Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Mechanik Bydgoszcz / nie chce się wkręcić pow
Autor Wiadomość
kslewicz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20-11-2016, 14:08   [Cari 1.8 GDI] Mechanik Bydgoszcz / nie chce się wkręcić pow

Witam. Właśnie zakupiłem Cari 1.8 GDI z 2002 r. Polecicie kogoś z Bydgoszczy/okolic żeby oddać Cari do małej pielęgnacji?

Problem który występuje to błąd silnika który wyświetla się na desce + gdy chcę przyśpieszyć to silnik nie pozwala na wkręcenie się na obroty większe niż 4k rpm. Po prostu zachowuje się jakby było elektroniczne odcięcie i po prostu nie chce iśc. Do czasu osiągnięcia 4k rpm wszystko w porządku, przyśpiesza dobrze - tylko tak jak mówiłem, gdy silnik wchodzi na 4000 obrotów nagle nie chce jechać dalej. Ktoś pomoże? :(
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-11-2016, 14:17   

Tutaj masz temat regionalny o warsztatach 8) .
http://forum.mitsumaniaki...?t=7586&start=0
Co do objawów to wchodzi w tryb awaryjny.
Trzeba zacząć od sprawdzenia błędów.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
kslewicz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-11-2016, 22:58   

A więc tak, lista błędów:

P0125
P0136
P0141
P0190

I przy tym ostatnim kazał mi zakupić czujnik ciśnienia paliwa, zakupimy i zobaczymy czy coś pomoże.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-11-2016, 07:45   

P0125 - odpowiedź systemu - najczesciej problemy z niedogrzaniem silnika, przednia sonda lambda, polaczeniami elektrycznymi osprzętu z ECU, etc
P0136 - uszkodzona druga sonda lambda, albo prak połaczenia
P0141 - uszkodzona grzałka drugiej sondy lambda, albo brak polaczenia
P0190 - Bład cisnienia paliwa

kslewicz napisał/a:
kazał mi zakupić czujnik ciśnienia paliwa, zakupimy i zobaczymy czy coś pomoże.
Nic nie pomoże, bo raczej mechanik nie upewnił sie czy czujnik wskazuje prawidlowe wartosci, jezeli czujnik bylby calkowicie uszkodzony (a nie jest to specjalnie skomplikowany osprzet) to silnik w niemal całym zakresie obrotów by swirował.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
kslewicz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22-11-2016, 12:09   

robertdg napisał/a:
P0125 - odpowiedź systemu - najczesciej problemy z niedogrzaniem silnika, przednia sonda lambda, polaczeniami elektrycznymi osprzętu z ECU, etc
P0136 - uszkodzona druga sonda lambda, albo prak połaczenia
P0141 - uszkodzona grzałka drugiej sondy lambda, albo brak polaczenia
P0190 - Bład cisnienia paliwa

kslewicz napisał/a:
kazał mi zakupić czujnik ciśnienia paliwa, zakupimy i zobaczymy czy coś pomoże.
Nic nie pomoże, bo raczej mechanik nie upewnił sie czy czujnik wskazuje prawidlowe wartosci, jezeli czujnik bylby calkowicie uszkodzony (a nie jest to specjalnie skomplikowany osprzet) to silnik w niemal całym zakresie obrotów by swirował.


Mechanikiem nie jestem, ale mechanik polecany przez większość osób z Bydgoszczy - nawet nie wziął żadnych pieniędzy za podłączenie komputera i diagnostykę, tylko kazał mi przyjechać już z tym czujnikiem.

Czy silnik jest zimny czy ciepły to i tak i tak nie wskoczy powyżej 4000 obrotów :(

Polecacie od razu wymienić sondę lambda przy okazji tych usterek?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 22-11-2016, 17:46   

Nie, polecamy zajrzeć w parametry rzeczywiste pracy, co do sondy, to zerknąc na połaczenia i zrobić podglad live data
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-11-2016, 19:59   

Tu masz temat o interfejsie i dobrym programie do tego silnika http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
kslewicz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24-11-2016, 16:22   

Byłem w serwisie na Inowrocławskiej w Bydgoszczy. Gościu od którego kupiłem auto trochę namieszał i w ogóle nie ma drugiej sondy lambda bo wymieniał wydech i wyciął akurat część gdzie powinna być druga sonda lambda wstawiona. Jej po prostu nie ma. Odczyty z pierwszej są troszeczkę nie takie jakie być.
 
 
damo1901 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GLX 1.8 SOHC+LPG '96r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 64
Skąd: Pajęczno/Częstochowa
Wysłany: 28-11-2016, 12:18   

kslewicz, będziesz musiał zadbać o odtworzenie otworu sondy lambda i ją tam wsadzić razem z odtworzoną wiązką
_________________
03254/KMM
 
 
kslewicz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 29-11-2016, 11:03   

Koledzy Mitsumaniaki pomóżcie!

Ta druga sonda której brakuje, jaki określony typ musi jej być i ilu przewodowa musi być?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-11-2016, 11:28   

Tu masz zamiennik w dobrej cenie http://www.e-denso.pl/adv...62a91&x=42&y=12 a tu dedykowana z wtyczką http://www.e-denso.pl/adv...X-0420&x=41&y=8
 
 
kslewicz 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-12-2016, 09:16   

O dziwo, czujnik ciśnienia paliwa został wymieniony i auto już normalnie chodzi w pełnym zakresie obrotów. Pozostaje tylko montaż tłumika środkowego z wejściem na sondę lambda, ponowna diagnostyka pierwszej sondy razem z tą drugą pracującą i można śmigać do oporu.

Myślę też nad założeniem tematu i wrzuceniem zdjęć Cari. Wersja na prawdę ładnie zadbana w środku w wersji elegance z automatyczną skrzynią biegów ;)

[ Dodano: 27-12-2016, 11:29 ]
Mitsumaniaki pomóżcie! Szykuje się do wymiany oleju w automatycznej skrzyni, nie mogę niczego znaleźć z działu szukaj, poratował by ktoś poradą? Jaki olej najlepiej? Czy wiążą się z wymianą oleju jakieś dodatkowe koszty?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21004
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-12-2016, 12:30   

kslewicz napisał/a:
nie mogę niczego znaleźć z działu szukaj, poratował by ktoś poradą?

http://forum.mitsumaniaki...?t=1814&start=0
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.