[EA3A/W 2.4] Brak mocy i kontrolka silnika (pomaranczowa) |
Autor |
Wiadomość |
Carollus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012 Posty: 36 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-12-2012, 12:21 [EA3A/W 2.4] Brak mocy i kontrolka silnika (pomaranczowa)
|
|
|
Witam, od dłuższego czasu w Niemczech mam galanta 2.4. Jeździł bardzo dobrze, ostatnio zdecydowałem się sprowadzić go do polski i jak na złość zaczęło mu brakować mocy. Przyspiesza i to z wielkim trudem do 120 km i dalej nie idzie. Mam wrażenie jakby miał tylko z 40 koni. Przy tym zapala się kontrolka z silnikiem (pomarańczowa). Nie mam pojęcia co to może być, może nie chce na polski drogi Wiecie może co to może być?
Z góry dziękuje i pozdrawiam |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
|
|
|
 |
Carollus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012 Posty: 36 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-12-2012, 13:22
|
|
|
Ja aktualnie jestem w Polsce, tam użytkuje samochód moja matka i była w mitsubishi ze swoim przyjacielem i podłączali pod komputer. Tyle że nie potrzebnie przed tym rozłączyli klemy i na badaniu nic nie wyskoczyło. Czekają teraz aż znów pojawi się problem, wtedy podłączą go jeszcze raz. |
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 06-12-2012, 13:29
|
|
|
prawdopodobnie uległa awarii przepustnica lub regulator ciśnienia lub jeszcze coś innego ale to można stwierdzić po kodzie odczytaniu błędów |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Carollus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012 Posty: 36 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 06-12-2012, 13:31
|
|
|
Jak tylko będę coś więcej wiedział to napisze. dzięki wielkie |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 06-12-2012, 16:40
|
|
|
Duże szanse, ze w GDI-ku nie zastosujesz spinacza |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 07-12-2012, 00:05
|
|
|
Zależy z którego roku. Tylko egzemplarze z początku produkcji miały taką opcję, ale autor nie napisał o jaki chodzi... |
|
|
|
 |
Carollus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012 Posty: 36 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 07-12-2012, 20:48
|
|
|
Sorki już piszę... Podłączyli w Niemczech pod komputer w Mitsubishi i okazało się że przepustnica a dokładniej elektromagnez... Ile może kosztować nowa przepustnica? Chyba
że można go jakoś oszukać...? |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 07-12-2012, 21:20
|
|
|
Carollus napisał/a: | Sorki już piszę... Podłączyli w Niemczech pod komputer w Mitsubishi i okazało się że przepustnica a dokładniej elektromagnez... Ile może kosztować nowa przepustnica? Chyba
że można go jakoś oszukać...? |
trzeba od nowa go przykleić ,poprawić po fabryce ,nowa kosztuje około 15tyś/zł |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
yam1530
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 386 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 07-12-2012, 22:10
|
|
|
Witam
Co prawda mam TD ale miałem podobny problem. Samochód przyśpieszał ale tylko do ok 100 potem jak by mu mocy brakowało i zapalała się kontrolka. Jak zwolniłem kontrolka gasła. Odczytywałem błędy i wyszło że zawór na pompie wtryskowej. Podjechałem do serwisu, gość się przejechał i podłączył pod komputer , potwierdził błąd zawór w pompie, zawór nie do dostania osobno trzeba cała pompę. Na odchodne powiedział mi żebym spróbował wymienić filtr paliwa bo to może pomóc. Powiedział też że zanim zaczną diagnozować silnik GDI to wymieniają filtr paliwa, bez tego nie podchodzą.
W domu podłączyłem paliwo bez filtra (by pass), wszystko wróciło do normy, przyspiesza jedzie. Pojechałem do sklepu kupiłem filtr i wszystko jest ok.
Spróbuj wymienić filtr, mały koszt więc dużo nie ryzykujesz.
Pozdrawiam |
_________________ Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6 |
|
|
|
 |
Carollus
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2012 Posty: 36 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 07-12-2012, 22:27
|
|
|
radek79 napisał/a: | Carollus napisał/a: | Sorki już piszę... Podłączyli w Niemczech pod komputer w Mitsubishi i okazało się że przepustnica a dokładniej elektromagnez... Ile może kosztować nowa przepustnica? Chyba
że można go jakoś oszukać...? |
trzeba od nowa go przykleić ,poprawić po fabryce ,nowa kosztuje około 15tyś/zł |
Tyle kosztuje nowa? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
|