Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?
Autor Wiadomość
adi-son 
Nowy Forumowicz
4X4

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 4
Skąd: Inowrocław
  Wysłany: 19-09-2015, 19:21   Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?

Cześć wszystkim,

jestem nowy na forum, przeglądam je od czasu stania się posiadaczem Pajero czyli około 2miesięcy. Od kilku dni dolega mu problem z odpalaniem, bez względu czy na zimnym czy rozgrzanym silniku tak samo długo się krztusi zanim zapali. Wcześniej palił na dotyk, od razu po przekręceniu kluczyka. Dodam, że spóźniłem się trochę ze zmianą filtra paliwa bo zrobiłem to po około 8-9k od ostatniej wymiany. Mam jednak nadzieję, że przyczyną długiego odpalania nie jest pompa. Filtr paliwa wymieniłem, sprawdzałem na innym akumulatorze jednak bez zmian. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Obroty trzyma jak należy, podczas jazdy również żadnych objawów. Wrzuciłem filmik na którym można zobaczyć opisaną sytuację:

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

proszę o jakąkolwiek podpowiedź, co sprawdzić w następnej kolejności, na co zwrócić uwagę.

Z góry dzięki, pozdrawiam wszystkich użytkowników forum.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-09-2015, 09:24   

Słabo słychać na tym filmiku.
Sprawdź rozrusznik na początek.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
adi-son 
Nowy Forumowicz
4X4

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 4
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 22-09-2015, 21:59   

Po przejechaniu 200km żadnych objawów podczas jazdy, odpalanie jednak bez zmian. W jaki sposób sprawdzić rozrusznik?

Wklejam filmik w lepszej jakości:

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 23-09-2015, 08:15   

Moim zdaniem za wolno kręci rozrusznikiem.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-09-2015, 21:46   Re: Pajero 3.2 DiD 2001 długo odpala (filmik) przyczyna?

adi-son napisał/a:
Cześć wszystkim,

jestem nowy na forum, przeglądam je od czasu stania się posiadaczem Pajero czyli około 2miesięcy. Od kilku dni dolega mu problem z odpalaniem, bez względu czy na zimnym czy rozgrzanym silniku tak samo długo się krztusi zanim zapali. Wcześniej palił na dotyk, od razu po przekręceniu kluczyka. Dodam, że spóźniłem się trochę ze zmianą filtra paliwa bo zrobiłem to po około 8-9k od ostatniej wymiany. Mam jednak nadzieję, że przyczyną długiego odpalania nie jest pompa. Filtr paliwa wymieniłem, sprawdzałem na innym akumulatorze jednak bez zmian. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Obroty trzyma jak należy, podczas jazdy również żadnych objawów. Wrzuciłem filmik na którym można zobaczyć opisaną sytuację:

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

proszę o jakąkolwiek podpowiedź, co sprawdzić w następnej kolejności, na co zwrócić uwagę.

Z góry dzięki, pozdrawiam wszystkich użytkowników forum.


Kolego Szanowny!

Jesli cokolwiek Ci nie odpowiada-sprzedaj czympredzej to 'wspaniale' autko ,zanim koszty w tempie ekspresowym przerosna jego wartosc ! Mowie z autopsji, sluze wyjasnieniami.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
adi-son 
Nowy Forumowicz
4X4

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 4
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 25-09-2015, 15:58   

bluecd napisał/a:
Kolego Szanowny!

Jesli cokolwiek Ci nie odpowiada-sprzedaj czympredzej to 'wspaniale' autko ,zanim koszty w tempie ekspresowym przerosna jego wartosc ! Mowie z autopsji, sluze wyjasnieniami.


Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25-09-2015, 21:33   

adi-son napisał/a:
Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser.


Nie bój, nie bój LC też ma parę wad :D
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
adi-son 
Nowy Forumowicz
4X4

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Wrz 2015
Posty: 4
Skąd: Inowrocław
Wysłany: 26-09-2015, 20:44   

Dzisiaj zauważyłem, że podczas odpalania kopci na czarno. Czy teraz już jasno wskazuje na pompę? Wcześniej nie zauważyłem takiego czegoś, zdaje się, że jest to bezpośrednio połączone z długim odpalaniem. Podczas jazdy żadnych objawów, podczas gazowania też nie kopci. Jedynie wydaje mi się, że spalanie trochę wzrosło ale jeszcze nie wiem dokładnie ile.

