 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Co może być jeszcze przyczyną ? |
Autor |
Wiadomość |
lesny3
Nowy Forumowicz
Auto: sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lut 2017 Posty: 1 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 08-02-2017, 21:08 Co może być jeszcze przyczyną ?
|
|
|
Witam,
Zwracam się z prośbą o nakierowanie Mnie gdzie może być problem?
Samochód odpala raz 3,10 a raz za pierwszym razem.Świeci się kontrolka check.
Komputer sprawdzony nie są powylewane kondensatory.
Sigma 12v
Błędy:23,15 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3556 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 08-02-2017, 23:31
|
|
|
Błąd 23 wskazuje na uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
SLAW205
Forumowicz
Auto: Sigma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2016 Posty: 31 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 09-02-2017, 18:07
|
|
|
to 12v więc nie ma czujnika ,jedynie w aparacie zapłonowym |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3556 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 09-02-2017, 18:19
|
|
|
Czyli jest, tylko tyle że w aparacie. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 09-02-2017, 21:08
|
|
|
SLAW205 napisał/a: | to 12v więc nie ma czujnika ,jedynie w aparacie zapłonowym |
Czujnik położenia wałka rozrządu, bądź wału korbowego musi być w KAŻDYM, nawet najpodlejszym monowtrysku. ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Wtrysk_paliwa )
A to czy ów czujnik jest zamontowany bezpośrednio przy wałku rozrzadu, czy w aparacie zapłonowym to już kwestia drugorzędna. Komputer sterujący MUSI mieć informacje o polożeniu wału korbowego.
Sądząc po objawach to możliwe że problem tkwi w połączeniu. W przypadku uszkodzenia zasilania powinien występować jeszcze ewentualnie błąd nr 22.
Sprawdź wtyczkę i kable przy aparacie zapłonowym. Podłużna wtyczka 4 pin z metalową spinką zabezpieczającą.
Błąd 15 nie występuje na liscie, jesteś pewien że dobrze odczytałeś błędy? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
|
|