  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
		Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:15		 | 
	
			[II 2.4 MIVEC] Outlander remoncik silnika | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 prymus2103  		  
		 
         Nowy Forumowicz
  
                  Auto: Honda Civic 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 1 Skąd: Zamość 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-12-2016, 16:38   [II 2.4 MIVEC] Outlander remoncik silnika
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam wszystkich , mam mały problem otóż w silniku pękły pierścienie , no i trzeba teraz to poskładać , i tu mam problem bo nigdzie nie mogę znaleźć momentów dokręcania stopek korbowodów , ew. jeszcze dokręcanie śrub głowicy , będę bardzo wdzięczny. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Bzyk_R1  		  
		 
         Mitsumaniak Outlanderowiec
  
  
                  Auto: O1T LSRG 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |