Forumowicz

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2016
Posty: 48
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-09-2016, 11:38   

Georg napisał/a:
Chip tuning silnika polegający na: cyt. "wykonaniu nowych ustawień programu". Silnika z turbiną ze sztywną regulacją zaworu wastegate. No brawo, brawo... :wink:


Czyli z daleka od takiego tuningu :)
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-10-2016, 19:31   

Georg napisał/a:
Chip tuning silnika polegający na: cyt. "wykonaniu nowych ustawień programu". Silnika z turbiną ze sztywną regulacją zaworu wastegate. No brawo, brawo...
:wink:


To najpewniej zmiany mapy czasu wtrysku paliwa bo nic innego nie da sie ruszyc (moze P4 ma zmienna geometrie turbiny bo P3 nie) - wiec w czym problem?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 08-10-2016, 09:54   

bluecd napisał/a:
(...) wiec w czym problem?

Zwiększenie mocy o 30 KM i momentu obrotowego o 70 Nm - tylko ingerencją w oprogramowanie bez dodania powietrza - to oprócz zwiększenia dawki paliwa oznacza podniesienie bariery obrotów oraz pokaźne przestawienie kąta wyprzedzenia wtrysku. Te rzeczy nie są obojętne dla bezpieczeństwa pracy i trwałości silnika.
Wydolność układu smarowania i chłodzenia a także wytrzymałość podzespołów napędowych - to oddzielny temat... :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.