wymiana immobilaisera |
Autor |
Wiadomość |
docencik87
Mitsumaniak

Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 30 Wrz 2007 Posty: 887 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-06-2012, 19:52
|
|
|
A odcięcie zapłony realizowane przez alarm jest ominięte?? |
_________________ Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
marcingo1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 6 Skąd: łomża
|
Wysłany: 12-06-2012, 21:53
|
|
|
wywalilem cala puszke od alarmu tak gdzies wyczytalem jak cos wiesz jak to zrobic to poradz mi cos jak mozesz |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-06-2012, 22:14
|
|
|
Jeśli immobiliser alarmu coś rozłączał, to najprawdopodobniej przewody idące do stacyjki. Sprawdź dokładnie wiązkę stacyjki i jeśli jakiś kabel będzie przecięty i połączony z innymi kablami, to je odłącz i połącz rozcięty przewód. Ale podejrzewam, że to jednak bruździ oryginalny immobiliser, bo pisałeś, że auto jakby na chwilę łapie i od razu gaśnie. A ten drugi kluczyk jest oryginalny? Może nie i nie ma pestki immobilisera. |
|
|
|
 |
marcingo1
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 6 Skąd: łomża
|
Wysłany: 12-06-2012, 22:26
|
|
|
oryginalny pestka jest auto nie zapala juz jak by chcialo ale nic z tego slysze jakies (pstrykanie) gdzies jakby w kokpicie mam jeszcze zrobione takie odciecie przełącznik ktory musze wcisnac 30 sek po zapaleniu auta bo inaczej odcina mi doplyw paliwa ale on dziala dopiero po uruchomieniu silnika |
|
|
|
 |
ahalek23
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 16V 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 58 Skąd: Rymanów
|
Wysłany: 24-06-2012, 22:10
|
|
|
Alarmy w tych autach odcinały zasilanie pompy paliwa radzę poszukać skitranego przekaznika zasilania od pompy paliwa lub zasilić pompę bezpośrednio +12V ale ta opcja tylko dla ludzi znających się na rzeczy jeśli odcina moduł zapłonu nic prostszego wykręć jedną swiecę i jóż wiesz czy jest iskra Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|