Filmik na yt z odpalaniem: https://youtu.be/v_EEI0doCgk
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 27-09-2015, 06:08   

Najlepiej podłącz się pod kompa i zeskanuj błędy. Ja miałem podobne objawy tzn. kręcił dłużej przy odpalaniu i dymił na ciemno. Po podłączeniu okazało się, że padł czujnik temperatury silnika (ale uwaga są dwa jeden wysyła sygnał na deskę rozdzielczą a drugi do komputera silnika) padł mi ten drugi. Samochód był nagrzany a on pokazywał temperaturę -15 stopni. Szybki telefon do Zbyszekm2 i na następny dzień czujnik wymieniony za grosze, no i koniec kłopotu.
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
Grzegorz76 
Forumowicz


Auto: Pajero III 3,2 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 23 Paź 2014
Posty: 102
Skąd: Ostróda
Wysłany: 05-10-2015, 20:56   

TangoKK napisał/a:
adi-son napisał/a:
Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser.


Nie bój, nie bój LC też ma parę wad :D


Niech polecą wtryski w LC które są ponad przeciętnie awaryjne to 6000 tyś z bani
 
 
Nesene 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 65
Skąd: 3city
Wysłany: 06-10-2015, 10:08   

Grzegorz76 napisał/a:
TangoKK napisał/a:
adi-son napisał/a:
Niezbyt optymistyczny akcent. Szczerze mówiąc jestem jednak średnio zadowolony z tego auta, jest to jednak wysokiej klasy samochód w dość niskiej cenie co chyba o czymś świadczy. Podejrzewam, że lepszym wyborem byłaby jednak konkurencyjna Toyota Land Cruiser.


Nie bój, nie bój LC też ma parę wad :D


Niech polecą wtryski w LC które są ponad przeciętnie awaryjne to 6000 tyś z bani


To i tak taniej o całe 4 tys niż zestaw zbiornik, rury wlewowe, pompa ...

[ Dodano: 06-10-2015, 10:12 ]
adi-son napisał/a:
Dzisiaj zauważyłem, że podczas odpalania kopci na czarno. Czy teraz już jasno wskazuje na pompę? Wcześniej nie zauważyłem takiego czegoś, zdaje się, że jest to bezpośrednio połączone z długim odpalaniem. Podczas jazdy żadnych objawów, podczas gazowania też nie kopci. Jedynie wydaje mi się, że spalanie trochę wzrosło ale jeszcze nie wiem dokładnie ile.

Filmik na yt z odpalaniem: https://youtu.be/v_EEI0doCgk


Czytam Twoje posty i zastanawiam się czy Ty chcesz koniecznie wydać 7 kzł ???? Wiesz jaka będzie diagnoza "pompa siedzi, nie buduje ciśnienia, 7 000 zł proszę. ...."
 
 
preluda4 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 12
Skąd: Garwolin
Wysłany: 10-10-2015, 14:13   

Witam.U mnie ciężko palił podejrzenia pompa,cuda,wianki podjechałem do znajomego mechanika ,zostawiłem auto na 4 godziny ,zrobił rozrusznik i wszystko mineło koszt 300zł.acha i wymieniłem teraz dwa akumulatory ,pali cudo.
 
 
satyricon 
Forumowicz

Auto: pajero2clasic 2.5 es
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: nehrybka/radzymin
Wysłany: 11-10-2015, 11:48   

Jak koledzy pisza pompe zostaw na koniec,Grzegorz76 moze miec racje,moze slaby aku lub rozrusznik.To kopcenie to moze byc efekt krecenia i nie przepalonej mieszanki.Chyba nie masz na szafie 400kkm skoro wczesniej jak byly wyzsze temp palil na dotyk.Moze swiece,wtryski raczej nie.Trzeba do dobrego mechaniora uderzyc.
_________________

 
 
Deksiu 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III Long 3.2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 7
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-12-2016, 22:54   

Cześć Panowie. Mam taki sam problem jak kolega Adi-son. Czy wiadomo już może co faktycznie może być przyczyną? Będę zaczynać od akumulatora, rozrusznika, czujnika temperatury itp. Ale jeżeli, ktoś zna odpowiedź, to bardzo mi to ułatwi :) oraz zaszczędzę trochę czasu.
Dziękuję serdecznie za pomoc :) :biggrin:
 
 
wojtekkkkk 
Forumowicz

Auto: pajero 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 106
Skąd: lublin
Wysłany: 10-12-2016, 07:53   

Najważniejsze to sprawdzić szczelność układu paliwowego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.