Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] LPG do GDi, gaz w GDi
Autor Wiadomość
Piotrek116 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 17
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 06-04-2012, 20:31   

Niekiedy te najprosciejsze rozwiazania okazuja sie skuteczne przyjezdzaj do Ostrowca na jazde probna.w moim przypadku instalacja juz mi sie zwrocila, bo srednio ponad 20 zl oszczedzam na setce :lol:
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-04-2012, 20:41   

Niekiedy tak, ale w tym wypadku ta oszczędność wiąże się ze spadkiem mocy, tak jak w przypadku każdej instalacji II generacji.

Dodatkowo skąd wiesz, że:
Piotrek116 napisał/a:
na gaz pali sie pomaranczowa kontrolka ze komputer nie widzi wtryskiwaczy gdyz emulator je odcina po przejciu na gaz.


Jaki błąd wyświetla?

Nie chcę być złym prorokiem, ale dni silnika są policzone. Wtryskiwacze PB prędzej czy później się zapieką bo nie są chłodzone, a jak wiadomo ma je co grzać.
 
 
Piotrek116 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 17
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 06-04-2012, 22:28   

jest minimalna roznica w mocy,ale za to znaczaca w kieszeni przy kazdym tankowaniu.nawet wtryskiwacze niech wytrzymaja z 10tys.km to i tak sie oplaca bo uzywki mozna juz za ok 2stuwy kupic poczym tak wnioskujesz ze to juz koniec silnika?????????u kolegi w Carizmie sie ta lampka na gazie pali po przelaczeniu na gaz i nic sie nie dzieje, mnie w kilku oplach sie na gazie palila i tez nic sie nie dzialo. moze i w tym przypadku tez tak bedzie heh
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 06-04-2012, 22:34   

Piotrek116, ta lampka może oznaczać 20 różnych błędów. Może być np błąd wtryskiwaczy, a może być UBOGO.
 
 
Piotrek116 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 17
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 06-04-2012, 22:39   

no moze i tak ale poki co jezdze dalej i patrze co sie bedzie dzialo.jakos mnie to nie przeraza narazie moze dlatego ze do tej pory nic mi sie z powodu gazu w zadnym samochodzie nie dzialo
 
 
Lincoln 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,4 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 56
Skąd: SZCZECIN/LEGIONOWO
Wysłany: 07-04-2012, 08:48   

Piotrek116 napisał/a:
no moze i tak ale poki co jezdze dalej i patrze co sie bedzie dzialo.jakos mnie to nie przeraza narazie moze dlatego ze do tej pory nic mi sie z powodu gazu w zadnym samochodzie nie dzialo



mysle ze to niezla podpucha -facet pisze ze ma takie LPG ,ale zdjec ani filmiku nie chce dac,natomiast osoba ktora idac za jego przykladem zdecyduje sie na taka rzezbe bedzie miala niezla mine

zreszta GDI jak sie jedzie swoim tempem nie spala wiecej niz 10 w miescie trasa 7 wiec po [wulgaryzm] takie wynalazki? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 07-04-2012, 16:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 07-04-2012, 11:13   

I to małe spalanie jednorodnej mieszanki trochę dziwi, komputer dostaje świra od dziwnych informacji a podobno wszystko śmiga bez problemu.

EDIT: Jak zobaczę logi z Evoscana na LPG to uwierzę, że to nie spóźniony prima aprilis :twisted:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Piotrek116 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 17
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 07-04-2012, 11:49   

zobaczysz i to niebawem wrzuce fotki ale po swietach ,widze ze jestescie bardzo negatywnie nastawieni a przerobi po to sa bo nie jestem milionerem i szukam jak kazdy jakis oszczednosci

[ Dodano: 07-04-2012, 11:58 ]
kupmel juz zalozyl 6 takich instalacji do Gdi i jakos jezdza i sie nie psuja
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 07-04-2012, 13:25   

Lincoln napisał/a:
Piotrek116 napisał/a:
no moze i tak ale poki co jezdze dalej i patrze co sie bedzie dzialo.jakos mnie to nie przeraza narazie moze dlatego ze do tej pory nic mi sie z powodu gazu w zadnym samochodzie nie dzialo



mysle ze to niezla podpucha -facet pisze ze ma takie LPG ,ale zdjec ani filmiku nie chce dac,natomiast osoba ktora idac za jego przykladem zdecyduje sie na taka rzezbe bedzie miala niezla mine

zreszta GDI jak sie jedzie swoim tempem nie spala wiecej niz 10 w miescie trasa 7 wiec po choooooj takie wynalazki? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


po to bo za 10 L pB zapłacisz 60 zł a za 12 L LPG 33 zł :D
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 07-04-2012, 15:30   

Piotrek116, szkoda, ze mam tak daleko juz bym podziwial to nierealne cudo. GDI to nie silnik opla. Piotrek herezje prawisz i sie dziwisz negatywnych odczuć.
niektórzy tutaj zeby zjedli na GDI, a ty, że instalacją II generacji za 1000 zł mozna 100 tys km przejechać.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 07-04-2012, 16:05   

Morfi napisał/a:
niektórzy tutaj zeby zjedli na GDI


Żeby tylko zęby, całe silniki zjedli i efekty były marne. Na razie czekamy na jakieś namacalne dowody bo takich co temat starszych generacji LPG w GDI-ku zaczęli było kilku i ślad po nich zaginął :twisted:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Piotrek116 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 17
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 07-04-2012, 22:33   

ja wiem ze Gdi to nie opel ,a zadnych herezji nie prawie tylko pisze poprostu jak jest.a ile przejade km. to jeszcze nie wiem czas pokaze oby jak najwiecej. Zycze wszystkim mitsumaniakom Wesolych Swiat :-)
 
 
areksz121 
Mitsumaniak
Elektronik

Auto: E54A 2.0 V6 M/T '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 1327
Skąd: Rzeszów/Markowa/Dordrecht
Wysłany: 09-04-2012, 20:49   

W GDI najlepiej wsadzić coś z Holandii...wtrysk LPG w fazie ciekłej z wykorzystaniem tych samych (tak) wtryskiwaczy benzynowych. O tym nigdy nikt nie wspomina, ale świat idzie z postępem i są już takie instalki :wink:
_________________
POMOGŁEM? kliknij "pomógł" -> Bóg zapłać :)

Specjalność: Instalacja elektryczna E5xA,
E54A 2.0 V6 MIVECiem byl...i znów nim jest! :) '94 MÓJ Zobacz temat o moim Miśku :)
Carisma '99 4G92 BRAT :) http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=66765
Colt CJ4A '98 4G92 DRUGI BRAT
EA5A 98' TRZECI BRAT
 
 
 
Piotrek116 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.4 Gdi 99r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 17
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 10-04-2012, 17:47   

Ciekawe ike kasy trzeba wydac za taki gaz????????
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-04-2012, 18:06   

Tylko ciężko z takimi instalacjami do GDI w Polsce jak i z serwisem. Podobno firma ICOM oferuje taką instalację która nazywa się JTG i kosztuje około 5 tys zł do silnika czterocylindrowego. Więc i tak średnio się to opłaca.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.